;
coinex

معامله ی اپل با سامسونگ و ال جی برای تولید صفحه نمایش اولد

معامله ی اپل با سامسونگ و ال جی برای دستیابی به صفحه نمایش اولد

بنا به گزارش اخیر، اپل در آینده ای نزدیک با دو شرکت سامسونگ و ال جی قراردادی امضا می کند مبنی براین که این دو شرکت، برای محصولات آینده ی اپل، صفحه نمایش اولد (OLED) تولید کنند.

ET News (از طریق رویترز) اینگونه توضیح می دهد: انتظار می رود که دو شرکت سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی برای ساخت ظرفیت تولید اولد در طول ۲ تا ۳ سال آینده به ۱۲.۸ میلیون دلار نیاز داشته باشند. اپل هم به منظور اطمینان از تولید اولد مطابق برنامه ریزی، برای پرداخت این مبلغ آماده است.

این اولین باری نیست که می شنویم اپل بر روی صفحه نمایش اولد تمرکز کرده است. در ماه نوامبر روزنامه ی ژاپنی Nikkei شرح داد که ال جی دیسپلی در حال برنامه ریزی برای ارتقای محصولات تولیدی خود به منظور پاسخگویی به تقاضای گوشی های هوشمندی که هنوز اعلام نشده اند، است.

با فرض اینکه کوپرتینو به نامگذاری قبلی خود ادامه دهد، انتظار می رود که آیفون ۸ گوشی بعدی اپل باشد که به تکنولوژی اولد مجهز می شود. این صفحه نمایش جدید می تواند امتیاز ویژه ای برای کاربران این گوشی ها محسوب شود چراکه مزایای اولد نسبت به صفحه نمایش های LCD خیلی بیشتر است. در پایان می خواهیم به یک سری از مزایای این صفحه نمایش اشاره کنیم:

اولد به عنوان یک تکنولوژی، به مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی مزایایی بیش از پانل های ال سی دی ارائه می دهد. به طور مثال، این تکنولوژی از توان کمتری استفاده می کند (منجر به بازدهی بیشتر باتری می شود). این صفحه نمایش ها می توانند نازکتر و سبک تر از ال سی دی باشند، زوایای دید گسترده تری ارائه می دهند، روشنایی بالاتری به نمایش می گذارند و سطح کنتراست بالاتری هم دارند. در نهایت هم باید گفت که اولد دارای زمان پاسخ سریع و تولید رنگ فوق العاده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appadvice


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر