coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

اینستاگرام اخیرا برخی قابلیت های تیک تاک را به Reels آورده است. در ادامه به یکی از جدیدترین آنها یعنی Remix میپردازیم. اما ریمیکس اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام اگرچه خود یک شبکه اجتماعی خلاق و پر امکانات بوده است و همواره همین عامل نقش موثری در مبحوبیت آن داشته است، اما در این میان در ارائه برخی قابلیت های جدید به تقلید از سایر رقبای خود رو می آورد.

طی سالیان اخیر شماری از ویژگی ارائه شده توسط اینستاگرام، تقلیدی از اسنپ چت بوده اند. حالا ویژگی جدید ریمیکس نیز ارائه شده که در کنار برخی دیر از قابلیت های بخش ریلز در اینستاگرام تقلیدی از تیک تاک، مهمترین شبکه اجتماعی رقیب اینستاگرام محسوب می شود. در ادامه ضمن آموزش کار با ریمیکس اینستاگرام به پاسخ این سوال میپردازیم که ریمیکس اینستاگرام چیست ؟

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

در صورتی که اینستاگرام خود را از اپ استورهای مرجع هر پلتفرم آپدیت کنید به این قابلیت دسترسی خواهید داشت. با کمک این قابلیت شما می توانید با استفاده از ویدیوی خود با Reel یک کاربر دیگر ارتباط برقرار کنید.

برای اینکار شما باید روی آیکن منو ضربه بزنید و گزینه Remix this Reel را انتخاب کنید. شما می توانید ویدیوی مورد نظر را از طریق اپ اینستاگرام ضبط کرده و یا اینکه ویدیوی از پیش ضبط شده را آپلود کنید.

در این قابلیت جدید چندین ابزار ویرایشی دیگر نیز در اختیار شما قرار میگیرد که از جمله می توان به کنترل صدا اشاره کرد. شما می توانید صدای اصلی یا صدای ضبط شده را کنترل و به آن صدا اضافه کنید. در ادامه ضمن آموزش کار با ریمیکس اینستاگرام با تصویر به پاسخ سوال ریمیکس اینستاگرام چیست میرسیم.

ریمیکس اینستاگرام چیست ؟

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

در پاسخ به سوال ریمیکس اینستاگرام چیست باید گفت این قابلیت در واقع یک ویژگی گرافیکی جدید است که به کاربر انگیزه بیشتری برای گذراندن اوقات در دایرکت مسیج می دهد. در حقیقت با این ویژگی شما در بخش دایرکت مسیج از تنوع و جذابیت بیشتری بهره مند شده و می توانید با تصاویری که دریافت می کنید، میکس های جالبی انجام دهید.

نکته دیگر هم این است که شما می توانید به سادگی تصاویری از طریق دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید و با این قابلیت مشغول باشید. شما می توانید با این قابلیت انواع و اقسام ویرایش های مسروم مانند ویرایش استیکر، متن و غیره را اعمال کنید.

البته این نکته را باید بدانید که تنها ویدیوها و تصاویری که تازه ثبت و ضبط شده باشند امکان قابلیت Remix  را دارند. البته اگر هم اکنون یک ویدیوی Reel دارید و می خواهید دیگران ویدیوی خود را کنار آن قرار دهند، می توانید با رفتن به منو و انتخاب گزینه Enable Remixing این امکان و قابلیت را فعال کنید. اگر به اندیشه غیرفعالسازی آن برای تمام Reels باشید باید به تنظیمات پروفایل خود بروید.

شما می توانید از طریق تب فعالیت، ترکیب ویدیوهای دیگران با ویدیو ها و تصاویر خود را ببینید. اگر شما با ویدیوی کاربر دیگری Remix بسازید، نتیجه اش در بخش Reels پروفایل ظاهر می شود.

قابلیت Reels حدود یک سال پیش ارائه شد و تا امروز قابلیت های زیادی را در آن شاهد بوده ایم که عموما شبیه به برخی قابلیت های تیک تاک است. این پلتفرم اشتراک ویدیو، به دنبال افزایش محبوبیت ویدیوهای کوتاه است و برای دستیابی به این مهم اقدامات گوناگونی را صورت داده است. اینستاگرام قابلیت Reels را به صفحه اصلی اضافه کرده و حتی آنرا در نسخه لایت ارائه داده است. با گذر زمان به نظر می رسد Reels بیش از پیش به تیک تاک شبیه شود. در ادامه با آموزش کار با ریمیکس اینستاگرام با ما باشید.

آموزش کار با ریمیکس اینستاگرام

در این بخش قصد داریم به آموزش کار با ریمیکس اینستاگرام بپردازیم. برای این کار ابتدا باید همانطور که پیش از این گفتیم اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ارائه شده بروزرسانی کنید. ممکن است پس از بروزرسانی این قابلیت برای همه در دسترس نباشد. پس باید چند روزی صبر کنید. اما اگر این قابلیت  در دسترس شما قرار گرفته باشد، باید وارد اینستاگرام شده و از بخش بالای صفحه سمت راست گزینه به علاوه را انتخاب کنید تا وارد دایرکت مسیج شوید.

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
ریمیکس اینستاگرام چیست

در اینجا وارد یک مکالمه شوید که پیش از این از طریق آن با دوستان خود در ارتباط بوده اید. روی یکی از تصاویر یا عکس هایی که دوست تان برای تان ارسال کرده ریپلای بزنید.

در این حالت مود مسیج شما به دوربین منتقل می شود و شما می توانید یک عکس بگیرید و بعد از آن بر روی تصویر ارسال شده توسط دوست خود، آنرا بازارسال کنید. البته می توانید پیش از ارسال نهایی روی این تصویر برخی تغییرات اعمال کنید.

وارد یک رشته مکالمه شوید که پیش از این با دوستان خود در آن در تماس بوده اید. روی یکی از عکس ها یا تصاویری که دوست تان برای تان ارسال کرده است، ریپلای بزنید. با این کار مود مسیج شما به دوربین منتقل می شود و شما می توانید یک عکس بگیرید، و بعد از آن بر روی تصویر ارسال شده از دوست خود، آن را ارسال کنید اما پیش از این کار می توانید یک سری ویرایش ها را روی آن انجام دهید.

درواقع پاسخی که می خواهید به عنوان ریپلای ارسال کنید، همان پاسخی است که به تصویر دوستتان می دهید. شما می توانید با اضافه کردن لوکیشن، موقعیت را تعیین کنید، همچنین حالت های عکاسی در این قابلیت به صورت boomerang  و superzoom هستند. اگر شما روی عکس و فیلم مورد نظر ضربه بزنید، در قسمت بالایی صفحه قرار میگیرد.

در این وضعیت عکسی که میگیرید را می توانید روی عکس یا فیلم مورد نظر قرار داده، یا استیکر روی آن بچسبانید و حتی متن بنویسید. بعد از اعمال همه تغییرات می توانید تصویر مورد نظر را برای دوست خود ارسال کنید. البته در اینجا شما یک امکان دیگر نیز دارید و آن اینکه به کاربر مخاطب اجازه ریمیکس تصویر را ندهید، به گونه که او فقط قادر به دیدن تصویر ریمیکس شده باشد اما نتواند تغییری اعمال کند. البته می توانید این امکان را برای او فعال کنید.

در این قابلیت نیز مانند همه قابلیت های دیگر شما هم می توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کرده و ارسال کنید و هم از بخش camera roll عکس هایی که طی 24 ساعت اخیر گرفته اید یا ذخیره کرده اید را استفاده کنید.

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
ریمیکس اینستاگرام چیست

برای مثال همانطور که در تصویر میبینید بر روی عکسی که مخاطب ارسال کرده (عکس شامل گربه) یک ریپلای زده و بعد آن را با یک تپ یا ضربه به بالا هدایت کرده ایم تا بتوانیم یک نقاشی یا استیکر یا متنی در هر جای آن اضافه کنیم.

البته اگر بخواهید در پاسخ یک استوری از قابلیت ریمیکس استفاده کنید باید بدانید که قابلیت های این ابزار برای استوری ها کمی متفاوت است و آن چیزی که در دایرکت دیده می شود نیست. در واقع این ابزار صرفا برای ویرایش تصاویر و ویدیوها در دایرکت مسیج طراحی شده است.

ریمیکس اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
ریمیکس اینستاگرام چیست

البته اینستاگرام این قابلیت را Remixing Photos نامگذاری کرده که برای یک عکس العمل عادی به تصاویر در دایرکت نام بزرگی است. پس به نظر میرسد مانند همه قابلیت های دیگر، در این مورد نیز باید انتظار بروزرسانی های جدی و کاربردهای متفاوتی را داشته باشیم. بالطبع اینستاگرام برای این بخش برنامه های توسعه زیادی در سر دارد.

حالا اینستاگرام با یک نوآوری جدید می کوشد که نظر کاربران را به خود جلب کند. باید دید آیا این شبکه اجتماعی در جلب نظر کاربران دیگر موفق خواهد بود؟

اینستاگرام با ارائه قابلیت ها و ابزارهای منحصر به فرد و البته به لطف شمار زیادی از کاربران توانسته نظرات مثبت زیادی را جلب کرده و یکی از موفق ترین سرویس های اجتماعی باشد. از جمله جدیدترین قابلیت های اینستاگرام می توان به مسنجر رومز اینستاگرام و یا لایو روم اینستاگرام اشاره کرد.

علاوه بر این ها برای آشنایی با برخی از جدیدترین قابلیت های این شبکه اجتماعی توصیه می کنیم حتما نگاهی به آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون، بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام و قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟ داشته باشید. همچنین  کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت اینستاگرام چقدر است؟ و 5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام می تواند جالب توجه باشد.

همچنین توصیه می شود نگاهی به دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس، آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام و آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام داشته باشید. همچنین نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام می تواند مفید فایده باشد.

همچنین ممکن است علاقه ای به آگاهی از رکوردهای اینستاگرام داشته باشید، در این باره فارغ از بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 توصیه می شود نگاهی به  رکورد لایو اینستاگرام، بیشترین لایک در اینستاگرام، رکورد کامنت اینستاگرام و بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لایو روم اینستاگرام چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر