coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M31 از راه رسید

سامسونگ آپدیت اندروید 12 را بالاخره به‌صورت رسمی برای گوشی گلکسی M31 منتشر کرد. به این ترتیب، کاربران این گوشی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری سامسونگ بهره‌مند می‌شوند.

گوشی سامسونگ گلکسی M31 سامسونگ حدود 2 سال قبلا رسما راه‌اندازی شد و حالا، یکی از گوشی‌های قدیمی سری M محسوب می‌شود. اما کاربران آن با آپدیت اندروید 12 و جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI 4.1 از جدیدترین امکانات سیستم‌عامل‌ها بهره‌مند خواهند شد.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M31 سامسونگ

در حال حاضر، رابط One UI 4.1 جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ محسوب می‌شود که در دسترس بسیاری از کاربران در بازارهای جهانی قرار گرفته است. این کمپانی در حال توسعه نسخه بعدی این رابط کاربری است، اما هنوز تاریخ دقیقی را برای انتشار آن مشخص نکرده است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M31 از راه رسید

تقریبا یک ماه پیش بود که سامسونگ، نسخه آزمایشی اندروید 12 را برای گلکسی M31 منتشر کرد؛ و حالا گزارش‌ها از انتشار نسخه رسمی آن خبر می‌دهند.

آپدیت اندروید 12 در این گوشی با پچ امنیتی مارس 2022 همراه شده و نسخه سیستم‌عامل آن با کد M315FXXU2CVCE مشخص شده است. این آپدیت با حجم 2 گیگابایت به صورت OTA منتشر می‌شود.

آپدیت Android 12 در حال حاضر در دسترس کاربران هندی قرار گرفته و به‌زودی در بازارهای دیگر هم عرضه می‌شود. شما می‌توانید در قسمت به‌روزرسانی گوشی و در قسمت تنظیمات، از جدیدترین آپدیت‌ها باخبر شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M31 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرابه افغانستان نمیاد؟

    پاسخ

    چرابه افغانستان نمیاد

    پاسخ