;
coinex

آهنگ های تیک تاک 2021 ؛ فهرست محبوب ترین آهنگ های تیک تاک

حتما شما هم در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، به چندین آهنگ تیک تاک گوش داده‌اید. در این مقاله قصد داریم به آهنگ های تیک تاک 2021 بپردازیم.

شاید بارها برای شما پیش آمده است که در اکسپلور اینستاگرام یا تیک تاک خود با چالش‌ها و آهنگ‌های تیک تاک مواجه شده باشید. در آن‌ها تیک تاکرها درحال انجام برخی حرکات فیزیکی با ریتم آهنگ‌ها بوده‌‌اند که برخی از این حرکات رقص هستند. تیک تاک چگونه به وجود آمد؟ آهنگ های تیک تاک 2021 چه اهنگ‌هایی هستند؟

حتی برخی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی برای سرگرمی و معروفیت خودشان به انجام برخی از چالش‌ها روی آوردند. آن‌ها رمیکس آهنگ‌های خوانندگان معروف و شناخته شده را پخش کرده و یک سری چالش‌ها و حرکات را در قالب ویدیو تنظیم کرده‌اند.

این چالش‌ها از طرف مردم در تیک تاک و اینستاگرام با استقبال شدیدی همراه شد به طوری که روزانه به شمار تیک تاکرها اضافه می‌شود حتی یک اپلیکیشن نیز برای چالش‌های تیک تاک ساخته شده است. در ادامه با آهنگ های تیک تاک 2021 و چالش تیک تاک 2021 همراه ما باشید.

آهنگ های تیک تاک 2021

تمامی چالش‌های تیک تاک ۲۰۲۱ با صدا همراه می‌شوند. آهنگ های تیک تاک 2021  و چالش‌های آن به قدری جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌ که موجب شده است این ویدیوها در تمام شبکه‌های اجتماعی وایرال بشوند.

نکته بسیار جالب چالش‌های تیک تاک این است که آن‌ها به راحتی در ذهن هر شخصی ثبت می‌شوند در واقع اگر شما یک بار به تماشای این ویدیو‌ها بنشینید هنگامی که یکی از آهنگ‌های تیک تاک به گوش شما در هر زمان برسید ناخودآگاه چالش آن را به یاد خواهید آورد.

یک سال دیگر، تیک تاک با چالش‌های جدید در انتظار شما علاقه‌مندان خواهد بود. تیک تاکرها زمان زیادی را با حساست بالا صرف انجام این چالش‌ها می‌کنند. در ادامه لیستی از بهترین آهنگ های تیک تاک 2021 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر به این لیست توجه کنید در آینده خود را در حال دانلود آهنگ های تیک تاک می‌بینید.

در این مقاله قصد داریم به معرف‌ترین تیک تاک های 2021 از جمله اوه نو توسط کریپا، ویکیشن توسط درتی هدز، پیسز توسط دانیلو استانکویک، دینجرس توسط کاردینال افیشال و موارد از این دسته بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه حل مشکل تیک تاک

حل مشکل no network connection تیک تاک

آهنگ اوه نو (Oh no) از Kreepa

آهنگ های تیک تاک 2021
تیک تاک های 2021

آهنگ اوه نو توسط گروه الکترونیکی کریپا ساخته شده است. این صداگذاری در تیک تاک بسیار وایرال شده و تا ابد به نام تیک تاک ثبت خواهد شد. ما مطمئن هستیم که شما حداقل برای یک بار هم که شده، به آن گوش داده‌اید.

اوه نو یکی از آن آهنگ‌هایی است که برای همیشه با ویدیوهای تیک تاک همراه خواهد شد. این آهنگ جزو محبوب‌ترین آهنگ های تیک تاک 2021 محسوب می‌شود. در واقع متن موسیقی این آهنگ بوده که بیشتر مورد توجه اینستاگرامر و تیک تاکرها قرار گرفته است.

با دانلود آهنگ و پخش آن بیشتر برای نشان دادن حالت لحظه‌ای استفاده می‌شود که در آن شخصی متوجه یک مشکل شده یا در یک موقعیت خنده‌دار و مسخره کننده‌ای گیر می‌کند. نمونه‌های مشهور این چالش تیک تاک 2021 عبارتند از: گربه‌ای که در حال سقوط به یک وان است و همچنین یک زن پیری که آنقدر روی صندلی خود تکان خورده که به زمین می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

نحوه صحیح شارژ باتری آیفون

آهنگ وکیشن (Vacation) از Dirty Heads

آهنگ های تیک تاک 2021
تیک تاک های 2021

آهنگ وکیشین به دلیل متن بسیار جالب و بامزه‌ای که دارد به عنوان یکی از آهنگ های تیک تاک 2021 شناخته می‌شود. متن این آهنگ در ارتباط با تعطیلات و خوش گذرانی و انجام فعالیت‌های هیجان انگیز است.

متن این آهنگ بدین صورت است که می‌گویید: من هر روز در تعطیلات هستم زیرا کارهایی که دوست دارم را انجام می‌دهم در واقع می‌گوید من عاشق سرگرمی‌هایم هستم. بعضی اوقات افراد، از این چالش برای نشان دادن شغل خود نیز استفاده می‌کنند.

بیشتر تیک تاکرها ویدیوهایی همراه با این آهنگ منتشر می‌کنند که در آن در حال انجام کارهایی جالب مثل غذا درست کردن، تزئیین کردن غذاها و انجام کارهای متفرقه هستند. این کارها ممکن است جنبه جدی یا شوخی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام

آهنگ پیسز (Pieces) از دانیلو استانکوییک

آهنگ های تیک تاک 2021
چالش تیک تاک 2021

آهنگ پیسز، یک آهنگ بسیار آرام و ریلکس بوده که با استفاده از پیانو نواخته می‌شود. این آهنگ تا حد بسیار زیادی احساسی است که با شنیدن آن و دیدن ویدیوهای کاربران تیک تاک شما را تا مرز گریه کردن می‌برد. اگر می‌خواهید به دانلود آهنگ های تیک تاک بپردازید این آهنگ زیبا را در لیست خود قرار دهید.

هارمونی بسیار زیبای این آهنگ باعث شده که آهنگ پیسز به یکی از زیباترین آهنگ های تیک تاک 2021 تبدیل بشود. تیک تاکرها با استفاده از این آهنگ یک شرایط احساسی و قلبی را در چالش‌های خود پدید می آورند.

از نمونه‌های چالش تیک تاک 2021 با استفاده از این آهنگ، می‌توان به سگی اشاره کرد که صاحب آن در حال فیلمبرداری از او است. بچه‌های این سگ بسیار کوچک هستند و توانایی بازی کردن را ندارند، واکنش این سگ به آن‌ها بسیار احساسی است به طوری که انگار حس مادرانه خود را در ویدیو نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020

رکورد لایو اینستاگرام

آهنگ دنجروس (Dangerous) از کاردینال افیشال

آهنگ های تیک تاک 2021
دانلود آهنگ های تیک تاک

این آهنگ در سال ۲۰۰۸ منتشر شد اما PresleyWalker با صدای دلنشین و زیبایش بار دیگر این آهنگ را خوانده است. به لطف صدای او این آهنگ بسیار وایرال شده و به یکی از بهترین آهنگ های تیک تاک 2021 تبدیل شده است. در نظر داشته باشید که این آهنگ را نیز در لیست دانلود آهنگ های تیک تاک خود قرار دهید.

چالش‌های زیادی برای این آهنگ در نظر گرفته شده است و تیک تاکرها به نحوه و شیوه‌های مختلف و جذاب این آهنگ را بکار می‌گیرند، در واقع آن‌ها زمانی که می‌خواهند یک کار خطرناک و شجاعانه‌ای انجام بدهند از این آهنگ استفاده می‌کنند.

معروف‌ترین چالش تیک تاک این آهنگ، ویدیویی است که در آن فرد از شخص احساسی خود در خواست می‌کند که باهم به یک قرار بروند و سپس آن شخص جرعه‌ای از نوشیدنی خود را با دستان لرزان می‌نوشد تا نشان دهد بسیار مضطرب است.

بیشتر بخوانید:

پرجمعیت ترین کانال های تلگرام

بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام

آهنگ باس ایت (Boss it) از اریکا بنکس

آهنگ های تیک تاک 2021

بیش از ۶ میلیون ویدیو از این آهنگ با چالش تیک تاک در فضای مجازی منتشر شده است. خواننده این آهنگ اریکا بنکس است. آهنگ او بسیار معروف و وایرال شده به طوری که با شنیدن آن شما را به یاد چالش‌های تیک تاک می‌اندازد.

تیک تاکرها با شیوه‌های متفاوتی چالش این اهنگ را انجام داده‌اند. ویدیوهای تیک تاکی که با استفاده از این آهنگ منتشر شده، نشان دهنده تیپ قبل و بعد یک شخص است. در واقع انجام دهنده چالش می‌خواد ظاهر بیرونی خود را به دیگران نشان بدهد.

بدین صورت که شخص ابتدا در دوربین، ظاهر عادی خود را نشان می‌دهد اما پس از اینکه آهنگ به قسمت باس ایت می‌رسد ظاهر بیرونی شخص تغییر می‌کند، همچنین در ظاهر اولیه، شخص به حالت ایستاده است اما در هنگام رونمایی از ظاهر نهایی خود، شخص به صورت نشسته در می آید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و بررسی تلگرام پلاس مسنجر

دانلود و بررسی اپلیکیشن ویدیوگرام

آهنگ بتمن از LPB Poody

آهنگ های تیک تاک 2021

این اهنگ نیز یکی از معروف‌ترین آهنگ های تیک تاک 2021 به حساب می آید. از دلایل محبوب شدن این چالش تیک تاک، آن بوده که تیک تاکرها در آن از حرکات موزون استفاده می‌کنند.

استفاده از حرکات موزون و رقص با ریتم آهنگ، باعث ایجاد شادی و هیجان در میان بیینندگان می‌شود. این چالش با هشتگ batmanchallenge# در اینستاگرام معروف شده است.

هدف این چالش، بیشتر برای تقویت روحیه کاربران است. اگر به رقص و حرکات موزون علاقه‌مند هستید می‌توانید ویدیو‌های این چالش را تماشا کرده و آهنگ این چالش تیک تاک را در لیست دانلود آهنگ های تیک تاک خود قرار دهید. در ادامه قصد داریم به معرفی اهنگ‌های معروف تیک تاک در تمام سال‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

 آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

آهنگ های معروف تیک تاک

آهنگ های تیک تاک 2021

آهنگ‌ها و چالش‌های تیک تاکی که تا به اینجا معرفی کردیم مربوط به سال ۲۰۲۱ است. شاید آن‌ها جدیدترین آهنگ‌های تیک تاک به شمار بیایند اما ممکن است آن‌ها چندان معروف نباشند در این قسمت می‌خواهیم به معروف‌ترین آهنگ‌های تیک تاک بپردازیم همراه ما باشید.

Bored in the House: از آهنگ‌های چالش تیک تاک است. همانطور که از اسمش مشخص است این چالش برای دوران قرنطینه کرونا ساخته شده. در واقع این چالش نشان دهنده این است که شخص حوصله‌اش در خانه سر رفته و دست به کارهایی غیر ضروری می‌زند.

peaches: خواننده اصلی این آهنگ جاستین ببیر است اما در چالش تیک تاک این آهنگ با صدای Daniel Caesar تنظیم شده است. صدای زیبای این خواننده یکی از دلایل محبوبیت این چالش به حساب می‌رود.

Dance Monkey: امکان ندارد با شنیدن این آهنگ از Tones and I بتوانید در جای خود بنشینید و نسبت به آن بی‌تفاوت باشید زیرا این چالش هیجان‌انگیز با انواع رقص‌های متفاوتش توسط افراد زیادی انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار تلگرام

ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

آهنگ های تیک تاک 2021

DNA: این آهنگ از گروه کره‌ای بی تی اس است. اگر به صنعت کی پاپ علاقه‌مند باشید حتما اسم گروه بی تی اس به گوش شما خورده است. با به روی کار آمدن رقص‌های متفاوت در چالش‌های تیک تاک طرفداران گروه بی تی اس نیز از این غافله عقب نمانده و چالش تیک تاک این آهنگ را انجام داده‌اند.

Savage: خیلی از افراد ویدیوهای این آهنگ را به عنوان اولین چالش تیک تاک در نظر دارند چرا که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا این چالش را انجام داده‌اند. این چالش یک رقص مخصوص به خود را دارد که تیک تاکرها در موقعیت‌های مختلف، چالش این آهنگ را انجام می‌دهند.

چالش‌های تیک تاک در سراسر جهان شناخته شده است و افراد برای درست کردن این ویدیوها انرژی و زمان و حتی هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند. شیوع ویروس کرونا عامل مهمی در افزایش تعداد تیک تاکرها در سراسر دنیا بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: backlightblog , teenvogue

نظرات شما در خصوص آهنگ های تیک تاک 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر