coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر 6 سی پرو معرفی شد؛ هواوی همچنان گوشی‌های جدید معرفی می‌کند

آنر 6 سی پرو معرفی شد؛ هواوی همچنان گوشی‌های جدید معرفی می‌کند
آنر 6 سی در ماه آوریل 2017 معرفی شد و اکنون به نظر می‌رسد که آنر نسخه ارتقا یافته‌ای از آن را تولید کرده است. آنر 6 سی پرو (Honor 6C Pro) در روسیه معرفی شد.

مشخصات منتشر شده از هواوی آنر 6 سی پرو نشان می دهد که این یک نسخه بازطراحی شده از هواوی آنر وی 9 پلی است که ماه گذشته در چین رونمایی شد. آنر 6 سی پرو هنوز در سایت رسمی اروپا ثبت نشده، اما پیج رسمی توییتر آنر فرانسه جزئیاتی از این گوشی را به اشتراک گذاشت.

هواوی آنر 6 سی پرو به یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت تصویر اچ دی (روزلوشن 720 در 1280 پیکسل) مجهز است. تمامی کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست گوشی قرار گرفته و هیچ دکمه فیزیکال اصلی در زیر صفحه نمایش وجود ندارد.

هواوی آنر 6 سی پرو

مغز پردازشی این دستگاه را یک چیپست MT6750 از مدیاتک شامل شده که توسط 3 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است، اما به نظر می‌رسد که این فضای ذخیره سازی از طریق کرات میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

انرژی روشنایی لازم از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. در پنل پشتی آنر 6 سی پرو یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود. در جلو نیز برای دوست‌داران سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

بدنه این اسمارت فون از فلز ساخته شده و در اندازه‌های 7.65 در 73.2 در 147.9 میلی‌متر گسترش یافته است. با چنین اندازه‌ای تنها 145 گرم وزن دارد. در ضمن در قسمت پایین گوشی یک پورت یو اس بی نوع C نیز قابل مشاهده است.

قیمت آنر 6 سی پرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما احتمالا در بازارهای اروپایی با قیمتی در حدود 212 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر