coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت جدید سامسونگ که در راه است، باریکترین تبلت جهان خواهد بود

سال گذشته سامسونگ، تبلت Galaxy Tab S 8.4 به همراه تبلت Galaxy Tab S 10.5 را رونمایی کرد و هر دو آن ها علاقه ما را به خود جلب کرده بودند. بنابراین اخبار در مورد مدلی که در پی آنها می آید برای علاقه مندان قابل توجه خواهد بود.  مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین اخیرا برای دو دستگاه جدید تاییدیه صادر کرده است و برخی مشخصات را فاش کرده است که شامل وزن 290 گرمی و ابعاد 198 * 134 * 5.4 میلیمتری Galaxy Tab S 10.5 است.

سال گذشته سامسونگ، تبلت Galaxy Tab S 8.4 به همراه تبلت Galaxy Tab S 10.5 را رونمایی کرد و هر دو آن ها علاقه ما را به خود جلب کرده بودند. بنابراین اخبار در مورد مدلی که در پی آنها می آید برای علاقه مندان قابل توجه خواهد بود.

مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین اخیرا برای دو دستگاه جدید تاییدیه صادر کرده است و برخی مشخصات را فاش کرده است که شامل وزن 290 گرمی و ابعاد 198 * 134 * 5.4 میلیمتری Galaxy Tab S 10.5 است.

برای کارکردن با تبلتی با سایز صفحه نمایش 8 و 9.7 اینچی نیاز به یک دانشمند هوا فضا نیست، شایعه شده است نسخه 8 اینچی آن یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1536 * 1048 دارد، در حالی که نمونه بزرگتر آن در حال حاضر مخفی نگه داشته می شود.

باشگاه باریک ها

اگر این ابعاد برای Galaxy Tab S2 8.0 درست باشد این بدان معناست که این دستگاه به باریکترین تبلت جهان تبدیل می شود.

این دستگاه همچنین با اندروید لالی پاپ 5 اجرا می شود و یک پردازنده 8 هسته ای با زمان سنج 1.9 گیگا هرتزی و اتصال LTE و رم 3 گیگا بایتی دارد.

در بالای آن یک دوربین پشت 8 مگا پیکسلی و یک دوربین جلویی 2 مگا پیکسلی و یک حافظه قابل ارتقا داخلی از 16 گیگا بایت و بالاتر از آن وجود دارد.

شایعات برای تبلت بزرگتر کمی سخت تر به دست می آیند ولی احتمالا آن یک تنظیمات مشابه مدل کوچکتر دارد و ممکن است با یک پردازنده متفاوت و یقینا یک طراحی متفاوت داشته باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر