coinex
راهنمای خرید تکراتو

شروع طوفانی ونوم 2 (Venom 2) در هفته گذشته

و اینک شروع طوفانی ونوم 2 (Venom 2) در هفته گذشته به کارگردانی اندی سرکیس و نقش‌ آفرینی تام هاردی در گیشه سینماها رقم‌ خورد.

Venom: Let There Be Carnage در ۴٢٢۵ سینما اکران گردیده و در اولین روز اکران به 37.25 میلیون دلار فروش رسیده است و بعد از بلک ویدو ) با فروش 39.5 میلیون دلاری( بهترین جمعه آغازین دوران کرونا را از آن خود نمود. البته بلک ویدو به طور همزمان در پلتفرم دیزنی پلاس هم اکران شد.

شروع طوفانی ونوم 2 (Venom 2) در هفته گذشته

طبق پیش بینی سونی، فیلم Venom: Let There Be Carnage در سه روز ابتدایی حدود 71.3 میلیون دلار فروش خواهد داشت. فیلم اول ونوم در سال 2018 در سه روز ابتدایی 80.2 میلیون دلار و در نهایت در باکس آفیس جهانی به حدود 850 میلیون دلار فروش رسید.

در رتبه دوم باکس آفیس فیلم The Addams Family 2 با صداپیشگی اسکار آیزاک و شارلیز ترون را می‌بینیم. این انیمیشن در روز ابتدایی خود فقط به 5.5 میلیون دلار فروش رسید و احتمالا تا پایان روز جاری به 16 میلیون دلار خواهد رسید.

شروع طوفانی ونوم 2 (Venom 2)

The Addams Family 2 علاوه بر این بر روی سرویس‌های دیگر هم وجود دارد که قطعا این دنباله نسبت به قسمت اولی که در سال 2019 اکران گردیده و 200 میلیون فروش داشت، در باکس آفیس کمتر دیده خواهد شد.

از طرفیShang-Chi and the Legend of the Ten Rings که به مدت 4 هفته در صدر جدول بود، تا رتبه سوم سقوط کرد .

شانگ چی پرفروش‌ترین فیلم دوران کرونا در آمریکا بود و توانسته بود به فروشی بیش از 200 میلیون دلار برسد. پیش درآمد سریال سوپرانوز به نام The Many Saints of Newark در رتبه چهارم قرار گرفته و احتمالا دارای فروشی حدود 5 میلیون دلار باشد.

Venom: Let There Be Carnage برای نگه داری در صدر جدول طی هفته‌های آینده کار دشواری دارد و بزودی با اکران No Time to Die خواهیم بود. No Time to Die آخرین فیلمی که دنیل کریگ نقش جیمز باند را خواهد داشت و بعد از آن‌ برای همیشه با این شخصیت خداحافظی می‌کند، مواجه خواهد شد که قطعا شانس بالایی در فروش دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شروع طوفانی ونوم 2 (Venom 2) در هفته گذشته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر