coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 5a منتشر شد

گوگل گرچه معمولا در ساخت و عرضه گوشی نسبتا ضعیف است، اماسری پیکسل 5 بسیار محبوب بود. دیروز تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 5a منتشر شد.

در دنیای گوشی های هوشمند هر روز شاهد معرفی و رونمایی از محصولات جدید با قابلیت های پیشرفته تر هستیم. گوگل این بار از سری گوشی اقتصادی خود با نام pixel 5a رونمایی خواهد کرد.

پیش از این شاهد عرضه گوشی گوگل پیکسل 5 بودیم. گوشی قدرتمندی که با آن گوگل ثابت کرد هنوز هم شانسی برای حضور در کنار رقبایش را دارد. این شرکت گرچه با تولید سری پیکسل 2 و شکست در آن از گردونه رقابت ها دور شد اما حالا با سری جدید pixel 5a به میدان آمده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 5a منتشر شد

همین چهارماه پیش بود که شایعه کنسل شدن پیکسل 5a به راه افتاد و گوگل طی خبری رسماً تائید کرد که این گوشی به زودی رونمایی می شود. گفته می شود تاریخ دقیق رونمایی از این محصول 26 مرداد 1400 خواهد بود.

دیشب شایعاتی مبنی بر معرفی قریب الوقوع Pixel 5a به گوش رسید و خب در ضمن آن برخی از قطعات و حتی عکس های آن لو رفت. با وجود این هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر خر رسمی بود.

آنچه در تصاویر لو رفته مشاهده می شود نشان می دهد که این گوشی با رندرهای قبلی که در فوریه ظاهر شد مطابقت دارند. به لحاظ طراحی ظاهری، صفحه پشتی و چیدمان دوربین تقریبا شباهت هایی به pixel 4a 5G دارد. تفاوت چشمگیری که جلب توجه می کند وجود دکمه پاور آجدار این گوشی است.

متاسفانه در مورد ظرفیت های این گوشی هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. به هرحال باید گفت که pixel 5a با باتری 4680 میلی آمپر ساعت ارائه می شود و این نکته یعنی اینکه پیکسل 5a صاحب بزرگترین باتری در محصولات پیکسل گوگل است.

گوگل پیکسل 5a

به نقل از برخی منابع باید منتظر معرفی این گوشی در تاریخ 26 مرداد یعنی سه شنبه همین هفته باشیم. همچنین شایعاتی پیرامون عرضه بازاری این گوشی در تاریخ 4 شهریور 1400 به گوش می رسد.

از دیگر جزئیات و مشخصات فنی pixel 5a اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما می توان با نگاهی مختصر به سری قبلی تا حدودی قابلیت های اینگوشی را حدس زد. پیکسل 5 گوگل در بخش نمایشگر از صفحه 6 اینچی OLED لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ و کیفیت 2340 در 1080 و محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 بهره می برد. نمایشگر همیشه روشن و نرخ تازه سازی 90 هرتز نیز از دیگر مشخصات نمایشگر آن هستند.

تراشه به کار رفته در پیکسل 5 اسنپدراگون 765 هفت نانومتری است. حافظه داخلی 128 با رم 8 گیگابایت از دیگر مشخصات آن است. پیکسل 5 ازدو لنز واید و اولتراواید که به ترتیب 12.2 و 16 مگاپیکسل است استفاده می کند. همچنین دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.

باتری لیتیوم پلیمری 4080 و شارژ سریع 18 واتی به همراه شارژ معکوس، شارژ وایرلس و پاور دلیوری 2 از قابلیت های پیکسل 5 هستند. با توجه به مشخصات فنی و ظاهری پیکسل 5 باید از پیکسل 5a انتظارات زیر را داشت. تراشه اسنپدراگون به احتمال زیاد ارتقا یافته و حافظه داخلی در دو نسخه قابل تهیه است. در بخش دوربین احتمالا باید منتظر قدرت بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظرات شما در خصوص گوگل پیکسل 5a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر