;
coinex

سریال کره ای Undercover : تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال کره ای Undercover به‌زودی پخش خواهد شد، اکنون تاریخ پخش، بازیگران و داستان آن مشخص گردیده، برای دانستن این جزئیات تا پایان با ما همراه شوید.

بازسازی یک سریال به زبانی کاملا متفاوت و سلایق مخاطبانی متمایز کاری بسیار دشوار است. با اینحال امروزه ساختن دوباره یک سریال یا فیلم تبدیل به مدی جهانی شده است. یکی از این نسخه های بازسازی شده با عنوان Undercover به زودی نمایش داده خواهد شد. این سریال درام الهام گرفته شده از سریالی انگلیسی با همین نام است. اکنون این مجموعه جدید در یک پلت فرم کاملا متفاوت از مجموعه داستان اصلی به نمایش در خواهد آمد.

همانطور که پیشتر گفته شد، سریال کره ای Undercover نسخه ای از جدید از سریالی انگلیسی با همین نام است، البته کسانی که نسخه اصلی را دیده اند، نباید انتظار داشته باشند تقلید کامل از نسخه انگلیسی باشند، چراکه ویژگی های جدیدی به سریال داده شده است که آن را مطابق با مقتضیات صنعت سینما در کره و فرهنگ آن کشور کرده است، در این مقاله تلاش می کنیم برخی از جزئیات منتشر شده درباره این سریال را با شما در میان بگذاریم.

سریال کره ای Undercover : تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش سریال Undercover

سریال های کره ای همواره از جذاب ترین گزینه های مخاطبان و دوستداران دنیای سریال هستند. این سریال ها با مخاطبان و شخصیت های دوست داشتنی خود، قسمت های طولانی و کم تعداد و البته داستان های پرکشش، بخش مهمی از تولیدات سینما و تلویزیون کره در سالیان اخیر بوده اند که موفقیت تجاری اقتصادی عمده ای برای کره در پی داشته اند.

حالا سال 2021 آغاز شده و فارغ از فیلم های کره ای جذاب و موفقی که به بازار عرضه شده است، با شماری از سریال های جدید کره ای نیز مواجه خواهیم بود. سریال هایی که به خوبی در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کرده اند و در کشور ما هم طرفداران زیادی دارند.

بر همین اساس در این جستار قصد داریم به یکی از جدیدترین سریال های رو به پخش کره ای یعنی Undercover بپردازیم که به زودی پخش خواهد شد. با ما در بررسی جزئیات این اثر همراه باشید.

سریال کره ای Undercover یک درام مهیج جنایی است که از شبکه JTBC کشور کره جنوبی به نمایش در خواهد آمد. شبکه بی بی سی نیز مجموعه ای با همین نام پیشتر ساخته و آن را به نمایش درآورده بود. نسخه انگلیسی این سریال از آوریل تا ماه مه 2016 از شبکه BBC One پخش می شد نسخه این انگلیسی این سریال توسط پیتر موفت نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

این سریال در انگلیس بیش از 6.3 میلیون ببینده داشت که موجب شد، تهیه کنندگان از سراسر جهان وسوسه شوند تا نسخه دیگری از آن را در کشور خود تولید نمایند.  سریال کره ای Undercover سومین همکاری بین استودیوهای بی بی سی و جی تی بی سی است. تاریخ پخش سریال Undercover نسخه کره ای 16 آوریل تا 5 ژوئن 2021 خواهد بود. این سریال دارای شانزده قسمت خواهد بود. به علاوه لازم به ذکر است که این سریال هر جمعه و شنبه به نمایش در خواهد آمد.

سریال کره ای Undercover
تاریخ پخش سریال Undercover

مراحل تولید سریال کره ای Undercover

سه فیلم نامه نویس به نام های Song Ja-Hoon، Baek Cheol-Hyeon و Jung Hye-Eun عهده دار بازنویسی دیالوگ های سریال کره ای Undercover هستند. کارگردانی این سریال بر عهده Song Hyeon-Wook خواهد بود، همانطور که گفته شد قسمت اول سریال Unndercover در روز 16 آوریل 2021 به نمایش در می آید. کمپانی های سازنده این مجموعه استودیو JTBC و Story Tv خواهند بود. برناه ریزی برای ساخت این سریال از آوریل سال گذشته آغاز شد و انتخاب بازیگران نیز در ماه مه همان سال انجام گردید.

 بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

هیونگ چول کیم، تهیه کننده اجرایی استودیو JTBC دراینباره گفته است که سعی شده برای ساخت سریال کره ای Undercover از بهترین بازیگران و فیلمنامه نویسان استفاده شود تا بتوان نسخه اصلی را به گونه ای تغییر داد که مورد توجه مخاطبان محلی قرار گیرد.

سریال کره ای Undercover
قسمت اول سریال Undercover

بازیگران سریال Undercover

از بازیگران سریال Undercover می توان به جی جین هی، کیم سو جین، کیم هیون جو، هان گو یون و جونگ من سیک اشاره کرد. این بازیگران سریال Undercover به ترتیب در این مجموعه نقش های هان جئونگ-هیون، مین سانگ- آه، چوی یئون-سو، کو یون-جو و دو یونگ-گئول را بازی خواهند کرد.

از دیگر بازیگران سریال Undercover که نقش فرعی تر دارند نیز به می توان یو سئون هو، چوی دای چول، لی جه این، چوی کوانگ، پارک گئونگ-هیونگ، سونگ یانگ- گیو، پارک گئون-هیونگ، سون جونگ-هاک و ها-هیو اشاره کرد. برخی دیگر از جمله بازیگران سریال Undercover که تنها در قسمت هایی حضور دارند نیز می توان به گیونگ ری، لی سونگ جون، لی هان وی، لیم هیونگ-گوک، هئو جون هو، چا سون بائه، کانگ یانگ سئوک، کیم یانگ دا، یونگ کیونگ، کیم هی جین و پارک جین وو اشاره کرد. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد قسمت اول سریال Undercover در روز 16 آوریل 2021 خواهد بود.

داستان سریال Undercover

اگر می خواهید با خط داستان سریال کره ای Undercover بیشتر آشنا شوید، بد نیست که مینی سریال اصلی انگلیسی را که در سال 2016 پخش شد را ببینید. شخصیت های  اصلی این سریال یک زن و شوهر هستند که  علیه جرم و بی عدالتی جنگ می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

هان جونگ هیون (جی جین هی) شخصیت مرد داستان نماینده سرویس امنیت و اطلاعات ملی است. او هنگامی که بر روی یک پرونده کاملا محرمانه تمرکز دارد، با چوی یئون سو آشنا می شده و عاشق او می شود. این مرد با نام مستعار خود با این زن ازدواج می کند. در همین حال چوی یئون سو به عنوان یک وکیل مدافع حقوق مدنی برای عدالت کار می کند. وی پس از مدتی به عنوان رئیس واحد تحقیق درباره فساد کارمندان دولت معرفی شده و به دلیل درگیری او در اینکار هویت واقعی شوهرش برای او آشکار می گردد.

داستان سریال Undercover

سریال کره ای Undercover یک داستان هیجان انگیز است که روایت زندگی یک زن وکیل دادگستری را بیان می کند. این زن به دلیل دنبال کردن پرونده ای متوجه این موضوع می شود که همسرش و پدر فرزندانش 20 سال است که به او درباره هویتش دروغ گفته است.

سریال کره ای Undercover : تاریخ پخش، بازیگران و داستان

این سریال به موضوعات بحث برانگیز و چالش برانگیزی می پردارد که مسائل مختلف را حتی در سطح جامعه جهانی در بر می گیرد. این روایت که در بازه های زمان مختلف نشان داده می شود، حکایت هایی را از فساد، خیانت و عدم اجرای عدالت به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

داستان های که در آن شخصیت های قوی زن به نمابش در می آیند به تازگی مورد توجه جهانیان قرار گرفته است، به همین دلیل استودیو کره ای جی تی بی سی نیز تصمیم گرفته اقتباسی از این سریال را در کشور کره تولید نماید. از دیگر اقتباس های موفق سریال های بی بی سی در کره جنوبی می توان به دکتر فاستر، لوتر و زندگی در مریخ نیز اشاره کرد.

جمع بندی : تاریخ پخش سریال Undercover

سریال کره ای Undercover که به زودی به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به نمایش درخواهد آمد، قطعا می تواند مخاطبان گسترده ای را جذب کند، چراکه موضوع جذاب و چالشی آن در نسخه انگلیسی نشان داد که قابلیت های بالقوه زیادی در جذب مخاطب دارد، اکنون در نسخه کره ای با ایجاد عناصر محلی احتمالا این محبوبیت به خصوص برای مخاطبان آسیایی بالاتر خواهد رفت، در کشور ما نیز سریال ها و فیلم های کره ای 2021 مخاطبان گسترده ای داشته و دارند بنابراین اگر جزوه این مخاطبان گسترده هستیم پیشنهاد می کنیم که دیدن این سریال را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

همانطور که پیشتر نیز گفته شد عوامل سازنده این سریال برای آنکه بتوانند کار دشوار اقتباس را به خوبی پیش ببرند از بازیگران توامندی استفاده نموده اند، به همین جهت بازیگران سریال Undercover بهترین ها در کشور خود هستند. عوامل فیلم امیدوارند با پخش قسمت اول سریال Undercover مخاطبان زیادی آن را تماشا نمایند تا با ایجاد جو و شور مخاطبان دیگر نیز اضافه شده و تا پایان سریال آن را دنبال نمایند. تاریخ پخش سریال Undercover در 16 آوریل سال 2021 خواهد بود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این سریال را دنبال نمایید.

در اینجا به علاقه مندان و دنبال کنندگان سریال های ترکی توصیه می کنیم نگاهی به بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) داشته باشید.

همچنین بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین انیمیشن های سریالی 2020  و بهترین سریال های نتفلیکس 2020 را نیز در نظر داشته باشید. بهترین سریال های کمدی خارجی، بهترین سریال های ومپایری جهان و بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان نیز می تواند بسیار جالب توجه باشد.

دوستداران بهترین سریال های ایرانی نیز باید بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های طنز ایرانی و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی را ببینند.

بیشتر بخوانید:

منبع: otakukart, variety

نظر شما درباره مطلب سریال کره ای Undercover چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر