coinex
راهنمای خرید تکراتو

الکامپ 1400 شهریورماه برگزار نمی‌شود ؛ تاریخ جدید برگزاری

طبق اعلام سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای تهران، الکامپ 1400 در شهریور ماه برگزار نخواهد شد و زمان جدیدی به زودی برای آن تعیین خواهد شد.

در بیانیه سازمان نصر آمده است: «بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با رویکرد ارایه توانمندی شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه ‌های دانش بنیان در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا قرار بود ابتدا در تیر ماه و سپس در شهریور ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استان‌ها و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان برگزاری آن مهیا نشد.»

الکامپ 1400 شهریورماه برگزار نمی‌شود ؛ تاریخ جدید برگزاری

در راستای برگزاری هدفمند این نمایشگاه و به درخواست فعالان این حوزه و همچنین بازخورد مثبت مشارکت‌کنندگان و نیز در جهت استفاده بهینه از برنامه‌های جانبی و محتوایی و انتظار بیشتر برای فراگیری واکسیناسیون، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در راستای تحقق اهداف فوق، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را به زمان دیگری موکول کرده است که متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی زمان جدید اطلاع رسانی خواهد شد.»

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ قرار بود به صورت حضوری برگزار شود که البته بسیاری از کسب و کارها اعلام کرده بودند که برای جلوگیری از ابتلای کارمندان خود به کرونا و پیشگیری از شیوع کرونا، در نمایشگاه حضور نخواهند داشت. پس از آن نیز، تهران وضعیت کروناییش قرمز شد و سازمان نصر مجبور به تعویق سه ماهه نمایشگاه گشت. اما اکنون و با اوج‌ گیری مجدد کرونا در کشور، احتمالا برگزاری بزرگترین رویداد فناوری کشور در شهریور ماه نیز امکان پذیر نخواهد بود.

سال گذشته نیز، الکامپ پس از چند بار تعویق‌ در نهایت به صورت آنلاین برگزار شد‌. البته شرکت نصر تهران بارها گفته است که می خواهد نمایشگاه امسال را به صورت فیزیکی برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم برگزاری الکامپ 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر