coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی ویوو V40 با دوربین‌های Zeiss منتشر شد [+ مشخصات کلیدی]

برند ویوو با پخش تصاویر رسمی ویوو V40 از طراحی جدید و خلاقانه عضو جدید سری V خود پرده برداشت. این سری به زودی با دو مدل پایه و پرو وارد بازار جهانی خواهد شد.

سری V ویوو در آستانه جذب اعضای جدید در بازارهای جهانی است. انتظار می‌رود که گوشی‌های Vivo V40 و Vivo V40 Pro به زودی وارد بازار شوند. پخش شدن رندرهای رسمی و همچنین مشخصات کلیدی نسخه پایه نیز مهر تاییدی بر این مطلب است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و تصاویر رسمی ویوو V40

اگر طراحی ویوو V30 را به خاطر داشته باشید، با دیدن تصویر زیر متوجه می‌شوید که طراحی ویوو V40 کوچک‌ترین شباهتی به مدل قبلی ندارد. در پنل پشت نسل جدید، از یک ماژول دوربین بزرگ و بیضی شکل استفاده شده که در بالای آن یک محفظه دایره‌ای کوچک برای سنسورهای دوربین دوگانه به کار گرفته شده و نام برند Zeiss نیز به صورت برجسته در کنار آن به چشم می‌خورد.

تصاویر رسمی ویوو V40

در زیر تنظیمات دوربین، یک بریدگی بیضی شکل دیگر وجود دارد که حلقه نور Aura به همراه یک سنسور اضافی را در خود جای داده است. آن‌طور که از تصویر پیداست، رنگبندی Vivo V40 شامل دو رنگ بنفش و خاکستری/ نقره‌ای می‌شود. در پنل جلویی تا حدودی طراحی ویوو V30 حفظ شده و دوباره از یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده، حاشیه‌های باریک و بریدگی سوراخ مرکزی استفاده شده است.

درباره مشخصات ویوو V40 اطلاعات رسمی در دست نیست، اما شایعه شده است که دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) و یک تراشه قدرتمند از کوالکام (احتمالا همان چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 که در V30 به کار رفته بود) با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

انتظار می‌رود که تنظیمات دوربین نیز مشابه V30 باشد؛ یعنی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی در پنل پشت و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در پنل جلو.

این احتمال وجود دارد که ویوو یک ارتقا قابل توجه را در عمر باتری ایجاد کند. این برند به احتمال زیاد در Vivo V40 از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی استفاده خواهد کرد که در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی V30 بهبود یافته است. از دیگر مشخصات ویوو V40 که تاکنون فاش شده، می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای‌فای، بلوتوث، NFC ،GPS، پورت USB تایپ C، سیستم عامل اندروید 14 و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر رسمی ویوو V40 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر