coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایسوس زنفون AR اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از تانگو و دی دریم گوگل

کمپانی ایسوس به تازگی گوشی ایسوس زنفون AR را معرفی کرده است. اولین و مهمترین ویژگی این گوشی اینست که به عنوان اولین دستگاهی شناخته می شود که از هر دو پلتفرم تانگو و دی دریم پشتیبانی می کند. اسمارت فون ایسوس زنفون ای آر در کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این گوشی جدید تبدیل به دومین دستگاهی شده که قادر است از پروژه تانگو پشتیبانی کند. اولین دستگاهی که با این عنوان عرضه شد، لنوو فب 2 پرو بود.

گوشی ASUS ZenFone AR دارای یک قاب فلزی بوده و یک کلید هوم در زیر نمایشگر آن قرار گرفته که به عنوان یک اسکنر اثر انگشت نیز انجام وظیفه می کند. لوگوی این کمپانی در بالای نمایشگر ایسوس زنفون AR خودنمایی می کند.

راه اندازی سیستم دوربین اصلی این گوشی بسیار قابل توجه است. با توجه به نام این گوشی و پسوند AR آن می توان دریافت که این اسمارت فون با واقعیت افزوده سازگار خواهد بود و جالب اینجاست که با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل نیز همخوانی دارد؛ بنابراین با یک هدست واقعیت مجازی گوگل می توان به اسانی به محتوای VR دسترسی داشت.

از سوی دیگر، تانگو، پلتفرم واقعیت افزوده گوگل است و این گوشی به لطف سنسورها و نرم افزار بصری کامپیوتری، از واقعیت افزوده نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات ایسوس زنفون AR نیز در نوع خود جالب توجه است. یک رم 8 گیگابایتی عظیم (یکی دیگر از عنوان های اولی در این بازار است؛ اولین گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم) و اسنپدراگون 4 هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 821 – یکی از تفاوت های اصلی این دستگاه با لنوو فب 2 پرو نیز همین است، فب 2 پرو به اسنپدراگون 652 مجهز است –

نمایشگر ایسوس ZenFone AR دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است. یک دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با قابلیت هایی که عنوان شد، در پنل پشتی جای گرفته است.

انتظار می رود که ایسوس زنفون AR در کوارتر دوم سال 2017 وارد بازار شود.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر