;
coinex

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 ؛ سلاح هایتان را آماده کنید!

بازی های استراتژیک به خاطر سبک خاصشان در بین گیمرها محبوبیت خاص خود را دارند. در این مطلب بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 را معرفی کرده‌ایم.

برای اجرای یک بازی هیچ دستگاهی بهتر از یک رایانه شخصی نیست و حتی یک لپ تاپ، گوشی یا کنسول گیمینگ خوب هم نمی‌تواند حس بازی کردن با یک پی سی را به شما منتقل کند. در این بین بازی های رایانه‌ای هم محبوبیت زیاد و انواع متعددی دارند و بازی های استراتژیک هم یکی از این دسته بندی‌های محبوب محسوب می‌شوند. در این مقاله به معرفی بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 در یک نگاه

  • Upcoming Strategy Games Releasing in 2020
  • COMMANDOS 2 HD & PRAETORIANS HD
  • WARCRAFT 3: REFORGED
  • GEARS TACTICS
  • WASTELAND 3
  • IRON HARVEST
  • STELLARIS: FEDERATIONS
  • IMPERIUMS: GREEK WARS
  • A YEAR OF RAIN
  • HUMANKIND
  • AGE OF EMPIRES 4
  • CRUSADER KINGS III
  • TOTAL WAR SAGA: TROY
  • KING’S BOUNTY 2
  • KNIGHTS OF HONOR II: SOVEREIGN
  • STRONGHOLD: WARLORDS
  • DESPERADOS 3
  • DISTANT KINGDOMS
  • PORT ROYALE 4
  • SONGS OF CONQUEST
  • CUPHEAD
  • EMPIRE OF SIN
  • TACTICAL GALACTICAL
  • SID MEIER’S CIVILIZATION VI

COMMANDOS 2 HD & PRAETORIANS HD

COMMANDOS 2 HD & PRAETORIANS HD

ما دو ریمستر خاص داریم!  Commandos 2 HDیکی دیگر از بازسازی‌های بازی تاکتیکی در زمان واقعی و همچنین یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 است و شما در آن وظیفه هدایت تیمی از کماندوها را برعهده دارید که ماموریت دارند با ورود به پشت مواضع دشمن و انجام خرابکاری‌های گسترده نازی‌ها را تضعیف کنند.

بیشتر بخوانید:

استودیو Kalypso Media به بازسازی یک RTS هم با نام Praetorians HD پرداخته است که به اوایل امپراتوری روم مربوط می‌شود. در این بازی شما یک گروه شورشی را رهبری می‌کنید تا امپراتور شوید و باید از تمام واحدها و تاکتیک‌های خود به خوبی استفاده کنید تا امپراتوری روم را به دست آورید.

WARCRAFT 3: REFORGED

WARCRAFT 3: REFORGED

Warcraft 3: Reforged یکی دیگر از بازسازی‌های جدیدی که قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شود؛ این بازی قرار است در بهمن ماه به همراه تمام پیشرفت‌های گرافیکی و به طور معمول پیشرفت‌های عادی در یک بازسازی عرضه شود. علاوه بر پیشرفت در بخش گرافیک و مدل‌ها این بازی قابلیت آنلاین هم دارد و شما در آن می‌توانید بعضی قهرمان‌های خود را نیز سفارشی کنید!

GEARS TACTICS

GEARS TACTICS

خبر خوب برای طرفداران Gears Of War و Xcom! امسال بازی مورد انتظار Gears Tactics منتشر می‌شود. داستان این بازی قبل از شروع اولین سری Gears of War قرار دارد؛ در این بازی شما یک گروه از سربازان را از طریق سرزمین تحت کنترل بیگانگان هدایت می‌کنید تا شخصی را متوقف کنید که برخی از بدترین هیولاها را خلق می‌کند. به نظر می‌رسد این بازی از نظر مکانیک‌های رزمی و سطح سربازی از بازی Xcom الهام گرفته باشد، بنابراین شکی در این نیست که یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

WASTELAND 3

WASTELAND 3

بازی Wasteland 3 هم جز بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 است و در یک دنیای داستانی مشابه Fallout  قرار دارد، یک آمریکا که با نابودی هسته‌ای روبرو شده است. در این RPG تاکتیکی می‌بیند که بازیکن هدایت گروهی از انواع افراد آخرالزمانی را برای رهایی کلرادو از برخی از فسادهای دولت پس از جنگ هسته‌ای برعهده دارد. نبردهای بسیار جذاب و امکان شخصیت سازی بی نهایت کارکتر و نصب اسلحه روی وسایل حمل و نقل از ویژگی‌های منحصربفرد این بازی هستند. وجود دارد.

IRON HARVEST

IRON HARVEST

اگر بازی Company of Heroes را به سبک RTS در دنیای داستانی سال‌های 1920 تصور کنید، به آیرون هاروست می‌رسید. دو جنگ بزرگ اول و دوم را تصور کنید، با این تفاوت که تمام واحد‌های آن ربات هستند! این Iron Harvest هست، گیمی که دقیقاً به همان اندازه که فکر می‌کنید جذاب است. این بازی اول شهریور سال 1399 وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

STELLARIS: FEDERATIONS

STELLARIS: FEDERATIONS

Stellaris در طول آخرین بروزرسانی اساسیش توانست ماهیت بهتری از جنگ، تجارت و زیرساخت‌های امپراتوری‌های بین قاره‌ای را ارائه کند. فدریشنز به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 آخرین بسته الحاقی بزرگ برای بازی Stellaris است و به منظور بهبود سیستم دیپلوماسی بازی و جذابتر کردن آن ارائه شده است. این بازی علاوه بر این انواع جدیدی از روابط بین امپراتوری و یک سنا کهکشانی را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

IMPERIUMS: GREEK WARS

IMPERIUMS: GREEK WARS

تیم سازنده این بازی تقریبا همان تیم سازنده بازی موفق Aggressors: Ancient Rome است، اما تفاوت آن در این است که Imperium  در قالب یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 داستان هزاران سال قبل از Aggressors را در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا روایت می‌کند. در این عنوان ایکس 4 می‌توانید در کشور مقدونیه، در قالب امپراتوری پارسی هخامنشی و سایر ملیت‌های روایت بازی را پیش ببرید.

A YEAR OF RAIN

A YEAR OF RAIN

این بازیRTS  از بازی موفق وارکرافت الهام گرفته و می‌توان گفت که در همان مسیر حرکت می‌کند.A Year of Rain  در قالب یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 چندین کمپین co-op را به تصویر می‌کشد؛ در این بازی هر کمپین داستان جناح‌های مختلفی را نشان می‌دهد که به دنبال کنترل جهان خود هستند. سازندگان این اثر هنری توجه زیادی به بخش آنلاین نکرده‌اند و تمرکزشان بیشتر بر روی بخش آفلاین بوده است. با این حال این بازی برای طرفداران سبک RTS قهرمانی یک تجربه بسیار جالب خواهد بود.

HUMANKIND

HUMANKIND

Humankind یک بازی جدید ایکس 4 الهام گرفته شده از بازی تمدن است که تمرکز جالبی بر فرهنگ‌های تاریخی دارد و به همین دلیل به از یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تبدیل شده است. در این گیم با گذشت زمان، می‌توانید فرهنگ‌های غالب برجسته را مانند مصریان باستان، رومی‌ها و غیره دنبال کنید و یک امپراطوری را با ساختمان‌های مدرن در کنار اهرام مصر بسازید. هنوز اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

AGE OF EMPIRES 4

AGE OF EMPIRES 4

Age of Empires برگشته و قرار است از طرف شرکت Relic، توسعه دهندگان بازی معروف Company of Heroes، و استودیوی دیگری ارائه شود. در تریلر این بازی شاهد بخش‌هایی از دوره‌های مختلف بودیم، از لژیون‌های رومی گرفته تا لباس‌های بریتانیایی، بنابراین می‌توانیم فرض کنیم که این بازی روایت یک بازه زمانی و تاریخی طولانی را نقل می‌کند و تعداد زیادی جناح را برای انتخاب کردن در اختیارتان می‌گذارد.

CRUSADER KINGS III

CRUSADER KINGS III

Crusader Kings 3  به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 سعی دارد که سیستم‌های محبوب کنندهCrusader Kings 2  را مجددا بازسازی کند و یک سری ویژگی‌های جذاب جدید را در اختیارتان بگذارد. در این بازی فتنه‌های عمیقتری به شکل “اسرار” وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شخصیت‌های دیگر باج بگیرید. CK3 همچنین توجه بیشتری به سیستم سلسله‌ها و پادشاهی‌ها دارد و یک سیستم جنگی جدید را با سربازان حرفه‌ای و شوالیه‌های قدرتمند در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

TOTAL WAR SAGA: TROY

TOTAL WAR SAGA: TROY

سری جدید توتال وار ساگا یعنی Troy شما را به یاد فیلم تروی برد پیت می‌اندازد، جایی که می‌توانید جبهه‌هایی از یونان یا تروی را در نبرد با یکدیگر رهبری کنید. در این بازی شاهد حضور پررنگتری از قهرمانان هستید، و با توجه به تریلر و همچنین عنوان بازی انتظار می‌رود که داستان بیشتر از سه پادشاهی را مشاهده کنید. Creative Assembly همچنین به حضور اساطیر در بازی اشاره کرده، بنابراین ممکن است در این نسخه شاهد برخی از خدایان و هیولاها هم باشیم.

KING’S BOUNTY 2

KING’S BOUNTY 2

در این مورد از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 شاهد یک تقسیم ژانر جالب هستیم، به این نحو که نیمی از بازی در یک چشم انداز سوم شخص دنبال می‌شود که در طول آن قهرمان انتخاب شده ما در سرزمین‌های قرون وسطی قدم می‌زند و کارهای قابل انجام در یک بازی به سبک RPG را انجام می‌دهد، و در نیمه دیگر باید بازی را به سبک turn-based دنبال کنیم.

KNIGHTS OF HONOR II: SOVEREIGN

KNIGHTS OF HONOR II: SOVEREIGN

Knights of Honor II: Sovereign یک بازی جذاب دیگر به سبک  گرند استراتژی است و بازیکنان را در نقش پادشاهان قرون وسطی قرار می‌دهد. ویژگی بسیار جذاب و هیجان انگیزی که این گیم را به یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تبدیل کرده ارائه نبردهای آر تی سی در قالبی شبیه به عناوین استودیو پارادوکس است. این بازی همچنین نوید یک بخش چند نفره در یک مقیاس بسیار گسترده و بزرگ را می‌دهد. گیمرهای زیادی می‌خواهند ببینند که این گیم چگونه این دو حالت بازی را در قالب یک بازی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

STRONGHOLD: WARLORDS

STRONGHOLD: WARLORDS

عدم ارائه نسخه جدیدی از سری بازی های Stronghold برای مدت زمانی طولانی باعث شد که خبر عرضه نسخه جدید این گیم عده زیادی را به وجد آورد. در این نسخه که به سبک Castle-sim / RTS ساخته شده این بار تمرکز بر امپراطوری‌های باستانی و قرون وسطایی آسیا است. گنجاندن باروت و سلاح در این نسخه و مکانیزم‌های استراتژیکی جالب مانند قدرت‌های مربوط به هوش مصنوعی از ویژگی‌های مثبت دیگری هستند که وارلردز را به یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تبدیل کرده است.

DESPERADOS 3

DESPERADOS 3

تیم سازنده بازی Shadow Tactics: Blades of Shogun در تلاش است تا با عرضه دسپرادوس 3 در قالب یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تخصص خود را در زمینه بازی های تاکتیکی دارای بافت مخفی کاری در زمان واقعی به دنیای غرب وحشی بیاورد. در این بازی بازیکنان یک باند 5 نفره را با توانایی‌های مختلف کنترل می‌کنند. سرعت عمل و زمان بندی در این نوع بازی‌ها بسیار مهم است، بنابراین صبور بودن و انتظار برای انتشار دسپرادوس 3 نوعی تمرین برای اجرای بهتر آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

 

DISTANT KINGDOMS

DISTANT KINGDOMS

دیستنت کینگدامز یک بازی دیگر به سبک ساخت و سازی در یک دنیای فانتزی قرون وسطایی است. در این اثر بازیکن با ساختن شهرهایی که تمدن در آن‌ها تشکیل می‌شود با برگزاری چندین مسابقه باید نشان خود را در میان تمدن‌های دیگر به دست آورند. در دیستنت کینگدامز با به کارگیری یک مکانیزم گیم پلی نسبتاً منحصر بفرد می‌توانید با استفاده از یکسری المنت‌های RPG در بازی برای افراد خود ماجراجویی‌ها و جوایز مختلفی را تعیین کنید. در این بازی شهروندان هم وضعیت اجتماعی خود را به همراه برنامه خود برای آینده را نشان می‌دهند، به این معنی که می‌توانید داستان یک فرد روستایی را که چطور به یک نجیب زاده تبدیل شده است، دنبال کنید.

PORT ROYALE 4

PORT ROYALE 4

Port Royale 4 داستان قرن 17 کارائیب را روایت می‌کند و بازیکن در آن می‌تواند یکی از مستعمرات انگلیس، اسپانیا، فرانسه یا هلند را هدایت کند. در این بازی شما با تمرکز ویژه به تجارت و تولید در شهرهای استعماری خود می‌پردازید، زیرا باید به اروپا کالا صادر کنید. نبردهای دریایی به سبک Turn-Base و حضور دزدان دریایی دو مورد از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تبدیل کرده‌اند.

SONGS OF CONQUEST

SONGS OF CONQUEST

بازی Songs of Conquest از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 است و قرار است توسط شرکتLavapotion  عرضه شود. شما در این بازی باید شهر خود را بسازید و گسترش دهید، نیرو جمع کنید و به کمک نیروهایتان شهرهای دیگر را تصرف کنید.

بیشتر بخوانید:

CUPHEAD

CUPHEAD

بازی Cuphead گیمی در سبک شوتم آپ از طرف استودیوی MDHR است. این بازی از کارتون‌های دهه 1930 مکس فلایشر الهام گرفته و هم بصورت تک نفره و هم گروهی قابل اجرا است. اگر از هواداران بازی های سه بعدی نیستید و می‌خواهید بازی های ساده گرافیکی را روی سیستم خود داشته باشید، این بازی تیراندازی 2 بعدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی استراتژیک پر زرق و برق کاپ هد و بردارش (دو شخصیت اصلی بازی) باید با مبارزه در مراحل مختلف، غول بزرگ را شکست بدهند.

EMPIRE OF SIN

EMPIRE OF SIN

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 توسط تیم Romero Games تولید و توسط Paradox Interactive منتشر می‌شود. سبک استراتژی چند سالی است که افول کرده است، به همین دلیل شاهد بازی های بسیار خوبی در این سبک نبوده‌ایم. در ایمپایر آف سین داستان بازی را در سال 1920 در شیکاگو دنبال می‌کنید و باید امپراطوری خلاف خود را در چنین محیطی تاسیس کنید.

TACTICAL GALACTICAL

TACTICAL GALACTICAL

تاکتیکال گلکتیکال یک بازی استراتژیک دیگر و این بار در سبک Real Time است. این بازی توسط تیم Capsulated Software  عرضه شده است و شما باید در آن با مجموعه‌ای از واحد‌های زمینی و سفینه‌های فضایی که در اختیار دارید مناطق تحت پوشش دشمنتان را تصرف کنید.

SID MEIER’S CIVILIZATION VI

SID MEIER'S CIVILIZATION VI

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید بازی Sid Meier’s Civilization VI است؛ این بازی که از یک گذشته 25 ساله برخوردار است و باز هم توانسته گیمرها را به سمت خود جذب کند. نقطه قوت اصلی Civilization 6 را باید در گیم ‌پلی آن جستجو کنید؛ بازی همان هسته همیشگی سری خود را حفظ کرده و تغییراتی هم در آن پدید آورده است. دنیای این بازی استراتژیک بسیار پهناور است و رهبری هر تمدنی در آن لذت‌های مخصوص به خود را دارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبتی که این گیم را به یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر در سال 2020 تبدیل کرده‌اند، می‌توان به موسیقی‌های زیبا، گیم‌ پلی اعتیادآور و گرافیک بصری بسیار جذاب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: strategygamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر