coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو (Vivo X Fold 3 Pro) در هند معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو با بدنه نازک و سبک و تراشه پرچمدار شرکت کوالکام معرفی شد. این گوشی هم اکنون برای پیش سفارش در هند موجود شده است.

همان‌طور که می‌دانید گوشی ویوو X Fold 3 Pro برای اولین بار در بازار داخلی این برند یعنی کشور چین معرفی شد. اکنون، این گوشی پرچمدار رده بالا راه خود را به بازار هند باز کرده است. این گوشی از مشخصات و ویژگی‌های درجه یکی برخوردار است که در کنار طراحی نازک و سبک، یک محصول شگفت‌انگیز را خلق کرده‌اند. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو

گوشی جدید ویوو به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو در هند معرفی شده است. ضخامت این دستگاه در حالت تا شده، فقط 11.2 میلی‌متر و در حالت باز 5.2 میلی‌متر است. ویوو X Fold 3 پرو علاوه بر ضخامت باریک، با وزن 236 گرم، بسیار سبک و خوش‌دست است. کسب گواهی IPX8 مقاومت در برابر آب را تضمین می‌کند و همچنین با بهبودهایی که در مکانیسم لولا به وجود آمده، به ادعای شرکت سازنده، به مدت 12 سال روزی 100 بار تاشدگی امکان‌پذیر است.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو

ویوو ایکس Fold 3 Pro دارای یک صفحه نمایش اصلی 8.03 اینچی E7 AMOLED است که از فناوری LTPO، وضوح +2K، نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز، فناوری HDR10 پلاس، دالبی ویژن، شیشه UTG و حداکثر روشنایی 4500 نیت پشتیبانی می‌کند. در عین حال، برای صفحه نمایش خارجی از یک پنل 6.53 اینچی LTPO AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز، شیشه آرمور، دالبی ویژن و حداکثر روشنایی 4500 نیت استفاده شده است.

از آنجایی که Vivo X Fold 3 Pro یک دستگاه پرچم‌دار است، در بخش سخت افزار آن از بهترین قطعات برترین شرکت‌ها یعنی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره گرفته شده است. منبع تغذیه، یک بسته باتری عظیم 5700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 100 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی و شارژ سریع بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز OV50H) با لرزش‌گیر OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) و پوشش T* Zeiss به همراه یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (لنز Samsung JN1) و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (لنز OV64B) در پنل پشت تعبیه شده است. شایان ذکر است که سنسور اصلی از تراشه تصویربرداری V3 ویوو قدرت می‌گیرد. علاوه بر این، برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی، در صفحه اصلی و ثانویه، یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات ویوو ایکس فولد 3 پرو می‌توان به پوسته سفارشی Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو، بلوتوث 5.4 LE، وای‌فای دو بانده و پشتیبانی از دو سیم‌کارت با شبکه 5G SA/NSA اشاره کرد.

قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو

شرکت ویوو گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو را در بازار هند با قیمت گزاف 159999 روپیه (تقریبا معادل 1917 دلار آمریکا) به فروش می‌رساند. این قیمت برای نسخه برتر این گوشی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو

این محدوده قیمتی، ویوو X فولد 3 پرو را هم رده پرچمداران شرکت‌های بزرگ مانند گلکسی زد فولد 5 سامسونگ می‌کند. این گوشی از امروز در یک گزینه تک رنگ (مشکی) برای پیش‌سفارش در فروشگاه اینترنتی رسمی برند، آمازون، فلیپ‌کارت و سایر خرده‌فروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. قرار است که فروش اولیه از تاریخ 13 ژوئن 2024 آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر