coinex
راهنمای خرید تکراتو

فعالیت فیس بوک در کشورهای مختلف قاعده مند می شود!

خبر رسوایی مشارکت فیس بوک در ماجرای کمبریج آنالیتیکا هر روز بیشتر منتشر می شود. در این راستا فعالیت فیس بوک در کشورهای مختلف قاعده مند خواهد شد.

این اخبار باعث ایجاد مشکلاتی برای فیس بوک شده است و معلوم نیست که این شرکت باید چه تاوانی را برای خلاصی از آن بپردازد. برخی حتی احتمال جریمه های سنگین میلیاردی را برای کمپانی مذکور تصور می کنند. این موضوع ضربه ای بزرگ به آبروی فیسبوک بود.


بیشتر بخوانید: رسوایی اخیر باعث افت ارزش فیس بوک تا ۴۰ میلیارد دلار شد!


تلاش زاکربرگ برای کنترل شرایط

در این چند وقت مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی سعی کرده تا با انجام مصاحبه های متعدد و اظهار نظرهای اطمینان بخش و عذر پذیرانه، ظاهر شرکت خود را حفظ کند و اعتماد کاربران جلب نماید. در این میان پاسخ او به سوال خبرنگار شبکه CNN بود که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

قاعده مند شدن فعالیت فیس بوک در کشورهای مختلف

زاکربرگ در پاسخ به سوال، قاعده مند شدن فیس بوک  توسط دولت ها در کشورهای مختلف اعلام کرد که واقعیت این است که نمی توان با اطمینان گفت که نباید تحت نظارت و کنترل کار کرد. به گفته وی تکنولوژی به یک ترند جهانی در حال گسترش تبدیل شده و باید به جای موافق یا مخالف بودن با نظارت، پرسید که چه نظارت و قاعده ای صحیح و کدام نادرست است!

او در ادامه توضیح داد که قواعدی در خصوص شفافیت وجود دارد که آنها نیز از اعمالشان استقبال می کنند. وی ادامه داد که مردم باید بدانند تبلیغاتی که در صفحات مختلف فیسبوک برایشان به نمایش درمی آید توسط چه کسی و با چه هزینه ای سفارش داده شده است. این مسئله در خصوص برخورد با محتواهای مختلف نیز صدق می کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnn

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام ایا اتباع هم میتونن با پولیک کار کنن

    پاسخ

    من از پول یک خوشم میاید

    پاسخ

    من از پولیک خوشم می ایدپیگ

    پاسخ

    تو کشور ما که خیلی وقته قانونمندش کردن خخخخخخخخخ

    پاسخ