coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیاتی از گوشی نوکیا ان 95 به بیرون درز کرد

جزئیاتی از گوشی نوکیا ان 95 به بیرون درز کرد
هنوز هم بسیاری از طرفداران نوکیا این برند نوستالژی را دوست داشته و روزهای شکوه سری N نوکیا را به یاد دارند. گوشی هایی که عمدتا با سیستم عامل سیمبین خودنمایی می کردند. گوشی های سری N نوکیا یک همراه و همدم مناسب برای دوست‌داران موسیقی، علاقه مندان به عکاسی و بازی های موبایلی بود. این دستگاه ها در زمان خود گرافیک قدرتمندی داشت و به عنوان یک گوشی فوق العاده برای کاربران به حساب می آمد.

از قبل نشانه هایی وجود داشت که این برند قدیمی، قصد دارد تا سری N گوشی های خود را دوباره احیا کند و گویا در حال حاضر، این شایعات قوت بیشتری گرفته است.

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، گوشی نوکیا N95 به احتمال بسیار زیاد در کنار گوشی جدید نوکیا که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می شود، خودنمایی خواهد کرد.

گوشی نوکیا N95

گفته می شود که نوکیا ان 95 دارای تراشه ای از سری اسنپدراگون 600 خواهد بود و ما امیدواریم که اسنپدراگون 652 باشد. با انتخاب این تراشه برای این گوشی، نوکیا ان 95 در دسته گوشی های میان رده بازار قرار خواهد گرفت. نوکیا می گوید که قصد دارد تا 50 میلیون دستگاه از سری N خود را به فروش برساند.

اگر بیاد داشته باشید، نوکیا N95 یکی از معروف ترین مدل هایی بود که برای مدتی، حاکم بلامنازعه بازار به حساب می آمد. این گوشی دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی بزرگی بود و این ویژگی ها در سال 2006 یک گوشی تمام عیار از این مدل ساخته بود.

ورود به بازار در حال اشباع گوشی های هوشمند با چنین محصولی، برای این برند شاید ریسک بالایی باشد. باید دید که نوکیا چه چیزی در سر می پروراند و چگونه وارد این بازار خواهد شد. در هر صورت او برای مدتی از بازار گوشی های هوشمند دور بوده، هر چند که در سال های گذشته بر این عرصه حکمرانی می کرده است.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر