coinex
راهنمای خرید تکراتو

برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران به زودی! 26 و 27 بهمن ماه

امسال دهمین سال برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران است. این جشنواره امسال نیز طبق روال هر سال در انتهای سال و در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

جشنواره وب و موبایل ایران، هر ساله ده‌ها هزار شرکت‌کننده دارد که به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. این جشنواره توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل از ابتدای تاسیس در میان مردم داشته باشد.

تمامی فعالان و مشتاقان حوزه وب و موبایل کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. این جشنواره یک رویداد بزرگ در صنعت وب و موبایل ایران است و بهترین جایی است که یک تیم می‌تواند در آن تشویق شود تا مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد. افراد معمولا برای اینکه بتوانند خود و صنعتشان را بهتر معرفی کنند در این جشنواره شرکت می‌کنند.

 

اعلام لیست کاندیدای دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

لیست کاندیدای دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد. پیش از این اعلام شده بود که در این دوره از جشنواره، قبل از اینکه کاندیدا اعلام شوند جلسه‌ای با حضور شورای داوری تشکیل خواهد شد تا مواردی چون یکسان بودن آرا و یا تقلب شرکت کننده مورد بررسی قرار گیرد.

در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ماه بود که اعضای شوررای داوری، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های منتخب را با توجه به معیارهای داوری و همچنین سایر قوانین تعریف شده در این شورا، بررسی کردند و در نهایت لیست کاندیدای دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شد. برای دستیابی به لیست کاندیدای دهمین دوره وب و موبایل ایران می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.


بیشتر بخوانید :  لیست کاندیدای دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد!


حضور استارتاپ‌های برجسته در اختتامیه جشنواره وب و موبایل

در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، فضای نمایشگاهی ویژه و محدودی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند و مرتبط با حوزه وب و موبایل در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند علاوه بر حضور در این مراسم و استفاده از شرایط ویژه، مجموعه خود را به تمام شرکت کنندگان و فعالین اکوسیستم وب و موبایل ایران معرفی کنند. تمامی استارتاپ‌ها می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته : لیست استارتاپ‌ها در حال تغییر و به روز رسانی است!

لیست این استارتاپ‌ها تاکنون به شرح زیر است :

1.آیدی پی

بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای شرکت‌ها، نمایندگی‌های بیمه، صندوق‌های وام خانگی، مدیران ساختمان، کترینگ‌ها، فروشندگان کالا و خدمات.

2.استودیو تجربه و رابط کاربری فیل

استودیو فیل اولین استودیو تخصصی طراحی تجربه و رابط کاربری ایران است که با هدف بهبود تجربه کاربر فارسی زبان در تعامل با وب سایت‌ها و برنامه‌های گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

3.خشکشویی آنلاین زودشور

زودشور در سال ۹۵ راه اندازی گردید و مفتخر است به عنوان اولین سامانه هوشمند خشکشویی در تهران، در حوزه‌ی خدمات خشکشویی به کاربران عزیز تهرانی خدمت کند.

4.اینستاچاپ

این امکان را به تمام کاربران اینستاگرام می‌دهد تا بدون زحمتی اضافه با اکانت اینستاگرام خود وارد سایت شوند و با انتخاب تصاویر دلخواه خود، آن‌ها را به صورت چاپ شده تحویل بگیرند.

5.هاب کار اولین کارواش آنلاین ایران

با اپلیکیشن هاب کار فقط کافیست مکان، سرویس، مدل خودرو و زمان مورد نظر را مشخص کرده و درخواست هاب کار دهید تا در زمان تعیین شده نیروی‌های هاب کار به محل مورد نظر شما بیایند.

6.دیتابین

دیتابین اولین زیرساخت تحلیل داده اپلیکیشن‌های موبایلی در ایران است که با هدف تحلیل داده‌ها برای درک رفتار کاربران، بهبود طراحی بازی‌ها و برنامه‌ها و در نهایت کسب درآمد بیشتر ساخته شده است.

7.چوبید

چوبید تلاش می‌نماید که هیجان رقابت در یک خرید شگفت‌انگیز را با شرکت کاربران در مزایده آنلاین فراهم آورد. چوبید در قسمت ترفندهای سایت امتیازات ویژه‌ای را برای کاربران خود قائل شده است.

8.لرنیتو

یـک نرم‌افزار تحت ‌وب بـرای شخصی‌‌سازی آمـوزش است و به شما کمک می‌کند هوشمندانـه در بروزترین بانـک اطلاعات محتوای آموزشی و سؤالات بـگردید و آنچه را به کارتـان می‌آید، به سرعت پیدا کنید.

9.ریتین

راه ارتباطی بین کسب و کارهای آنلاین و مشتریان وب سایت‌ها از بین رفته است ، ریتین این راه ارتباطی را که بر اساس اطلاعات و رفتار کاربران در زمان مناسب برقرار می شود را، فراهم کرده است.

10.طلاتور

اطلاعات لازم را در مورد جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان را برای علاقمندان فراهم آورده است و سعی دارد تا دانستنی‌های جاذبه‌های گردشگری را به صورت جامع برای استفاده همگان مهیا نماید.

11.وندا

یک پلتفرم آنلاین با خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قراردادها، مشاوره حقوقی تخصصی برای هر قرارداد، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی برای کسب و کار‌ها است.

12.اسپید

اسپید پلی برای اتصال کاربران به بهترین سفیر(پیک) های آموزش دیده است. در اسپید سعی شده است تا همه‌ی نیازهای کاربرها برای جابجایی خود و بسته‌های آنها برطرف شود.

13.چه گوارا

خرید بهترین برندهای آب معدنی با تحویل دوره‌ای رایگان درب محل. برند مورد علاقه و میزان مصرف‌تان را انتخاب کنید، دوره تکرار را مشخص کنید و از تحویل منظم آب درب محل لذت ببرید.

14.سه سوت جابز

سه سوت جابز با ارائه الگوریتم هوشمند، مناسب‌ترین کارجویان و فرصت‌های شغلی را به هم پیوند می‌دهد و دارای ویژگی‌هایی چون ارتباط مستقیم و مصاحبه آنلاین درون سامانه و عدم نیاز به ارسال رزومه می‌باشد.

15.کجافود

کجافود به عنوان بزرگترین و جامع ترین شبکه اجتماعی اغذیه فروشی‌های کشور شامل موارد فست فود ، رستوران ، شیرینی فروشی ، آبمیوه بستنی و … در بیش از ۳۵۰ شهر در کشور را در خود جای داده است.

برای اطلاع از سایر استارتاپ‌هایی که قرار است در جشنواره وب و موبایل ایران حضور یابند می‌توانید به لینک لیست استارتاپ‌های برجسته مراجعه نمایید.

شمارش معکوس برای برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران

امسال اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه برگزار می‌گردد. این رویداد شامل سخنرانی چهره های برجسته، کارگاه های آموزشی و میزگردهای مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز است. در پایان نیز به برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران، تندیس جشنواره وب و موبایل ایران تعلق می‌گیرد. شرایط شرکت دراختتامیه مشخص شده است و علاقه مندان به شرکت می‌توانند نسبت به تهیه بیلط اقدام نمایند. برای آشنایی با نحوه تهیه بلیط و خرید آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید : ثبت نام و شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران


.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر