coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی گلکسی A4 احتمالاً صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت

گوشی گلکسی A4 احتمالاً صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت

به نظر می رسد شرکت سامسونگ قصد دارد تا گوشی جدیدی از سری A خود را روانه بازار کند. این گوشی شماره مدل SM-A430U را دارد و به تازگی اطلاعاتی در مورد آن در وب سایت واردات صادرات هندی منتشر شده است و به نظر می رسد این دستگاه صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشد.

امروز در وبسایت هندی واردات و صادراتی Zauba اطلاعاتی در مورد گوشی معرفی نشده از سامسونگ با شماره مدل SM-A430U منتشر شد. با توجه به این گوشی گلکسی A3 (مدل 2016) سامسونگ شماره مدل SM-A310 و گلکسی A5 (مدل 2016) سامسونگ شماره مدل SM-A510 را داشتند احتمال می رود که شماره مدل یاد شده مربوط به گوشی گلکسی A4 باشد.

اطلاعات اولیه که چند روز پیش در Zauba منتشر شده بود نشان می دهد که این محصول قیمتی حدود 477.18 دلار دارد و به هندوستان ارسال شده تا سنجش R&D بر روی آن صورت گیرد. در کنار گوشی، سامسونگ کابل داده و سیمکارتی را نیز ارسال کرده. تمام این ها اطلاعاتی بود که پیش از این در وب سایت Zauba در مورد این گوشی منتشر شده بود اما حالا اطلاعات جدید در مورد صفحه نمایش این دستگاه نیز موجود است.

سه شنبه گذشته 4 دستگاه با شماره مدل SM-A430U به منظور تست وارد هندوستان شده است و حالا برا اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد این محصول نمایشگری 5.5 اینچی دارد. البته با توجه به این اطلاعات جدید، قیمت دستگاه کاهش یافته و به 355.09 دلار رسیده است. بدون شک این اطلاعات جزئی نمی تواند به خوبی گوشی گلکسی A4 را برای ما معرفی کنند. بنابراین باید منتظر شایعات جدید در مورد گوشی گلکسی A4 بود تا جزئیات بیشتری از آن فاش شود.

گوشی گلکسی A4 احتمالاً صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد داشت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر