coinex
راهنمای خرید تکراتو

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ در دنیای گوشی های همراه!

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ در دنیای گوشی های همراه!سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین سازندگان وسایل الکترونیکی است؛ این سازنده در زمینه ساخت گوشی همراه هم شهرت دارد؛ در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ می پردازیم؛ با تکراتو همراه شوید:

اگر از طرفداران سیستم عامل اندروید باشید به احتمال زیاد نام چند مدل از گوشی‌های برند سامسونگ را نیز در لیست گوشی‌های مورد علاقه اندروید خود گنجانده‌اید. سامسونگ از زمان عرضه گوشی گلکسی اس 2 (Galaxy S2) توانست خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های همراه در جهان تبدیل کند. به مدت چند سال این شرکت توانست با عرضه گوشی‌های پرچمدار با ویژگی‌های بسیار مناسب موقعیت و شهرت بسیار خوبی را برای خود رقم بزند.

گلکسی اس 8 گوشی پرچمدار جدید سامسونگ است؛ این محصول امسال توانست نظر مثبت تعداد زیادی از منتقدان را به خود جلب کند اما باید به این نکته اعتراف کرد که اس 8 تنها محصول برتر این سازنده کره‌ای نیست. در این مطلب به ارائه جزییات مختصری در رابطه با محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ پرداخته‌ایم پس اگر که می‌خواهید با خرید یک گوشی هوشمند وارد دنیای اندروید شوید، محصولات زیر را نیز در نظر بگیرید.

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ : گلکسی اس 8

گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 در حدود 5 ماه پیش وارد بازار شد. این محصول یکی از برترین گوشی‌های اندروید موجود در بازار است و به خوبی نشان می‌دهد که سامسونگ چطور توانسته خود را به یکی از برترین سازندگان گوشی‌های همراه در جهان تبدیل کند. گلکسی اس 8 یکی از بهترین و روشن‌ترین نمایشگرهای ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند را بر روی خود دارد. این محصول علاوه بر این از یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با توانایی پشتیبانی قابلیت‌های عکس برداری دستی و همچنین یک باتری کارآمد 3000mAh بهره می‌برد؛ این باتری می‌تواند یک روز کامل اس 8 را برای کاربر روشن نگه دارد. مقاومت منحصر بفرد گلکسی اس 8 در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و آب و توانایی این محصول در پشتیبانی شارژ وایرلس و کارت حافظه میکرو SD از دیگر قابلیت‌های برجسته این گوشی هوشمند هستند.

اگر گلکسی اس 8 را با گوشی‌های قبلی سازنده کره‌ای مقایسه کرده باشید، به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که نمایشگر لبه دار این گوشی هوشمند با نمایشگر گوشی‌های قبلی سامسونگ فرق دارد. سامسونگ به این نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) می‌گوید. اینفینیتی دیسپلی با حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف خود تزئین شده و به همین دلیل یک صفحه نمایش 5.8 اینچی لبه دار را در بدنه‌ای کوچک‌تر در اختیار کاربر می‌گذارد.

سامسونگ در طول چند سال توانست قیمت گوشی‌های گلکسی سری اس خود را به اندازه زیادی کاهش دهد و گلکسی اس 8 هم از این قاعده جدا نیست به همین دلیل چندان عجیب نیست که اسم این گوشی هوشمند در هر لیستی که نام برترین گوشی‌های اندروید را در خود دارد، نیز ذکر شده باشد.

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ : گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ از گلکسی اس 8 پلاس هم در کنار گلکسی اس 8، برادر کوچک‌تر این گوشی هوشمند، رونمایی کرد. این محصول به یک نمایشگر 6.2 اینچی و باتری 3500mAh مجهز شده است ولی از نظر سایر مشخصات فنی با گلکسی اس 8 برابری می‌کند. به همین دلیل علاوه بر این که در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است می‌تواند امکاناتی مثل پورت کارت حافظه میکرو SD، پورت یو اس بی نوع سی برای شارژ کردن سریع گوشی و امکان شارژ کردن گوشی به طور وایرلس و همچنین انجام پرداخت‌های الکترونیکی از طریق خدماتی مثل سامسونگ پی (Samsung Pay) و اندروید پی (Android Pay) را در اختیار شما بگذارد.

سازنده کره‌ای با ساختن نمایشگر اس 8 پلاس با یک نسبت تصویر 18.5:9 سعی کرده که صفحه نمایشگر بزرگ این گوشی هوشمند را در مقایسه با صفحه نمایش سایر گوشی‌های مشابه موجود در بازار کوچک‌تر نشان دهد اما باز هم نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که گلکسی اس 8 پلاس یک گوشی بزرگ است به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر که می‌خواهید بین این گوشی هوشمند و برادر کوچک‌ترش یکی را انتخاب کنید حتما قبل از تصمیم گیری هر دو دستگاه را از نزدیک ببینید.

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ : گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8

نوت 8 جدیدترین گوشی سری نوت سامسونگ است. این فبلت زیبا چند روز پیش در معرض عموم قرار گرفت و یکی از برترین گوشی‌هایی محسوب می‌شود که سامسونگ تا به امروز معرفی کرده است. خریدن نوت 8 تنها راه رسیدن به یک قلم اس پن جدید و نرم افزارهای کاربری این گجت هوشمند است و البته باید در نظر داشت که نوت 8 همچنین تنها گوشی از طرف سازنده بزرگ کره‌ای محسوب می‌شود که از یک دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد؛ این دوربین از نظر سخت افزاری همان دوربین به کار رفته در گلکسی اس 8 است اما می‌تواند یک اثر محو کننده بسیار خوب را بر روی پیش زمینه عکس ایجاد کند و علاوه بر این شما را قادر سازد تا بدون کاهش کیفیت تصویر، هدف عکس برداری خود را بزرگ کنید.

گلکسی نوت 8 به یک رم 6 گیگابایتی و باتری 3300mAh مجهز شده است. این فبلت زیبا صرف نظر از این دو مشخصه و قابلیت‌های عکس برداری فوق از نظر مابقی مشخصات فنی و طراحی با گلکسی اس 8 پلاس برابری می‌کند و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که نوت 8 در مقایسه با نسخه پلاس اس 8 به میزان 0.1 بزرگ‌تر است. با همه این تفاسیر اگر که تمایلی به استفاده از یک دوربین بهتر یا قلم اس پن ندارید توصیه می‌کنیم که با خریدن گلکسی اس 8 پلاس به جای گلکسی نوت 8 در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید اگرچه که هر دو محصول از محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ هستند.

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ : گلکسی اس 8 اکتیو

گلکسی اس 8 اکتیو

این محصول زره پوش در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) به عنوان پیشرفته‌ترین عضو از خانواده گوشی‌های سری اکتیو (Active) سازنده کره‌ای معرفی شد. گلکسی اس 8 اکتیو از همان سخت افزارها و نرم افزارهایی بهره می‌برد که سامسونگ در ساخت مدل پایه اس 8 استفاده کرده است به همین دلیل می‌تواند تجربه استفاده از یک گوشی خوب را در اختیار شما بگذارد اگرچه که از نظر مشخصات ظاهری تفاوت‌هایی بین این دو گوشی هوشمند وجود دارد به این نحو که مدل اکتیو ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتری دارد و به یک نمایشگر تخت نیز مجهز شده است.

اس 8 اکتیو در حقیقت یک جی اس 8 (GS8) محسوب می‌شود که با یک نمایشگر تخت و یک کاور محافظ دائمی ساخته شده است. این افزایش اندازه سازنده کره‌ای را قادر ساخته تا در ساخت مدل اکتیو از یک باتری قدرتمند 4000mAh استفاده کند. از این رو لازم نیست که نگران خالی شدن شارژ باتری این گوشی جان سخت باشید. سامسونگ در ساخت نوت 8 از یک روکش پلاستیکی هم استفاده کرده تا بتواند از نمایشگر این گوشی مقاوم سازی شده در برابر ضربه محافظت کند. اگرچه که این صفحه محافظ به خط و خش حساس است.

گلکسی اس 8 اکتیو در مجموع برتری خاصی نسبت به گلکسی اس 8 ندارد اما در دنیای طرفداران گوشی‌های مقاوم سازی شده می‌تواند توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ: گلکسی اس 7

گلکسی اس 7

گلکسی اس 7 در ماه مارس سال 2016 میلادی (11 اسفند 94 تا 12 فروردین 95) به کاربران طرفدار برند سامسونگ معرفی شد. این گوشی هوشمند شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما با خرید آن می‌توانید هزینه بسیار کمتری را در مقایسه با هزینه خرید یک گلکسی اس 8 بپردازید. اس 7 از نظر ابعاد هم کوچک‌تر از اس 8 است اما اگر که گوشی‌های سری اکتیو سازنده کره‌ای را در نظر نگیریم، می‌توانیم بگوییم که این محصول آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود که در ساخت آن از یک نمایشگر تخت استفاده شده است.

گلکسی اس 7 ویژگی‌های پیشرفته زیادی دارد؛ این گوشی هوشمند شاخص مقاومتی IP68 را در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و آب بر روی خود دارد و علاوه بر یک پورت کارت حافظه SD و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی می‌تواند امکان انجام پرداخت از طریق سیستم سامسونگ پی را نیز در اختیار شما بگذارد. به همین دلیل اگر که به دنبال یک گوشی کوچک‌تر هستید و عدم دریافت بروزرسانی‌های نرم افزاری برای شما چندان مهم نیست، توصیه می‌کنیم که گلکسی اس 7 را انتخاب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که اس 7 متعلق به دوران برتری پورت میکرو یو اس بی است به همین دلیل اگر که در هنگام استفاده از سایر تجهیزات خود از کابل‌های یو اس بی نوع سی استفاده می‌کنید باید برای استفاده از این گوشی هوشمند یک کابل مخصوص و جداگانه بخرید.

.

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر