;
coinex

معرفی هوآوی میت اس در نمایشگاه IFA 2015

معرفی هوآوی میت اس در نمایشگاه IFA 2015

هوآوی از هوآوی میت اس (Mate S) در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری کرد. این فبلت دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت نمایش FULL HD است که از سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس و نکسوس 6 کوچکتر می باشد و با کیفیت تصویر فول اچ دی، خود را در کنار آیفون 6 پلاس و وان پلاس 2 می بیند.

این فبلت که به نوعی می توان آن را جانشین Ascend Mate 7 قلمداد کرد از پردازنده ی Kirin 935 هشت هسته ای، 3 گیگابایت رم، 64/32 حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه و باتری 3000 mAh بهره می برد. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن بوده و 8 مگاپیکسل می باشد.

این گوشی را می توان هم تراز با وان پلاس 2 قرار داد اما در مقایسه با اپل و ال جی و سامسونگ در سطح پایین تری قرار دارد.

سنسور اثر انگشت واقع در پشت میت اس به Fingersprint Sense 2.0 آپدیت شده است که سرعت تشخیص و حساسیت آن را افزایش داده است، یعنی قادر به تشخیص انگشت شما حتی در صورت مرطوب بودن خواهد بود.

شاید بتوان بزرگترین ویژگی آن را تکنولوژی فورس تاچ (ForceToouch) آن دانست که گوشی بسته به میزان فشار شما بر روی صفحه نمایش، نتایج مختلفی را به شما ارائه خواهد داد. اما فناوری فورس تاچ فقط در مدل 128 گیگابایت آن موجود خواهد بود و هیچ خبری راجع به قیمت و یا تاریخ عرضه ی این مدل وجود ندارد.

هوآوی میت اس قرار است در آمریکا و استرالیا و چند کشور دیگر در سپتامبر عرضه شود و برای عرضه ی جهانی آن باید تا اکتبر صبر کرد.

مدل 32 گیگابایتی آن در رنگ های خاکستری و شرابی به قیمت 730 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن در رنگ های طلایی و صورتی به قیمت به قیمت 785 دلار موجود خواهد بود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر