coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی به‌دنبال فراهم کردن تعداد کافی تراشه اسنپدارگون 835 برای شیائومی می 6 است

کمپانی چینی شیائومی که با ارائه گوشی‌های هوشمند نسبتا خوبی در بازار توانسته است جایگاه خود را در میدان رقابت گوشی‌های هوشمند تثبیت کند، قصد دارد پرچمدار خود را با نام شیائومی می 6 به بازار عرضه کند. گفته می‌شود این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کوین وانگ مدیر تحقیقاتی آی اچ اس در چین، مدتی است که یک منبع اطلاعاتی آگاه درباره تولیدکنندگان تلفن هوشمند در بازار چین است. اخیرا آقای وانگ در صفحه Weibo خود اطلاعاتی درباره شیائومی می 6 و احتمال عرضه آن با پردازنده اسنپدراگون 835 منتشر کرده است.

شایعات درباره مشخصات شیائومی می 6 همواره در حال تغییر است. در برخی نقاط شایعه شده از آنجا که سامسونگ نسخه قوی‌تر پردازنده اسنپدراگون 835 را برای پرچمدار خود گلکسی اس 8 رزرو کرده، این دستگاه با نسخه ضعیف‌تری از این پردازنده عرضه می‌شود. عده‌ای هم می‌گویند شیائومی Mi 6 در نسخه‌های متعددی عرضه می‌شود تا ویژگی منحصر به فرد بودن پرازنده پردازنده اسنپدراگون 835 را حفظ کند.

تحلیلگران بر این باورند شیائومی می 6 با کمبود پردازنده پردازنده اسنپدراگون 835 مواجه نخواهد شد و زمان عرضه آن در ماه مارس خواهد بود. برخی تحلیلگران هم معتقدند گلکسی اس 8 و شیائومی می 6 هر دو در ماه مارس عرضه می‌شوند.

گفته می‌شود گوشی هوشمند شیائومی می 6، یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد داشت. طبق آن چه در فضای مجازی راجع به این گوشی گفته می‌شود، قرار است شیائومی همانند گوشی‌های جدید آیفون از تکنولوژی 3D تاچ و یا همان لمس سه بعدی در صفحه نمایش خود استفاده کند. انتظار می‌رود این گوشی صفحه نمایش تخت با یک دوربین پشت داشته باشد و همچنین به رسم گذشته، حسگر اثر انگشت اولترا سونیک را همراه داشته باشد. این گوشی در کنار اسنپدراگون 835 از جی پی یو آدرنو 540 بهره می‌برد. انتظارها این است که فروش این گوشی در آوریل امسال آغاز شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر