;
coinex

قابلیت های جدید واتساپ ؛ فیسبوک بالاخره آپدیت مهمی انجام می‌دهد

قابلیت های جدید واتساپ به زودی قرار است معرفی شود. فیسبوک در نظر دارد تا امکاناتی نظیر جستجوی استیکر را به پیام‌رسان خود بیافزاید. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

واتس اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های اندرویدی شناخته شده و روز به روز نیز به کاربران آن افزوده می‌شود. این موضوع از آمار دانلود اپلیکیشن ها که به صورت دوره‌ای منتشر می‌شود نیز به خوبی مشهود است. به‌زودی پیام‌رسان واتس‌اپ باقابلیت‌هایی نظیر مدیریت میزان حجم مصرفی، امکان جستجوی استیکر ها، پس‌زمینه اختصاصی برای هر چت و… به‌روز خواهد شد.

قابلیت های جدید واتساپ

فیسبوک بالاخره آپدیت مهمی انجام می‌دهد

حدود 1.5 میلیارد نفر از واتساپ استفاده می‌کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که اصلا واتساپ استفاده نکرده‌اند، تا حالا کجا بودید؟ واتساپ یک اپلیکیشن فوق‌العاده است. واتس آپ نیز مانند دیگر برنامه‌های مجازی روابط کاربری مختص خود را داشته و فضای متفاوتی با دیگر نرم‌افزار‌ها دارد.

بیشتر بخوانید:

واتس آپ نیز مانند تلگرام بر پایه شماره تلفن‌ها عمل کرده و با دسترسی به مخاطبین شما اجازه چت کردن با آن‌ها را به شما می‌دهد. حال در این برنامه بخشی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید مخاطبین خود را جداسازی کنید و کسانی که بیشتر با آن‌ها در ارتباط هستید را در لیست مورد نظر جای دهید. همچنین قادر هستید مخاطبینی را که نمی‌خواهید با استفاده از گزینه Delete از لیست به طور کامل حذف کنید.

توسعه‌دهندگان واتس‌اپ به‌شدت در تلاش‌اند تا قابلیت‌های جدیدی را برای این پیام رسند عرضه کرده و آن را در میان سایر رقبایش برتر نگه‌دارند. به‌تازگی در نسخه بتای واتس‌اپ ویژگی‌هایی به صورت مخفیانه گنجانده شده است که در آینده نه‌چندان دور احتمالا برای این پیام‌رسان عرضه خواهند شد.

قابلیت های جدید واتساپ راه‌اند!

یکی از ویژگی‌هایی که همیشه از سوی مخاطبان واتس‌اپ درخواست می‌شود، امکان مدیریت میزان مصرف این نرم‌افزار از فضای همراه هوشمندشان است. اگرچه امکان پاک کردن تصاویر و فایل‌های دانلود شده به صورت یکجا وجود دارد اما در این میان ممکن است عکس‌های موردعلاقه شما از دست برود.

بیشتر بخوانید:

واتس‌اپ در پی آن است که پنل کنترل ویژه‌ای را برای مدیریت میزان فضای اشغال شده توسط واتس‌اپ در فضای موبایل کاربران راه‌اندازی کند. شما در این داشبورد جدید می‌توانید به‌راحتی میزان فضای مصرف‌شده و فضای آزادتان را مشاهده کنید. همچنین فایل‌های پرحجم خاص نیز به صورت پررنگ برایتان نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید درباره پاک کردن و نگه‌داشتن آن‌ها به‌راحتی تصمیم‌گیری کنید.

حل مشکل دانلود نشدن فایل در واتساپ و عدم نمایش عکس و ویدیوهای آن در گالری!

واتس‌اَپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۳۰۰ میلیون کاربر داشته که دستکم ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند. در ۱ بهمن ۱۳۹۲ اعلام شد این برنامه ماهانه ۴۳۰ میلیون کاربر دارد که دستکم یک بار در ماه از آن استفاده می‌کنند و روزانه بیش از ۵۴ میلیارد پیامک جابه‌جا می‌کند که با توجه به این آمار رکورد فرستادن پیامک در روز در جهان شکسته شد.

از دیگر قابلیت‌های واتس‌اپ می‌توان به عرضه ابزار جستجوی جدید برای استیکر ها اشاره کرد. پیاده‌سازی این قابلیت برای مدیران واتس‌اپ بسیار سخت و زمان‌بر است زیرا باید به‌منظور جستجوی راحت‌تر به هر استیکر یک کلیدواژه داده شود. بااین‌حال عرضه این قابلیت هرچند ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد اما بسیار پرکاربرد خواهد بود و تنوع استفاده از استیکر ها در چت‌ها را بالا خواهد برد.

علاوه بر این دسترسی به آیکون دوربین واتس‌اپ اندکی دشوار است و واتس‌اپ قول داده است که آیکونی را برای دسترسی راحت‌تر به دوربین جلو در نسخه‌های جدید این نرم‌افزار برای کاربران خود عرضه کند. همچنین کاربران خواهند توانست تا برای هرچند خود بک‌گراند جداگانه‌ای در نظر بگیرند و به‌این‌ترتیب از ارسال پیام‌های اشتباه به کاربران دیگر جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما در خصوص قابلیت های جدید واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر