coinex
راهنمای خرید تکراتو

دوربین سلفی لنوو زد 5 در حاشیه پایین نمایشگر آن جای می‌گیرد

گوشی پرچمدار لنوو زد 5 (Lenovo Z5) در روز 15 خرداد (5 ژوئن) رونمایی می‌شود. گفته شده است که این گوشی هوشمند بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را در اختیار دارد.

امروز تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار لنوو زد 5 در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شد. این تصاویر نشان می‌دهند که بجز حاشیه پایینی نسبتا ضخیم نمایشگر، مابقی حاشیه‌ها ضخامت بسیار باریکی دارند، می‌توان گفت که تقریبا حاشیه‌ای دیده نمی‌شود.

لنوو زد 5

عمده فضای پنل جلویی در لنوو زد 5 توسط صفحه نمایش آن اشغال شده و لنوو برای اینکه بتواند به فضای بیشتری برای صفحه نمایش دست یباد، دوربین سلفی آن را در وسط حاشیه پایینی آن قرار داده است. تصاویر منتشر شده در ویبو به تصاویر طراحی شده توسط کاربران عادی شباهت داشته و هنوز تایید نشده‌اند.

ماه گذشته یک طراح معروف به نام بنجامین گسکین یکی از تیزرهای لنوو زد 5 را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که این گوشی هوشمند حاشیه پایینی نسبتا ضخیمی دارد. این احتمال وجود دارد که سنسور مجاورت و نور اطراف این محصول هم در حاشیه پایینی آن نصب شده باشند.

از آنجایی که هیچ میکروفونی در تصاویر جدید دیده نمی‌شود، می‌توان احتمال داد که لنوو در ساخت گوشی جدیدش این سخت افزار را نیز در زیر نمایشگر نصب کرده باشد.

لنوو زد 5

مشخصات لنوو زد 5

لنوو زد 5 یک انتخاب خوب برای کاربرانی است که از گوشی‌های دارای نمایشگر ناچ دار متنفر هستند، زیرا این دستگاه احتمالا با یک پنل بدون ناچ با نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصدی عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


گفته شده است که این گوشی هوشمند به یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به فناوری هوش مصنوعی و رم 4 گیگابایتی مجهز است و می‌تواند با یک بار شارژ، به مدت 45 روز در حالت آماده به کار باقی بماند. طبق اطلاعات منتشر شده، لنوو زد 5 مانند گوشی‌های هواوی پی 20 و پی 20 پرو از یک پنل پشتی شیشه‌ای شیب دار هم بهره می‌برد.

بنجامین گسکین ابتدا براساس طرح اولیه رسمی گوشی جدید لنوو، رندری را از آن منتشر کرد. رندر جدیدی که چند ساعت پیش توسط این شخص منتشر شده، شباهت بیشتری به سبک واقعی طراحی لنوو زد 5 دارد.

لنوو زد 5

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این دستگاه در دسترس نیست. با این حال، احتمالا سازنده چینی لنوو Z5 را به چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می‌کند. علاوه بر این، شایعه شده که این گوشی به یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر هم مجهز است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر