coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی Mix Fold 2 نخستین گوشی تاشو با لولای 360 درجه خواهد بود

شیائومی Mix Fold 2 نسل دوم گوشی تاشو شیائومی است و اخیرا، اطلاعات این گوشی حدود یکسال پس از عرضه Mi Mix Fold، از جمله قابلیت چرخش 360 درجه به کمک لولای پیشرفته، فاش شده است.

شرکت شیائومی جزو اولین‌ها بود که اقدام به تولید گوشی تاشو کرد. این شرکت سال گذشته توانست اولین محصول خود را با نام MIX Fold به بازار به طور رسمی ارائه کند. در طول این بازه زمانی شرکت‌های هواوی، سامسونگ و موتورولا نیز موفق به عرضه محصولات خود شدند. حال شایعاتی درمورد نسل دوم این گوشی به نام شیائومی Mix Fold 2 بر سر زبان‌ها افتاده است.

شیائومی Mix Fold 2 گوشی تاشو با قابلیت چرخش 360 درجه

به گفته‌ی یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی Weibo، با توجه به اطلاعات به دست آمده در مورد اسم رمز شیائومی میکس فولد 2 با نام l18، می‌توان دریافت که این اسم رمز در واقع مربوط به نسل جدید پرچم‌دار تاشو شیائومی است و از قرار معلوم این گوشی هوشمند از تا شدن معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Mix Fold 2

اینطور که از شواهد پیداست، شیائومی قصد دارد اولین گوشی تاشو با قابلیت چرخش 360 را راه‌اندازی کند. در حال حاضر هیچ جزییاتی درباره ایده‌های اجرای این طرح در دست نیست.

نسل اول Xiaomi MIX Fold با تعدادی فناوری جدید عرضه شد که یکی از آنها،‌ لنز مایع است که به منظور بهینه‌سازی عکاسی ماکرو طراحی شد. در مورد مقایسه این لنز با یک لنز سنتی باید بگوییم که هنگام عکاسی ماکرو، حرکت عنصر در لنز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، محدودیت‌های زیادی در مورد اندازه ماژول حالت جامد وجود دارد، محدودیت طراحی حرکت موتور دشوار است و عکس‌برداری تله‌فوتو و ماکرو با برش دیجیتال و بزرگنمایی پس از آن امکان‌پذیر است. اما با استفاده از لنز مایع شیائومی تمام مشکلات نام‌برده شده حل خواهد شد.

این گوشی با تمام کاستی‌ها، اولین تلاش شیائومی برای ساخت گوشی تاشو بود. شرکت‌های هواوی و سامسونگ نیز چالش‌های مشابهی را پشت سر گذاشتند تا اینکه بتوانند گوشی‌های تاشوی خود با نام‌های هواوی میت ایکس و گلکسی زد فولد را راه‌اندازی کنند. اما این شرکت‌ها همچنان به ارتقای گوشی‌های خود ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی Mix Fold 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر