;
coinex

موتورولا موتو ۳۶۰ اسپرت در گوگل استور عرضه می شود

موتورولا موتو ۳۶۰ اسپرت در گوگل استور عرضه می شود.

موتورولا موتو ۳۶۰ اسپرت در گوگل استور عرضه می شود.

اگر به دنبال ساعت هوشمند طراحی شده با اندروید ور هستید هم اکنون می توانید موتورولا موتو ۳۶۰ اسپرت را از گوگل استور و به قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری نمایید. این نسخه ی به نظر اسپرت موتو ۳۶۰ (که هنوز هم دارای طراحی “فلت تایر” است) تنها در رنگ مشکی در گوگل در دسترس است در حالیکه موتورولا این پوشیدنی را با همین قیمت و در رنگ های مشکی نارنجی و سفید می فروشد و ارسال آن هم رایگان است.

این ساعت به منظور کمک به پیگیری تمرینات از جمله مسافت طی شده و سرعت، از یک جی پی اس توکار ساخته شده است و نمایشگر ضربان قلب نوری هم تعداد ضربان قلبتان را نشان می دهد و به این وسیله به شما اطمینان می دهد که تمرینات شما بیش از اندازه بوده و یا طبیعی است.

موتو ۳۶۰ شامل یک صفحه نمایش هیبریدی “AnyLight” است که باعث می شود صفحه نمایش در معرض نور مستقیم هم قابل مشاهده باشد. این پوشیدنی با این نسخه ی اسپرت می تواند در آب به عمق ۳ فوتی (تقریبا ۹۰ سانتی متر) به مدت ۳۰ دقیقه غوطه ور بماند و هیچ آسیبی نبیند.

موتو ۳۶۰ اسپرت از صفحه نمایشی ۱.۷۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۲۵ پیکسلی بهره می برد که با تراکم پیکسلی ۲۶۳ پیکسل در اینچ کار می کند. داخل این ساعت از رم ۵۱۲ مگابایتی به همراه حافظه ی داخلی ۴ گیگابایتی و پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده شده است. این پردازنده شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتزی و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۰۵ است. باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم این ساعت را روشن نگه می دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر