coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری پرچم‌دار Find X اوپو عرضه جهانی هم خواهد داشت

امروز اوپو در کنفرانسش در لندن متعهد شد که تا پایان سال 2024 هوش مصنوعی مولد را به 50 میلیون کاربر در سراسر جهان برساند. برهمین اساس مشخص شد که سری پرچم‌دار Find X به بازار جهانی بازمی‌گردد.اوپو امروز در کنفرانش اعلام کرد که در راستای عملی کردن بخشی از اهداف و وعهده هایش سری پرچم‌دار Find X را روانه بازار جهانی می‌کند اما این تمام ماجرا نیست.

بیشتر بخوانید:مشخصات اوپو F27 Pro+ قبل از رونمایی، فاش شد

این شرکت در بخشی دیگر از برنامه‌هایش قصد دارد سری اوپو رنو 12 را اواخر این ماه به صورت جهانی عرضه کند. این تولید کننده با انتشار تیزری این خبر را به کاربرانش اعلام کرد.

اوپو چند هفته پیش Reno12 و Reno12 Pro را در چین عرضه کرد اما هنوز مشخص نیست که دقیقا همین مدل‌ها را وارد بازار جهانی خواهد کرد یا پس از اعمال تغییراتی در سخت‌افزار این محصولات، نسخه جهانی آن‌ها را عرضه می‌کند.

پرچمداران Find، یعنی Oppo Find X7 Ultra در ماه ژانویه معرفی شد و مدل وانیلی بعدا به آن ملحق شد که هر دو به بازار چین محدود شدند. عرضه جهانی سری پرچم‌دار Find X می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران اوپو باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری پرچم‌دار Find X چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر