;
coinex

سرویس  S : سرویس جدید و آنلاین سامسونگ برای پشتیبانی مشتری

 سرویس S، یکی از سرویس پشتیبانی مشتری آنلاین جدید سامسونگ است که امروز معرفی شد.

سرویس  S ، یکی از سرویس های جدید و آنلاین پشتیبانی مشتری است که امروز توسط سامسونگ معرفی شد.

شرکت سامسونگ امروز یک سرویس پشتیبانی از مشتری آنلاین لایو، به نام سرویس  S، معرفی کرد. این سرویس، کاربران را با پشتیبانی یک به یک از راه دور و از طریق کامپیوتر خود، قادر به اتصال مستقیم با یک پشتیبان سرویس می کند تا بتوانند مشکلاتی را که برای کامپیوترشان پیش می آید به راحتی با آنها در میان بگذارند و درخواست کمک کنند. سرویس S ، یک راه بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز به یک متخصص دارند و از آنجایی که این یک سرویس مبتنی بر چت است دیگر لازم نیست نگران نویز پس زمینه باشیم و همچنین به راحتی می توان هر کجا که دسترسی به اینترنت وجود دارد، از این سرویس استفاده کرد.

برای استفاده از سرویس باید برنامه ی g-sis.co.kr، را دانلود کنید و سپس هنگامی که برنامه نصب شد، روی  پشتیبانی آنلاین کلیک کنید و ماهیت مشکل خود را با کلیک بر روی دکمه درخواست پاسخ، وارد کنید. سرویس S به زبان انگلیسی , در طول روزهای هفته ایالات متحده آمریکا (GMT 9 دوشنبه 9:00 صبح تا جمعه 11:59) در دسترس است. تحقیقات نشان داده است که افراد در ساعات 7 بعد از ظهر تا 2 نیمه شب به خدمات پشتیبانی نیاز دارند و این سرویس نیز در آن ساعات به راحتی در دسترس است. به لطف این سرویس، در حال حاضر می توان بهترین کمک ها را دریافت کرد.

استفاده از سرویس S سامسونگ

آموزش قدم به قدم برای استفاده از سرویس S سامسونگ:

با استفاده از کامپیوتر خو برنامه ی g-sis.co.kr را دانلود و نصب کنید (این برنامه روی نسخه های بالاتر از ویندوز 8 کار می کند).

بر روی آیکون Online Tech Support (انجمن پشتیبانی آنلاین) بر روی دسکتاپ کلیک کنید.

ماهیت مشکل و نام کاربری خود را وارد کنید سپس روی دکمه ی Request (درخواست) کلیک کنید، سیستم به طور خودکار به شما می گوید که چه مدت باید صبر کنید وچه تعدادی از افراد در صف انتظار دریافت اطلاعات و کمک هستند.

وقتی نماینده پشتیبانی متصل شد، چت مستقیم در مورد مشکل شما ایجاد می شود که می توانید از طریق آن با جزئیات در مورد اطلاعاتی که نیاز دارید با پشتیبان صحبت کنید.

پس از به پایان رسیدن درخواست کمک، می توانید به سرویس s رای دهید تا از اینکه عملکرد این سرویس همیشه سطح بالا بماند، اطمینان حاصل کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: news.samsung


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر