;
coinex

ارز دیجیتال هولو (HOLO) یا توکن هات (HOT) ؛ نحوه خرید، استخراج و بهترین کیف پول

ارز دیجیتال هولو (HOLO) یکی از ارزهای دیجیتال در حال رشد است که در یک سال گذشته افزایش قیمت خوبی داشته است. در ادامه به جزئیات این توکن می‌پردازیم.

هر چه بیشتر پیش می‌رویم، محبوبیت و اعتبار ارزهای دیجیتالی بیشتر شده و تعداد ارزهای مجازی نوظهور نیز افزایش می‌یابد. البته بسیاری از این ارزهای نوظهور نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و کم کم از بین می‌روند.

اما در میان آنها، برخی از این ارزهای دیجیتالی که دارای پروژه‌ای ارزشمند هستند، می‌توانند توجه سرمایه گذاران را جلب نموده و جلوی نابودی خود را بگیرند. یکی از ارزهای دیجیتالی در حال رشد، ارز دیجیتال هولو (HOLO) یا توکن هات (HOT) است که از اوایل سال 2021 تاکنون توانسته رشد قیمت بیش از 5000 درصدی را تجربه کند. به همین خاطر، ما در این مقاله به بررسی آینده ارز هولو ، نحوه خرید ارز دیجیتال هولو و همینطور استخراج توکن هات (HOT) می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

ارز دیجیتال هولو (HOLO) یا توکن هات (HOT)

همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال هولو (HOLO) یکی از توکن‌های در حال رشد است که توانسته از اوایل سال 2021، رشدی بیش از 5000 درصد داشته باشد. این ارز مجازی توکن شبکه هولو چین (Holochain) بوده که یک پلتفرم غیرمتمرکز به شمار می‌آید.

هولو (holo) توسط دو شخص آرتور بروک و اریک هریس-براون بنیانگذاری شد. آرتور به عنوان یک متخصص هوش مصنوعی در Hughes ، GM و Chrysler کار کرده و بسیاری از سیستم‌های ارزی را طراحی کرده است. اریک نیز در زمینه زیرساخت‌های نرم افزاری تجربه دارد و چندین سیستم عامل Cryptocurrency را تأسیس کرده است.

این دو شخص با اهدافی خاص این پلت فرم را راه اندازی کردند. هدف اصلی این پروژه، ایجاد فضایی است که بتواند مهمان اپلیکیشن‌ها‌ باشد. این پلت فرم امکان نصب چندین اپلیکیشن مختلف را بر روی کامپیوتر می‌دهد بدون اینکه نیازی به سخت افزار و یا نرم افزار خاصی باشد.

در واقع، هدف کلی ارز دیجیتال HOLO این است که بتواند hApps را بدون هیچ دردسری در اختیار افراد قرار دهد تا کاربران بتوانند به راحتی از خدمات این برنامه استفاده کرده و دیگر نیازمند نصب برنامه‌های مختلف بر روی شبکه‌های نرم افزاری کامپیوتر خود نباشند.

هولو در حال ایجاد یک اینترنت است که با به حداقل رساندن کنترل نهادها، به افراد خدمات ‌می‌دهد. ارز دیجیتال هولو به افراد این امکان را ‌می‌دهد که هنگام تراکنش و ارتباط با برنامه‌هایی که نیازهای آنها را برآورده ‌می‌کنند، بدون اینکه به نهادهای متمرکز وابسته باشند، داده‌ها و هویت آنلاین خود را کنترل کنند.

بلاک چین اختصاصی هولو بستری ایجاد کرده که توسعه‌دهندگان را قادر ‌می‌سازد برنامه‌های توزیع‌شده‌ای را که از زبان برنامه‌نویسی JavaScript استفاده ‌می‌کنند، ایجاد کنند. به علاوه، شبکه هولو با استفاده از توکن به نام Holo Fuel تسهیل می‌شود که به طور فعال در حال آزمایش است و به عنوان یک سیستم حسابداری برای پرداخت هزینه میزبان برای خدمات آنها عمل می کند.

بلاک چین هولو در حال ایجاد پلتفرمی است که یک پل ارتباطی بین کاربران هولو و اینترنت سنتی باشد. ارز دیجیتال هولو (HOLO) به لطف جدول هش توزیع شده Holochain (DHT) قابلیت‌هایی همچون تائید سریع تراکنش و هزینه‌های عملیاتی کمتر را دارد که موجب می‌شود این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌های سنتی برتری داشته باشد.

علاوه بر این‌ها، پس از اینکه پلت فرم هولو به رسمیت جهانی شناخته شد، محبوبیت و قیمت این ارز دیجیتالی نیز افزایش یافته است. از این رو، در ادامه ضمن بررسی دو مفهوم پرکاربرد در دنیای ارز دیجیتال هولو (HOLO) ، درباره تاریخچه ارز هولو ، آینده ارز هولو و البته نحوه خرید ارز دیجیتال هولو صحبت خواهیم نمود. ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

جدول هش توزیع شده (DHT) و HoloFuel چیستند؟

ارز دیجیتال هولو (HOLO)
خرید ارز دیجیتال HOLO

تکنولوژی جدول درهم توزیع شده (distributed hash table) ایده استفاده از تکنولوژی دفتر توزیع شده (DLT) یعنی وجود یک دفتر مرکزی غیرمتمرکز را برای اتصال همه نودها از بین ‌می‌برد. این یک جایگزین برای همه نودهایی است که باید همزمان در شبکه باشند. نودها در برابر یکدیگر تأیید ‌می‌شوند و در برابر همسایگان خود بررسی ‌می‌شوند.

جدول درهم توزیع شده بدین معناست که هیچ اثبات کار (PoW)، اثبات سهام (PoS) یا هر مکانیزم اجماع دیگری صورت نمی‌گیرد و این جدول داده‌های هر بلاکچین گره‌ای را مانند یک سلول زنده در یک DNA تایید و ذخیره می‌کنند. از این رو، حداقل انرژی مورد نیاز برای تولید توکن هات (HOT) نیاز است.

به بیانی ساده‌تر، تفاوت اصلی بین فناوری بلاک چین و استفاده از جدول هش توزیع شده (DHT) ارز دیجیتال هولو در روشی است که طی آن یک تراکنش بررسی و تأیید ‌می‌شود. در بلاک چین، همه نودها یا اکثریت نودهای شبکه باید با استفاده از الگوریتم اجماع Proof-of-Work (PoW) یا الگوریتم‌های Proof-of-Stake (PoS) یک تراکنش را تأیید کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

در بلاکچین هولو روش زنجیره هش، با کمک یک جدول هش توزیع شده (DHT)، تراکنش‌ها را تایید می‌کند. این بدان معنا است که نودهای منفرد ‌می‌توانند تراکنش‌ها را بررسی و تأیید کنند. سپس نتیجه برای شفافیت به بقیه شبکه پخش ‌می‌شود؛ در حالی که نودهای همسایه بررسی تراکنش‌ها را دوباره انجام ‌می‌دهند. به علاوه، جدول هش توزیع شده دارای چند ویژگی برتر نسبت به بلاک چین است:

  • مقیاس پذیری بیشتر که می‌تواند تا 250000 تراکنش در ثانیه انجام دهد.
  • معادلات ریاضی آن معقول‌تر هستند.
  • امنیت آن بیشتر است.

حال که مفهوم distributed hash table را درک کردیم، به سراغ توکن هولو فیول خواهیم رفت. در واقع، توکن HoloFuel را می‌توان یک توکن اعتباری در نظر گرفت که فقط در بلاک چین هولوچین در دسترس است.

هدف اصلی توکن HoloFuel این است که به میزبان‌های هولو به عنوان پاداش داده شود. HoloFuel از جمله ارزهای دارای پشتوانه بوده که البته پشتوانه آن به جای یک کالا یا ارز خارجی، واحد‌های محاسباتی است که ترکیبی از پهنای باند، فضای ذخیره‌سازی و زمان پردازش هستند. به علاوه، به زودی کاربران ‌می‌توانند HoloFuel خود را در بازار آزاد بفروشند یا آنها را با قدرت محاسباتی در شبکه تعویض نمایند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

تاریخچه ارز هولو

ارز دیجیتال هولو (HOLO)
خرید ارز دیجیتال HOLO

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، ارز دیجیتال هولو (HOLO) توسط دو کدنویس با تجربه به نام‌های آرتور بروک و اریک هریس-براون ساخته شد. این دو شخص برای اولین بار در دسامبر 2016 به عنوان بخشی از پروژه متا کارنسی، توسعه دهنده ابزار و فناوری برای ایجاد تراکنش همتا به همتا در آینده همکاری داشتند و روی پروژه کار کردند.

برخی‌ها معتقدند که پروژه ارز دیجیتال هولو (HOLO) تا حدی از روی پلت فرم Ceptr مدلسازی شد، یک چارچوب همکاری همتا به همتا برای دپ ها که این دو بنیان گذار قبلاً روی آن کار کرده بودند. اگر بخواهیم به پیشینه بنیان گذاران این ارز دیجیتالی نگاهی بیاندازیم، باید گفت براک به عنوان بنیانگذار Geek Gene تجربیاتی داشته و وی در مارس 2019، به عنوان یکی از اعضای شرکت ادموند هیلاری مستقر در نیوزیلند انتخاب شد.

اریک هریس-براون نیز برنامه نویسی را به طور تمام وقت در سال 1988 آغاز کرد. او بنیانگذار Glass Bead Software، توسعه دهنده نرم افزار ارتباطی همتا به همتا، و همینطور بنیان‌گذار آزمایشگاه‌های ایمرجینگ لیدر در کنار بروک است. او نه تنها در سال 2003 شرکت خود را به یک شرکت مشاوره و توسعه نرم افزار مستقل تبدیل کرد، بلکه در هیئت مشاوره مرکز اقتصاد جدید شوماخر نیز تجربه کاری بدست آورده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

این دو نفر با این سابقه عالی، ارز دیجیتال هولو (HOLO) را به وجود آوردند تا بتوانند در دنیای امروز، پا را یک قدم فراتر گذاشته و موجب پیشرفت بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتالی شوند. توکن بلاک چین هولو، HOT نامیده ‌شده است. توکن هات یک توکن ERC-20 است که به صورت عرضه اولیه در سال 2018 راه‌اندازی شد.

هولو با یک ICO وارد بازار شد که در 29 مارس و 28 آوریل 2018 اتفاق افتاد و بیش از 20 میلیون دلار درآمد داشت که در نهایت این سرمایه را بنیان گذاران صرف تحقیق و توسعه زیرساخت‌های هولو کردند. طرح ارز دیجیتال هولو (HOLO) یک موفقیت نسبی بود که با نوسانات بیشتر بازار تقویت شد.

ارزش رمز در زمان عرضه اولیه 0.0001 دلار بود. در 6 مه هفته بعد، قیمت توکن هات (HOT) به 0.002 دلار افزایش یافت و یک سوم میلیارد دلار به کل سرمایه اضافه شد. با این وجود، سرعت رشد قیمت ارز دیجیتال هولو (HOLO) به طرز چشمگیری متزلزل شد و تا ژانویه 2019، این ارز با نوسان قیمتی 0.0003-0.0006 دلار ترید می‌شد. پس از بررسی تاریخچه ارز هولو ، در ادامه آینده ارز هولو را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

آینده ارز هولو و قیمت آن

ارز دیجیتال هولو (HOLO)

برنامه‌های ارز دیجیتال HOT در این شبکه بسیار مستقل‌، پیشرفته‌ و کاربردی‌تر از سایر بلاکچین‌ها عمل می‌کند و همین امر سبب می‌شود که نیاز به استفاده از سایر بلاک چین‌ها از بین برود و حتی این مجموعه بتواند برنامه‌های کاربردی‌تری را به دنیای ارزهای دیجیتال ارائه کند و به دنبال آن، آینده ارز هولو درخشان باشد.

هولوچین یک چارچوب با منبع باز برای ساخت برنامه های کاملاً غیر متمرکز از همتا به همتا است.از مزایای برنامه های هولوچین می‌توان به همه کاره بودن، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و هزاران برابر کارآمدتر بودن از بلاک چین اشاره کرد. در کنار این‌ها، هولوچین می‌تواند بی نهایت تراکنش را مدیریت کند.

در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال هولو (HOLO) با ارزش بازار حدود ۱.۱۵ میلیارد دلار، در رتبه ۶۴ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از هولو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۶۶۶۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۴۴۹ تومان معادل ۱۶۲ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۳۳.۲۴ میلیون دلار است.

همانطور که می‌بینید، پلت فرم ارز دیجیتال هولو (HOLO) خود را بسیار کارآمد و جذاب نشان داده اما از طرفی دیگر این رمز ارز هنوز در عرصه ی ارز های دیجیتال نوظهور بوده و همچنان نیازمند تکامل و رشد بیشتری نسبت به رقیبان سرسخت خود است.

به علاوه، با توجه به پیش بینی‌های قیمت متفاوت، احتمالاً خیلی زود است که قیمت Holo به نتیجه دلخواه کاربران برسد. از این رو، برای پیش بینی آینده ارز هولو و نتیجه گیری زود است. با این حال، توسعه دهنگان این رمزارز آینده درخشانی را برای آن پیش بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

میم کوین چیست

استخراج توکن هات (HOT) امکان پذیر است؟

ارز دیجیتال هولو (HOLO)

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم، این ارز دیجیتالی از هیچکدام از مکانیزم‌های اثبات کار (PoW)، اثبات سهام (PoS) یا دیگر مکانیزم اجماع پیروی نمی‌کند. در واقع هولو چین یک شبکه منبع باز بوده و استخراج توکن هات (HOT) ممکن نیست چرا که گره‌های Holochain کل بلاک چین را در شبکه خود ذخیره نمی‌کنند و آنها را تأیید می کنند.

به‌عبارت‌دیگر، توکن های این رمزارز توسط خالق آن یعنی آرتور در ابتدا استخراج شده‌اند. به همین خاطر استخراج ارز هولو امکان پذیر نیست. ارز دیجیتال هولو به استخراج نیاز ندارد و قادر است چندین نود کامل را روی یک دستگاه تلفن همراه اجرا کند.

Holochain یک فناوری پس بلاکچین (post-blockchain) است که نیازی به استیکینگ و استخراج ندارد. بنابراین ‌ارز دیجیتال هولو نمی‌تواند مورد حمله اکثریت قرار گیرد. حال که می‌دانیم روشی برای استخراج ارز هولو وجود ندارد، برای تهیه آن می‌بایست نحوه خرید ارز دیجیتال هولو را بدانیم.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

نحوه خرید ارز دیجیتال هولو

ارز دیجیتال هولو (HOLO)
خرید ارز دیجیتال HOLO

رمزارز هولو ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که باعث شده است بسیاری از تحلیلگران آینده‌ی خوبی را برای این ارز دیجیتال پیش بینی کنند. در واقع این ارز دیجیتالی برای کسانی که ریسک پذیر بوده و به دنبال سرمایه گذاری‌های پرسود و بلندمدت هستند، پیشنهاد می‌شود. اما خرید ارز هولو (HOLO) چگونه است؟

خرید ارز دیجیتال HOLO از صرافی‌هایی ممکن است که از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. از جمله این صرافی‌ها می‌توان به یونی سواپ، بایننس و هات بیت اشاره کرد. در حال حاضر بیش از 50 درصد از معاملات رمزارز هولو در صرافی بایننس انجام می‌شود.

البته علاوه بر صرافی های بالا، شما می‌توانید برای جلوگیری از مشکلات ناشی از تحریم در ایران، به سراغ صرافی‌های معتبر ایرانی نیز بروید. اما توجه داشته باشید که صرافی که انتخاب می‌کنید، حتما باید از این رمزارز پشتیبانی کند.

پس از انتخاب صرافی مورد نظر، به سایت آن مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را بگذرانید. پس از آن، لازم است کیف پول خود را به صرافی مورد نظر متصل کرده و مراحل خرید ارز هولو (HOLO) را کامل کنید. اگر نمی‌دانید کدام کیف پول برای این کار مناسب است و از رمزارز هولو پشتیبانی می‌کند، در ادامه ما کیف پول ارز هولو را معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

کیف پول ارز هولو

ارز دیجیتال هولو (HOLO)
کیف پول ارز هولو

انتخاب کیف پول دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر امنیت آن از بین برود، ممکن است دارایی‌های شما به خطر بیفتند. همینطور، برای انتخاب کیف پول ارز هولو باید والتی را در نظر بگیرید که علاوه بر امنیت، از این رمز ارز پشتیبانی کند. ما در زیر، به لیستی از امن‌ترین کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال هولو (HOLO) پشتیبانی می‌کنند، تهیه کرده‌ایم:

  • تراست والت
  • متا والت
  • مای اتر
  • انجین والت
  • آیم توکن

در میان موارد بالا، کیف پول انجین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد چرا که این کیف پول از بهترین کد نویسی‌های والت برخوردار است به گونه‌ای که کیف پول موبایلی را شبیه کیف پول سخت افزاری می‌کند و بیشترین امنیت را در مقابل حمله ها و تهدید ها دارد. به علاوه، این کیف پول موبایلی هم در اندروید و هم در ios در دسترس کاربران است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال هولو (HOLO) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر