;
coinex

بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید ؛ فهرست بازی‌های مولتی‌پلیر فکری، جنگی و مسابقه‌ای

بازی کردن در گوشی‌های موبایل هر روز بهتر از قبل می‌شود و پشرفت آن واقعا چشمگیر است. بنابراین تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید تهیه کنیم تا در تجربه‌ی بازی‌های هیجان‌انگیز با شما سهیم باشیم.

کیفیت بازی‌های آنلاین و آفلاین در دستگاه‌‌های اندرویدی، گوشی‌های آیفون و آیپدها همچنان رو به پیشرفت است و ما هر روز شاهد تغییرات جدیدتری هستیم. در حال حاضر، اپلیکیشن‌های زیادی در گوگل پلی استور در دسترس هستند که از تجربه‌ی بازی آنلاین دو یا چند نفره پشتیبانی می‌کنند. شما با این بازی‌ها می‌توانید با افرادی از سراسر جهان در ارتباط باشید و با آنها بازی کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی کردن با موبایل این است که برخلاف کامپیوتر و کنسول بازی، می‌توانید آن را همیشه همراه خودتان داشته باشید. بنابراین ممکن است در هر لحظه به یک بازی هیجان انگیز نیاز داشته باشید. با این اوصاف، بد نیست نگاهی به لیست بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید بیندازید. با تکراتو همراه شوید.

بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید

در این مقاله گلچینی از بهترین بازی های مولتی پلیر اندرویدی را جمع‌‌آوری کردیم که هر کدام به تنهایی می‌توانند بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید باشند. انتخاب تنها یک بازی به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید کار ساده‌ای نیست؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی این مطلب را بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

REAL BOXING

REAL BOXING

این بازی را باید یکی از محبوب‌ترین عناوین چند سال گذشته استودیوی Vivid Game دانست که توانست توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب  کند و به راحتی می‌تواند لقب بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید را به خود اختصاص دهد. در REAL BOXING، بازیکنان در نقش یک بوکسور به مصاف حریف خود رفته و باید با کنترل روی صفحه نمایش، مشت‌هایی به صورت وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

در REAL BOXING بیش از ۳۰ بوکسور مشهور این ورزش حضور دارند و شما می‌توانید در صورت تمایل، هریک را برای رقابت انتخاب کنید. هر بوکسور، قدرت خاص خود را دارد و برای مثال ممکن است با یک بوکسور به سادگی پیروز و با یک بوکسور دیگر شکست بخورید. البته بخش آنلاین چندنفره هم در این بازی جذاب وجود دارد که اجازه می‌دهد تا با دوستان خود از سراسر جهان بجنگید.

علاوه بر این بخش آزمایشی هم برای آن تدارک دیده شده تا آموزش‌های لازم برای رقابت را به راحتی کسب کنید. بخش‌های رقابتی هم وجود دارد که با شکست هر حریف به مراحل بعد رفته و در صورت موفقیت، جایزه کسب می‌کنید. به هر حال، اگر به دنبال یک بازی شبیه‌ساز چندنفره هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده هستید، REAL BOXING همان بازی مورد نظر شماست.

!Dual

!Dual

!Dual یک بازی اندروید دو نفره خلاقانه است که برای تجربه آن باید دو گوشی را نزدیک هم نگه دارید. در !Dual گلوله‌ای که از صفحه دستگاه خود شلیک می‌کنید به سمت دستگاه هم‌بازیتان می‌رود. برای بازی کردن حتما باید رو در روی هم بایستید.

پس از آن که شما و رقیبتان روبروی هم ایستادید، یک سفینه انتخاب می‌کنید و با وای فای یا بلوتوث به دستگاه همدیگر متصل می‌شوید. بازی !Dual علاوه بر مبارزات رو در رو یک حالت دفاعی نیز دارد که برای آن باید گوشی‌‌هایتان را به هم چسبانده و از مرکز صفحه در برابر دشمنان دفاع کنید. !Dual یکی از خلاقانه‌ترین و نوآورترین مواردی است که باید جایی در لیست بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید داشته باشد.

شاه دزد

شاه دزد

سراغ یک بازى جذاب و هیجان انگیز ایرانى مى‌رویم. بازى هم داستان خوبى دارد و هم توانسته از استانداردهاى بالایى برخوردار باشد. شما در این بازى فرمانرواى یک قلعه هستید و باید از این قلعه در برابر راهزن‌ها دفاع کنید؛ اما ماجرا به همینجا ختم نمى‌شود، چراکه بعد از اولین مقاومت در برابر راهزن‌ها، این شما هستید که به فکر شبى خونین مى‌افتید و به قلعه راهزن‌ها حمله مى‌کنید.

بیشتر بخوانید:

بازى به سبک مبارزه‌اى و تقویتى است، یعنى باید در طول مراحل بازى، قلعه خود را قوى‌تر کرده، نیروهاى جدید به قلعه اضافه کنید و علاوه بر آن ثروت خود را با حمله‌هاى بیشتر افزایش دهید. همچنین شما مى‌توانید در فروشگاه براى دفاع از قلعه خود نیز تقویت‌هاى زیادى را انجام دهید و آن را به یک دژ مستحکم تبدیل کنید. این بازى که حالت آنلاین هم دارد، این امکان را به شما مى‌دهد دوستان خود را به چالش بکشید.

PUBG Mobile

PUBG Mobile

بازی پابجی را حتما می‌شناسید. یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید در جهان که طرفداران بسیاری دارد. یک بازی در سبک بتل رویال که در آن 100 بازیکن در جزیره‌ای فرود می‌آیند تا اسلحه جمع کنند، مبارزه کنند و در نهایت یک نفر زنده بماند. این بازی حالت تک نفره، دو نفره و گروهی دارد و می‌توانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. اخیرا حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است.

Asphalt

Asphalt

کمتر کسی است که با مجموعه محبوب بازی ماشین مسابقه ای آسفالت آشنا نباشد. اکثر کاربران بازی های اندرویدی این بازی را محبوب‌ترین بازی ماشین سواری چند نفره اندروید به شمار می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

این بازی ماشین سواری علاوه بر دارا بودن یک بخش تک نفره جذاب، یک بخش مولتی پلیر جذاب‌تر هم دارد و کاربران می‌توانند از دو طریق آنلاین و وای فای گوشی با سایر افراد بصورت مولتی پلیر به رقابت بپردازند. پس اگر به دنبال دانلود بازی ماشینی دونفره با وای فای هستید، مجموعه بازی‌های آسفالت را از دست ندهید را از دست ندهید.

Sea Battle 2

Sea Battle 2

بازی دیگری که می‌توانی به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید معرفی کنیم، بازی Sea Battle 2 است. در بازی جنگ دریایی 2 (Sea Battle 2) المان‌های سنتی بازی‌های جنگی با ویژگی‌های مدرن ترکیب شده‌اند.

گرافیک بازی حالتی نوت پد مانند دارد که بازی کودکان در دوران قدیم با کاغذ و خودکار را به یاد می‌آورد. محتوای بازی هم دست کمی از این ماجرا ندارد. در بازی جنگ دریایی 2 باید حدس بزنید کشتی‌های دشمن در کدام مناطق مستقر شده‌اند و سپس روی آن‌ها بمب بیندازید تا این‌که نهایتا غرق شوند. Sea Battle 2 نیز جزو جذاب‌ترین بازی های موبایل چند نفره است.

در حالت چند‌نفره شبکه‌ای Sea Battle 2 می‌توانید رودرروی دوستان خود قرار گیرید. همچنین این امکان نیز وجود دارد که بر روی یک گوشی به شیوه Co-op و نوبتی به مبارزه با کشتی‌های دیگر بپردازید.

!6Takes

!6Takes 

!6Takes  هم از آن دسته بازی‌هایی است که باید جایی در لیست بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید داشته باشد. سبک بازی !6Takes به صورت تخته‌ای یا کارتی است. این بازی مد تک نفره و دو نفره را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است در ابتدا برای یادگیری قوانین بازی !6Takes با مشکل مواجه شوید، اما به محض یادگیری قوانین و نحوه انجام آن به شدت علاقمند این بازی خواهید شد. شایان ذکر است که بازی اندرویدی !6Takes را می‌توانید به صورت 3 و 4 نفره هم انجام دهید، بنابراین مد چند نفره این بازی اندرویدی شما را محدود به 2 پلیر یا بازی کننده نمی‌کند. متاسفانه بازی 6 Takes به صورت رایگان قابل دانلود نبوده و برای دانلود آن باید هزینه 1.99 دلار پرداخت شود.

SKILLZ

SKILLZ

افرادی که به دنبال بازی‌های ذهنی و فکری هستند، بازی SKILLZ را بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید می‌دانند. عنوانی که در آن، بازیکن باهوش می‌تواند پیروز شود. Skillz مغز شما را به چالش می‌کشد تا بتوانید سطح هوش خود را بسنجید. البته باید ذهن آرام و سریعی هم داشته باشید تا بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید.

هر چه عملکرد بهتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی اندرویدی Skillz قابلیت انجام آن به صورت چندنفره است. بنابراین می‌توانید ذهن دوستان خود را نیز به چالش کشیده تا مشخص شود کدامیک از شما، ذهن باهوش و بهتری دارد.

World War Heroes

World War Heroes

با نصب بازی  قهرمانان جنگ جهانی برروی دستگاه اندروید خود وارد یک میدان نبرد جنگ جهانی دوم می شوید و می‌توانید با کاربران آنلاین در دنیا بصورت چندنفره به رقابت بپردازید و یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی اندروید را تجربه نمایید. در این بازی بیش از 20 سلاح مختلف از جنگ جهانی دوم را دارید که می‌توانید با آنها دشمنان خود را بکشید. این بازی با گرافیک HD و گیم پلی بی نظیر خود یکی از بهترین گزینه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

Fortnite

Fortnite

فورتنایت هم نیاز به معرفی ندارد. یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید در سبک بتل رویال که بازی کردن آن به صورت آنلاین و در مقابل گیمرهای دیگر بسیار لذت‌بخش است. با وجود شباهت در سبک، فورتنایت با پابجی متفاوت است. این بازی گرافیک کارتونی و امکانات و ویژگی‌های بامزه بسیاری دارد؛ که آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

هر هفته محتوای جدیدی به فورتنایت اضافه می‌شود. به همین دلیل مهم نیست چه زمانی بازی را رها می‌کنید؛ هر وقت که برگردید با نکات تازه‌ای روبه‌رو خواهید شد. حرفه‌ای شدن در فورتنایت، با توجه به اسلحه‌ها و مکانیسم‌های ساخت‌وساز پیچیده، بسیار سخت است.

Doodle Army 2: Mini Militia

Doodle Army 2: Mini Militia

از دیگر بازی‌‌هایی که می‌‌توانیم به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید معرفی کنیم، Mini Militia است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی استور با بیش از 10 میلیون بار دانلود به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

در این بازی شما بصورت سربازهای کوچکی هستید که در یک محیط قرار می‌گیرید و باید با استفاده از اسلحه‌های مختلف رقبای خود را از بین ببرید. کاربران می‌توانند این بازی را بصورت 6 نفره آنلاین و 12 نفره از طریق وای فای گوشی بازی کنند. البته این بازی بخش آفلاین هم دارد که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی از آن استفاده کنید. پس اگر به دنبال دانلود بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید هستید، این بازی را از دست ندهید.

Action for 2-4 Players

Action for 2-4 Players

Action for 2-4 Players هم برای افرادی مناسب است که به دنبال بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید هستند. این بازی شامل سه نوع بازی مختلف می‌شود و امکان انجام آن‌ها به صورت 2 نفره، 3 نقره و 4 نفره وجود دارد. بنابراین حالت مولتی پلیر این بازی محدود به دو پلیر یا گیمر نمی‌شود.

هر سه بازی که با دانلود Action for 2-4 Players می‌توانید انجام دهید، جذاب هستند اما بازی فوتبال یا بهتر بگوییم شوت بال آن به شدت توجه گیمرها را جلب کرده است. به منظور دانلود بازی Action for 2-4 Players نیاز به پرداخت هزینه‌ای وجود ندارد اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

CHALLENGE YOUR FRIENDS

CHALLENGE YOUR FRIENDS

اگر از بازی سنتی‌ای مثل tic-tac-toe یا دیگر عناوین کارتی لذت می‌برید، بدون شک CHALLENGE YOUR FRIENDS هم برای شما لذت‌بخش خواهد بود. این بازی برای گذران وقت در هنگام انتظار، سفر یا هنگام استراحت، فوق العاده سرگرم‌کننده است.

شما می‌توانید CHALLENGE YOUR FRIENDS را به صورت تک نفره یا دو نفره انجام دهید. در این بازی، مسابقات تصادفی پیش رو بازیکنان قرار می‌گیرد و بازنده برای آن که تنبیه شود، باختش در صفحه فیسبوک کاربر لو خواهد رفت. همچنین تنبیه‌های دیگر هم برای بازنده وجود دارد تا بازیکنان، هیجان بیشتری برای اجرا CHALLENGE YOUR FRIENDS داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

این بازی، حجم کمی دارد و چندان به گرافیک بالایی نیاز ندارد. بنابراین باید CHALLENGE YOUR FRIENDS را یک عنوان اندرویدی سرگرم‌کننده و جذاب دانست.

Pool Break Pro

Pool Break Pro

اگر علاقمند به بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید در سبک ورزشی هستید، بازی Pool Break Pro را از دست ندهید. حالت مولتی پلیر بازی Pool Break Pro یکی از بهترین تجربه‌های ممکن از بازی های اندرویدی دو نفره را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی Pool Break Pro شامل حالت‌های مختلفی است و گیمر می‌تواند بازی‌های متنوعی نظیر اسنوکر، ایت، پیرامید … را به واسطه آن تجربه کند. به منظور دانلود بازی Pool Break Pro شما ملزم به پرداخت مبلغ ناچیز 0.99 دلار خواهید بود.

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

اگر سریال واکینگ دد را دیده باشید، این بازی برای شما آشناست. در یک فضای آخرالزمانی و محیطی ناشناخته هستید، ویروسی در جهان منتشر شده و مرده‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند.

در چنین شرایطی تنها هدف شما این است که زنده بمانید. برای این هدف باید اسلحه‌های جدید پیدا کنید و بسازید، ماشین پیدا کنید، زامبی بکشید و به دنبال غذا و مواد اولیه زندگی بگردید. آخرین روز در زمین یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید است.

بیشتر بخوانید:

SHADOWGUN: DeadZone

SHADOWGUN: DeadZone

این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی های مولتی پلیر اندرویدی در سبک اکشن اول شخص به شمار می‌رود که تاکنون بیش از 10 میلیون بار در پلی استور دانلود شده است. این بازی را بایستی به صورت آنلاین انجام دهید که در هر رقابت 12 نفر می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند. بازی دارای نقشه‌های جالب و متنوعی است. همچنین شما می‌توانید از میان 10 کاراکتر مختلف یکی را برای خود انتخاب کنید و با سایر افراد مبارزه نمایید.

Perfect Kick

Perfect Kick

این بازی که گرافیک بالایی ندارد، می‌تواند بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید باشد. Perfect Kick یک بازی آنلاین در سبک پنالتی زدن است که شما را به چالش پنالتی با افراد مختلف دنیا دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این بازی بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی نصب شده است و از محبوبیت و گیمرهای بالایی برخوردار است. در این بازی شما با دیگر کاربران آنلاین در یک شبیه ساز واقعی پنالتی همراه با کاراکترهای جالب، انگشت خود را بر روی صفحه نمایش حرکت می دهید و ضربه را می‌زنید یا در قامت یک دروازه بان ضربات پنالتی حریف را می‌گیرید. Perfect Kick هم برای افرادی مناسب است که به دنبال بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید در سبک ورزشی هستند.

BASKETBALL STARS

BASKETBALL STARS

طرفداران بسکتبال، بدون شک این بازی دو نفره شبیه‌ساز ورزش بسکتبال را از شرکت Miniclip می‌پسندند. عنوانی که باید در آن مهارتی نظیر دریبل کردن، پرتاب کردن، سرقت توپ و برخی موارد دیگر این ورزش را به خوبی انجام دهید تا بتوانید حریف را کنار بزنید. البته به صورت تک نفره هم می‌توان بازی BASKETBALL STARS را اجرا کرد.

اما درحالت تک نفره با یک هوش مصنوعی، کار شما سخت خواهد بود و مهارتتان را باید افزایش دهید. سفارشی‌سازی متنوعی برای BASKETBALL STARS در نظر گرفته شده و خریدهای درون برنامه‌ای نیز برای کسب آیتم وجود دارد. در مجموع، شرکت مینی کلیپ در توسعه عناوین چندنفره ورزشی بسیار شهرت دارد و BASKETBALL STARS نیز یکی از عناوین موبایلی برجسته این توسعه‌دهنده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthorirty

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |