;
coinex

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 ؛ 16 می تا 22 می

هفته بیستم سال 2021 در راه است و ما در این جستار قصد داریم به معرفی بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید!

هرچند در هفته  آینده نباید انتظار پخش فیلم و سریال‌های زیادی را داشته باشیم ولی به نظر می‌رسد حضور فیلم هیجان انگیز ارتش مردگان زک اسنایدر در لیست بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 دلیل کافی برای انتظار کشیدن باشد. البته به جز فیلم Army of the Dead، فیلم و سریال های دیگری نیز در لیست قرار دارد که به معرفی آنها می‌پردازیم.

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021

هفته بیستم امسال شامل یکی از موردانتظارترین فیلم‌های زک اسنایدر به نام آرمی اف دد است که مطمئنا افراد زیادی به انتظار این فیلم هستند. اما قبل از اینکه به سراغ هفته آینده برویم و به معرفی بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 که از شبکه‌های مختلف مانند نتفلیکس، هولو، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و غیره پخش می‌شود بپردازیم، بد نیست نگاهی به فیلم و سریال های این هفته نیز داشته باشیم.

هفته نوزدهم نیز شامل چندین فیلم و سریال معرکه است که یکی از فیلم های جدید این هفته اکسیژن (Oxygen) است. این فیلم به کارگردانی Alexandre Aja ساخته شده و درباره زنی است که داخل یک محفظه برودتی بیدار می‌شود و اصلا نمی‌داند که چگونه از آنجا سردر آورده است. او باید قبل از تمام شدن اکسیژن محفظه، راهی برای نجات خود بیابد. این فیلم فرانسوی در تاریخ 12 می در شبکه نتفلیکس اکران شد.

به جز آن، فیلم جدید آنجلینا جولی نیز به نام کسانی که آرزو دارند من بمیرم (Those Who Wish Me Dead) در 12 می پخش شد و البته تیم تکراتو به نقد فیلم Those Who Wish Me Dead نیز پرداخته است. سینمایی کسانی که آرزو دارند من بمیرم یک فیلم مهیج اکشن و نئو وسترن آمریکایی است که به کارگردانی تیلور شریدان و با فیلمنامه ای از مایکل کوریتا، چارلز لیویت و شریدان ساخته شده و براساس رمانی به همین نام از کوریتا ساخته شده‌است.

امروز که 13 می است نیز فیلم هندی جدید سلمان خان تحت عنوان رادهه (Radhe) پخش می‌شود. این فیلم اکشن و جنایی به کارگردانی پرابو دوا و تهیه‌کنندگی سهیل خان و آتول آگنیهوتری با بازی سلمان خان است که توسط شرکت هندی سلمان خان فیلمز (SKF) تولید شده است. احتمالا این فیلم در لیست بهترین فیلم های هندی 2021 قرار بگیرد.

البته سریال اقتباسی راه آهن زیرزمینی (The Underground Railroad) به کارگردانی باری جنکینز نیز قرار است در تاریخ 14 مه 2021 در Prime Video به نمایش در آید. به علاوه در 14 می شاهد یک فیلم موردانتظار هم هستیم و آن چیزی نیست جز فیلم مارپیچ.

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021

مارپیچ (Spiral) یکی از بهترین فیلم های 2021 است که به کارگردانی دارن لین بوسمن و نویسندگی جاش استالبرگ و پیتر گولدفینگر ساخته شده و نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اره است و ستارگانی از جمله کریس راک و ساموئل ال. جکسون در مارپیچ به ایفای نقش می‌پردازند.

البته نباید از فصل دوم سریال آنتولوژی عشق، مرگ و ربات‌های نتفلیکس نیز غافل شد چرا که این فیلم نیز در 14 می پخش خواهد شد و اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این فصل بدست بیاورید، حتما مقاله فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس را در تکراتو مطالعه کنید.

در ادامه این جستار بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 را معرفی می‌کنیم و به نظر می‌رسد در هفته بیستم نیز شاهد یک مینی سریال آنتولوژی هستیم. با ما همراه باشید!

Pink: All I Know So Far

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021
فهرست فیلم جدید هفته بیستم سال 2021
  • تاریخ اکران: 21 می
  • ژانر: مستند
  • شبکه: آمازون پرایم

این فیلم مستند یکی از بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 است که در فهرست فیلم جدید هفته بیستم سال 2021 قرار دارد. داستان این مستند درباره تور کنسرت Beautiful Trauma World Tour خواننده محبوب، پینک است. او در این تور تلاش دارد که تعادل را میان نقش‌ها و وظایف خود به عنوان یک مادر، همسر و رئیس رعایت کند.

این فیلم ترکیبی از فیلمبرداری از جاده، مصاحبه های پشت صحنه و موارد شخصی است. در این تور، پینک 156 شو در 18 کشور اجرا کرده است و مایکل گریسی (Michael Gracey) و ایزابلا پاریش (Isabella Parish) به عنوان کارگردان و تهیه کننده در ساخت آن دست دارند.

Army of the Dead

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021

  • تاریخ اکران: 21 می
  • ژانر: ترسناک، اکشن، زامبی
  • شبکه: نتفلیکس

بی شک ارتش مردگان (Army of the Dead) زک اسنایدر که در ژانر زامبی و ترسناک قرار می‌گیرد، یکی از بهترین فیلم های زامبی 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 است. در فیلم جدید زک اسنایدر ، به دنبال شیوع ویروس زامبی در لاس وگاس، گروهی از سارقان زندگی خود را قمار کرده و به منطقه قرنطینه زامبی‌ها می‌روند تا بزرگترین سرقت قرن را انجام دهند. این فیلم در لیست بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس می 2021 نیز قرار می‌گیرد. گذشته از این، شما می‌توانید نقد فیلم Army of the Dead را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

Marvel’s M.O.D.O.K

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021
لیست سریال جدید هفته بیستم سال 2021
  • تاریخ اکران: 21 می
  • ژانر: انیمیشن سریالی، اکشن، کمدی
  • شبکه: هولو

شاید بتوان این انیمیشن سریالی بزرگسالان که در لیست سریال جدید هفته بیستم سال 2021 قرار دارد را جزو  بهترین انیمیشن های 2021 قرار داد. داستان M.O.D.O.K حول یک ابر شرور خودشیفته می‌گردد که سری بسیار بزرگ و اندامی کاملا کوچک دارد. او در تلاش است تا بتواند سازمان شیطانی اش را کنترل کند و خواسته‌های خانواده اش را برطرف کند.

این انیمیشن سریالی توسط جردن بلوم و پاتن اوسالت در استودیوی مارول برای شبکه Hulu ساخته شده و براساس شخصیت کمیک مارول به همین نام ساخته شده است. به علاوه، به دوستداران این سبک پیشنهاد می‌کنیم بهترین انیمیشن های سریالی 2020 را مطالعه کنند.

Solos

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021
سریال های جدید این هفته
  • تاریخ اکران: 21 می
  • ژانر: آنتولوژی، درام، علمی و تخیلی، فانتزی
  • شبکه: آمازون پرایم

سریال Solos که در لیست سریال جدید هفته بیستم سال 2021 قرار دارد، یکی از بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 محسوب می‌شود که توسط دیوید وی (David Weil) و در آمازون استودیوز ساخته شده است. ستارگانی همچون مورگان فریمن (Morgan Freeman)، ان هتوی (Anne Hathaway) و هلن میرن (Helen Mirren) در این سریال حضور دارند.

این سریال آنتولوژی 7 قسمتی شامل هفت داستان منحصر به فرد بر اساس 7 شخصیت است. هر یک از شخصیت‌ها در آینده‌ای نامعلوم در یک ماجراجویی مهیج قرار خواهند گرفت و به این نتیجه می‌رسند که حتی در منزوی ترین لحظات، همه ما از طریق تجربه انسانی با هم در ارتباط هستیم. جدا از این اگر به فیلم های علمی و تخیلی علاقه دارید، حتما فهرست بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را بررسی کنید.

 

Special

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021
سریال های جدید این هفته
  • تاریخ اکران: 20 می
  • ژانر: کمدی
  • شبکه: نتفلیکس

فصل دوم سریال کمدی خاص (Special) نیز در لیست سریال جدید هفته بیستم سال 2021 قرار دارد و طبق گفته نتفلیکس قسمت اول آن در 20 می پخش می‌شود. داستان این سریال از کتاب من خاص هستم از رایان اوکانل (Ryan O’Connell) اقتباس شده و خود وی نیز به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارد.

به علاوه، اوکانل به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال در کنار جیم پارسونز، که بخاطر نقش شلدون کوپر در بیگ بنگ تئوری شناخته شده، حضور داشته باشد. داستان این سریال به دنباله فصل اول و دو ماه پس از آخرین قسمت فصل 1 رقم می‌خورد و احتمال دارد داستان بیشتر بر روی شخصیت Patel’s Kim متمرکز شود. به علاوه، به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد می کنیم جستار بهترین فیلم های کمدی 2021 را از دست ندهند.

Sardar Ka Grandson

بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021
فیلم های جدید امسال
  • تاریخ اکران: 18 می
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • شبکه: نتفلیکس

مطمئنا فیلم های هندی نیز طرفداران خود را بین مردم پیدا کرده اند و بعضی از آنها از شبکه نتفلیکس پخش می‌شوند. یکی از این فیلم های هندی که در فهرست فیلم جدید هفته بیستم سال 2021 قرار دارد، Sardar Ka Grandson است که نینا گوپتا (Neena Gupta) و آرجون کاپور (Arjun Kapoor) در آن هنرنمایی کرده اند.

داستان این فیلم هندی درباره یک نوه فداکار است که برای تحقق آخرین آرزوی مادربزرگ مریض خود، به یک سفر پیچیده و خنده دار می‌رود. این فیلم به کارگردانی Kaashvi Nair ساخته شده است. احتمالا این فیلم به بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ بپیوندد.

در فهرست فیلم جدید هفته بیستم سال 2021 جای بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 خالی است و همینطور در لیست سریال جدید هفته بیستم سال 2021 شاهد هیچکدام از بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 نیستیم. اما امید است در هفته های آینده شاهد این فیلم و سریال‌ها باشیم.

حال که معرفی فهرست فیلم جدید هفته بیستم سال 2021 به پایان رسید، به طرفداران فیلم و سریال پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 را نیز مطالعه کنند.

همینطور تیم تکراتو به معرفی بهترین سریال های 2021، بهترین سریال های عاشقانه 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 نیز پرداخته که ممکن است خواندن آن برای شما جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: imdb

نظر شما در خصوص بهترین فیلم و سریال های جدید هفته 20 سال 2021 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر