coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط دریافت سود سهام عدالت اعلام شد؛ 6 عامل کُشنده سود سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ضمن اشاره به 6 عامل عدم واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولین، شرایط دریافت سود سهام عدالت را نیز اعلام کرد.

افراد بسیاری از سهامداران سهام عدالت هستند که در دو دور یا دور گذشته نتوانستند سود سهام خود را دریافت کنند. این افراد نه اینکه دولت نخواهد سود را پرداخت کند، بلکه حسابشان دارای ایراداتی است که باید پیش از واریز سود سهام عدالت برطرف می‌شد. با اینکه بارها نسبت به این موضوع اطلاع‌رسانی شد، اما هنوز هم مشکلات حساب سهام عدالت خود را حل و فصل نکرده‌ند.

پیش‌تر مشخص شد که علت کاهش مبلغ سود سهام عدالت در اسفند 1402، عدم واریز سود توسط 8 شرکت بود که رئیس سازمان بورس اعلام کرد با مسببین آن برخورد خواهند کرد. سپس مجید عشقی اعلام کرد که مرحله سوم واریز سود سهام عدالت سال مالی 1401 خردادماه به حساب مشمولین واریز خواهد شد.

حال مشمولین سهام عدالت که به علت مشکلات حساب بانکی پیش‌تر سودی برای آنها واریز نشده است، حداقل 1 ماه فرصت دارند که مشکلاتشان را برطرف کنند. در ادامه مطلب با شرایط دریافت سهام عدالت به طور کامل از زبان رئیس شرکت سپردا‌گذاری مرکزی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام جدید سهام عدالت در راه است

شرایط دریافت سود سهام عدالت

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: «مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه‌دار است.»

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد:

افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

شرایط دریافت سود سهام عدالت

او در ادامه می‌گوید: «اگر افراد حدوداً تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را به‌روز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.»

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود:

امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع‌آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت سود سهام عدالت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر