;
coinex

طبق رده بندی DxOMark گلکسی اس 7 اج بهترین دوربین گوشی های هوشمند را دارد

طبق رده بندی DxOMark گلکسی اس 7 اج بهترین دوربین گوشی های هوشمند را دارد

ظاهراً یک بار دیگر نوبت به پرچمدار سامسونگ رسیده است تا در رده بندی دوربین گوشی های هوشمند DxOMark در رده ی نخست قرار گیرد.

گوشی گلکسی اس 7 اج توانسته با پشت سر گذاشتن دوربین گوشی های گلکسی اس 6 اج پلاس و سونی ایکسپریا زد 5 که تا پیش از این با 87 امتیاز در رده ی نخست این رده بندی بودند، در رده ی نخست قرار گیرد. گوشی مذکور توانسته با کسب 88 امتیاز در هر دو بخش ثبت عکس و ضبط ویدیو در رده ی اول قرار گیرد. لازم به ذکر است که رسیدن با این امتیاز تا کنون بی سابقه بوده است.

تحلیل گران DxOMark دوربین پرچمدار کهکشانی سامسونگ را به دلیل اکسپوژر عالی و کنتراست  خوب گزینه ی مناسبی برای عکاسی از مناظر می دانند. گفتنی است دوربین گلکسی اس 7 اج در بخش فوکوس خودکار بیشترین امتیاز یعنی 94 را کسب کرد که این مسئله ناشی از فناوری Dual Pixel بکار رفته در آن است.

همچنین دوربین پرچمدار سامسونگ در زمینه ی نمایش بافت ها امتیاز 91 و در زمینه سطح نویز امتیاز 89 را کسب کرده است. DxOMark می گوید کارایی فلش دستگاه نیز پیشرفت کرده است و به سطح عالی نزدیک شده.

البته با همه ی این ها، دوربین اس 7 اج ضعف هایی را نیز دارد که از جمله ی آنها می توان به زرد شدن تصاویری اشاره کرد که تحت نور تنگستن به ثبت می رسند.

در بخش ویدیو نیز دوربین اس 7 اج به دلیل فوکوس خودکار عالی، لرزشگیر خوب و سطح نویز پایین مورد تحسین قرار می گیرد. لیست کامل امتیازات در بخش های مختلف را می توانید ملاحظه کنید.

طبق رده بندی DxOMark گلکسی اس 7 اج بهترین دوربین گوشی های هوشمند را دارد

نکته ی جالب توجه این است که در جدول رده بندی DxOMark از 5 جایگاه اول تنها یک جایگاه متعلق به ایکسپریا زد 5 سونی است و 4 تای دیگر در اختیار غول کره ای قرار دارد.  لازم به ذکر است که آیفون 6 اس پلاس نیز در رده ی ششم این رده بندی قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر