coinex
otetmarket
propification.com

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia) ؛ فهرست والت های چیا نتورک

رمزارز نوظهور چیا از جمله محبوبترین ارزهای دیجیتال است. در جستار پیش رو هدف ما معرفی بهترین کیف پول چیا کوین است. با ما همراه باشید.

لقب پرسروصداترین رمز ارز این روزها نیز احتمالا باید به چیا مربوط باشد. با رویکرد متفاوتی که چیا وارد دنیای رمزارزها شده است و با تفاوت جدی در روش استخراج نسبت به سایر ارزها، به نظر می رسد این رمزارز رقیب مهمی برای سایر ارزها و حتی به طور خاص بیت کوین باشد.

شبکه چیا توسط برام کوهن خالق شبکه بیت تورنت ایجاد شده است و برای استخراج کوین ها از فضای ذخیره سازی استفاده می کند و به سراغ قطعات پرمصرفی مانند کارت گرافیک نمی رود. اگر چنین رویکردی برای گیمرها به نظر خبر خوبی است اما می تواند عاملی در بحران هارد دیسک فعلی باشد.

هرچه باشد اما باید بدانیم که مصرف انرژی در فرایند استخراج چیا بسیار کمتر از شیوه های رایج در مورد سایر رمزارزهاست. این مسئله در کنار قیمت نسبتا پایین تر انواع فضای ذخیره سازی نسبت به کارت گرافیک سبب محبوبی بیش از پیش چیا نتورک شده است. اما حالا که بحث چیا داغ است آیا بهترین کیف پول چیا کوین را می شناسید؟ با ما باشید.

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia)

فهرست والت های چیا نتورک

پادشاه ارزهای دیجیتال بیت کوین که در سال جاری حتی تا قیمت 60 هزار دلار به ازای هرواحد نیز سقوط کرد، در فرایند استخراج انرژی بالایی مصرف می کند. ظاهرا انرژی مورد نیاز برای استخراج هر واحد بیت کوین بیش از مصرف یکسال برق در آرژانتین است.

این امر می تواند مسیر را برای رمزارزهای جدید دوستدار محیط زیست هموار کند. رمزارز چیا ، گزینه جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتال است که انرژی کمتری مصرف می کند. به علاوه استخراج رمزارز چیا (Chia) نیز بر استفاده از قطعات پرمصرف کامپیوتر متکی نیست. این امر فشاری که بر بازار تراشه ها و کارت های گرافیک وجود دارد را کاسته و به بازار هارد دیسک ها منتقل میکند. البته در صورتی که چیا با استقبال خوبی مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia)

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia) ؛ فهرست والت های چیا نتورک

پیش از این در تکراتو بنا به محبوبیت این روزهای چیا به پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 و ماشین حساب چیا پرداخته بودیم. چیا نتورک (Chia Network) یک بلاکچین و پلتفرم معاملاتی هوشمند جدید است که ارز دیجیتالی آن با نماد XCH در مارکت های کریپتوکارنسی شناخته می شد.

پلتفرم ایجاد شده توسط برام کوهن مخترع شبکه بیت تورنت، یک بلاکچین معاملات هوشمند است که غیرمتمرکز، کارآمدتر و ایمن تر است.  Chialisp زبان برنامه نویسی معاملات هوشمند جدید Chia است که قدرتمند ، قابل کنترل آسان و ایمن است.

این پلتفرم و بلاکچین جدید از الگوریتم اجماع به سبک ناکاموتو است که از زمان آغاز به کار بیت کوین در سال 2008 قدرت گرفته است. Proofs of Space با استفاده از فضای دیسک بلا استفاده ، جایگزین proofs of work می شوند. همانطور که گفتیم امروز قصد داریم به بهترین کیف پول چیا کوین بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

بهترین کیف پول چیا کوین کدام است؟

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia) ؛ فهرست والت های چیا نتورک

در حال حاضر هنوز برخی کیف پول های معتبر و شناخته شده مانند متامسک، تراست والت و یا لجر واکنشی نسبت به پشتیبانی از چیا کوین نداشته اند ولی بسیار بعید است که در دراز مدت نسبت به رمزارز جدید بی تفاوت بمانند و بر همین اساس انتظار داریم به زودی معتبرترین کیف پول های بازار از چیا کوین پشتیبانی کنند.

در حال حاضر شما دو راه اصلی برای ذخیره سازی چیا کوین دارید. یکی استفاده از ابزار رسمی پروژه چیا است که وب سایت رسمی چیا آن را معرفی کرده است و از لینک زیر در دسترس است.

کیف پول ارز دیجیتال چیا

اما فارغ از این شما می توانید این ارز دیجیتال را در صرافی هایی که خرید خود را انجام داده اید نگهداری کنید. برای مثال یکی از محبوب ترین صرافی هایی که ارز این رمزارز پشتیبانی کرده و امکان ذخیره سازی آن را در دسترس قرار میدهد، صرافی اوکی اکس است که در ادامه به آن خواهیم پراخت.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

صرافی اوکی اکس (OKEx) : بهترین کیف پول چیا کوین

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia) ؛ فهرست والت های چیا نتورک

اوکی اکس از معتبرترین صرافی های دنیاست و با استفاده از فناوری بلاکچین خدمات مالی پیشرفته ای ارائه می دهد. اوکی اکس ابتدا در سال 2014 در چین تاسیس شد و دومین صرافی رمزارز بزرگ دنیا از لحاظ حجم معاملات است.

صرافی OKEx دسترسی به صدها جفت معاملاتی رمزارز و معاملات آتی را برای تریدرها فراهم می کند. همچنین از نظر حجم معاملات، یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا است که به میلیون ها کاربر در بیش از 100 کشور جهان به ارائه خدمات می دهد. حجم معاملات آتی بیت کوین در صرافی اوکی اکس روزانه به بیش از 1.5 میلیارد دلار می رسد.

صرافی OKEx جفت های معاملاتی سنتی را در کنار اوراق مشتقه و دیگر امکانات معاملاتی پیشرفته ارائه می دهد. صرافی OKEx‌ ابزارهای متنوعی برای ترید ارائه می‌ دهد که شامل معاملات لحظه‌ ای (Spot)، ترید مارجین، قرادادهای آتی، سواپ دائمی و معاملات آپشن هستند.

این صرافی خدمات مختلفی را به کاربران گوناگون ارائه دهد این خدمات شامل استخر ماینینگ، کیف پول های صرافی، خدمات OKEx Cloud و امکانات کسب درآمد و وام دهی است که کاربران را در نگهداری و درآمدزایی از طریق کوین ها می دهد.

صرافی OKEx یک کیف پول اختصاصی برای نگهداری توکن OKB دارد. البته این توکن در هر کیف پول که استاندارد ERC20 را پشتیبانی می کنند، قابل ذخیره است. شما می توانید از تمامی کیف پول های اتریوم جهت ذخیره یا انتقال ارز دیجیتال OKB استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

Atomic Wallet : بهترین کیف پول چیا کوین

بهترین کیف پول چیا کوین (Chia) ؛ فهرست والت های چیا نتورک

به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتالی بازار، اتمیک از اولین هایی بود که پشتیبانی از چیا را اعلام کرد. این کیف پول برای استفاده از قابلیت Atomic Swaps و تبدیل شدن ب بخشی از یک اکوسیستم ارز دیجیتال ساخته شده است.

این اپلیکیشن با بلاک چین کوین‌ هایی که ذخیره می‌ کنید در ارتباط است. برای مثال اگر خواستید تراکنشی را پیگیری کنید، با وارد کردن کد آن، کیف پول اطلاعات تراکنش را از بلاک چین دانلود کرده و به شما نشان می‌ دهد، پس نیازی به ذخیره چنین اطلاعات حساسی روی کامپیوتر کاربر وجود ندارد.

برای بهره مندی از بخشی از قابلیت های این کیف پول، از توکن Atomic Wallet Coin استفاده کنید. با استفاده از این توکن، کار با Atomic Swaps ساده تر است. همچنین با پرداخت این توکن می توانید توکن خود را در کیف پول اتمیک ثبت کنید.

اتمیک ترکبی از کارایی و سادگی است و به گونه ای طراحی شده است که هر کاربری با هر سطحی از آشنایی با کریپتوکارنسی بتواند ار آن استفاده کند. با این حال طیف وسیعی از ویژگی های کاربردی در دسترس کاربران این کیف پول قرار دارد. از جمله این ویژگی‌ ها می‌ توان به امکان اضافه کردن تمام توکن‌ های ERC-20  اتریوم به کیف پول توسط کاربر، و همچنین امکان مبادله همتا به همتا در کیف پول با استفاده از یک دفتر ثبت اطلاعات توزیع شده اشاره کرد.

در حالت کلی اتمیک، یک کیف پول رایگان است اما برای استفاده از برخی امکانات آن شما ناگزیر به پرداخت کارمزد هستید. در این کیف پول شما می توانید مستقیما با کردیت کارد، ارز دیجیتال خریداری کنید اما در چنین حالتی مبلغ 7 درصد کمیسیون و 10 دلار کارمزد باید پرداخت کنید. ممکن است این کار ساده باشد اما روشهای کم هزینه تری هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

دوج کوین رایگان

احتمال موفقیت چیا چقدر است؟

اگر چه برای صحبت درباره احتمال موفقیت چیا حالا خیلی زود است، اما با رویکرد جدیدی که چیا نسبت به سایر رمزارزها دارد و با استقبال بالایی که بلافاصله بعد از شروع معاملات این رمزارز صورت گرفت، حداقل انتظار این است که چیا یک بازیگر جدید و مهم دنیای کریپتوکارنسی باشد.

البته این احتمال وجود دارد که کاربران تنها بخاطر اینکه بازار رمزارزها در ماه‌ های اخیر رشد چشمگیری داشته و البته شاید چندین سال پیش هیچ فردی فکر نمی‌ کرد روزی بیت کوین با قیمتی بیش از 50 هزار دلار معامله شود، به هارد دیسک‌ ها و حافظه‌ های SSD برای دسترسی به چیا هجوم برده‌ اند.

البته گذر زمان همه چیز را مشخص می کند، شاید افرادی که هم اکنون آیده بازار سخت افزار را تهدید می کنند در سالیان آتی به سود های کلانی دسترسی داشته باشند. البته عکس این فرایند نیز ممکن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین کیف پول چیا کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اتومیک والت ارز چیا را پوشش نمی دهد، متن را اصلاح کنید تا برای خواننده ایجاد سردرگمی نکند

    پاسخ

    قشنگیش اینجاس بقیه سایتا هم همینو کپی میکنن میزارن😂

    پاسخ