coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فوتبال 360 عادل فردوسی پور پخش می‌شود؟ [+مصاحبه جدید عادل]

فوتبال 360 عادل فردوسی پور به زودی از فضای مجازی پخش خواهد شد. عادل فردوسی پور با آغاز این برنامه به دنیای رسانه باز خواهد گشت.

با گذشت بیش از 3 سال از تعطیلی برنامه 90، با دستور علی فروغی مدیر جوان شبکه سه در تاریخ اسفند سال 97، حال عادل فردوسی پور پس از فعالیت در پشت صحنه برنامه فوتبال 120 در شبکه ورزش، با فوتبال 360 از طریق فضای مجازی، باز می‌گردد.

جزئیات منتشر شده از فوتبال 360 عادل فردوسی پور

چندی پیش ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی پور منتشر شد که در آن، فردوسی پور تمام شایعات مبنی بر شروط تعیین شده برای بازگشت به شبکه 3 را تکذیب می‌کند. همچنین در این ویدئو، به فعالیت خود و تیمش که برنامه‌سازان 90 هستند، در برنامه 360 اشاره می‌کند. گفتنیست که این برنامه با تعطیلی برنامه نود در تمام این مدت جدا از فوتبال 120، کار خود را پیش برده است. در ادامه مصاحبه عادل فردوسی پور را با هم تماشا خواهیم کرد:

 

همزمان با شایعات فوتبال 360 عادل فردوسی پور، تیم او نیز برای مسابقات جام حذفی، به ورزشگاه رفته و آیتم‌هایی را به سبک برنامه 90 تهیه می‌کنند. این برنامه با صدای عادل فردوسی پور و شعار «فوتبال برای همه» در اینستاگرام منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که این‌بار خبر بازگشت عادل فردوسی پور واقعی بوده و تمام این فعالیت‌ها نوید‌دهنده‌ی یک خبر خوب باشد.

عادل فردوسی پور به همراه تیم برنامه‌سازش قصد دارد با برنامه فوتبال 360 به رسانه بازگردد، اما در اینجا سوالاتی برای مخاطبان پیش می‌آید که برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور چگونه خواهد بود؟ او به چه روشی به مباحث فوتبالی در این برنامه می‌پردازد؟

در جواب این سوالات باید بگوییم که به نظر می‌رسد که او قصد دارد در این برنامه بیش‌تر به گفتگو با ستارگان فوتبال بپردازد، اما مسئله‌ای که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا با وجود کم شدن مخاطبان فوتبال برتر در شبکه 3، به علت آغاز برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور، مدیران این شبکه مجوز لازم را برای پخش این برنامه می‌دهند یا خیر.

گفتنیست که عادل فردوسی پور در سال گذشته نیز قصد بازگشت با برنامه فوتبال 360 را در بستر فضای مجازی داشته است، اما به علت عدم صدور مجوز از سمت سازمان تنظیم قوانین و مقررات رادیویی (ساترا) موفق به این اقدام نشده است. حال کنجکاوی‌ها بر سر این بوده که او چگونه پس از یکسال باز هم اقدام به پخش برنامه 360 کرده است.

فوتبال 360 عادل فردوسی پور ؛ مصاحبه جدید عادل را ببینید

در هر صورت، فردوسی پور با هر برنامه‌ای مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. در واقع این را می‌توان از رکوردشکنی بی‌نظیر او در ساخت برنامه تک قسمتی «کلاسیکو» و همچنین یورش پنج میلیونی مردم به صفحه اینستاگرام AFC فارسی مشاهده کرد.

به روزرسانی:

یکی از فعالان ورزشی در توییتر خود اطلاعات بیشتری در این خصوص داده است. فرهاد عشوندی نوشته است: «عادل فردوسی‌پور بزودی رسما کار جدید فوتبالی اش یعنی سایت و صفحات اجتماعی فوتبال ۳۶۰ را رونمایی می کند. این روزها شایعات درباره بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون زیاد است.» یکی از خبرنگاران صداوسیما نیز واکنش نشان داده و نوشته بود: « «بازگشت عادل به شبکه ۳ با فوتبال ۳۶۰؟!» البته عادل تلویزیون را ترک نکرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فوتبال 360 عادل فردوسی پور و بازگشت او به رسانه، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    عادل عااااااااالیست و هیچکس نمی تواند جای اون را بگیرد.

    پاسخ

    بی صبرانه منتظر شنیدن صدای عادل خان هستیم.

    پاسخ

    عادل حمایت ۸۰میلیون نفر مردم ایران رو داره

    پاسخ

    بهترین گزارشگرورزشی باصدایی دلنشین.واقعا بعدازچندوقت تصویروصدای شما را دیدم وشنیدم خوشحال شدم. کمی چهره شان شکست خورده .آخه بعداون همه زحمت وجمع آوری اطلاعات ورزشی اعم ازتیم ملی وباشگاههای کشورودیگرکشورهاطی برنامه نودودیگربرنامه های ورزشی به سمع و تصویربینندگان میرساندندومخاطب زیادی هم داشت.حالا به هردلیل برنامه نودراقطع کردندما کاری نداریم .ولی تا اون لحظه که روی آنتن میرفت مسولین هم با ایشان همراهی میکردندورضایت داشتند.والان اگرانتقادداریداگرنمیخواهیدقدردان باشیداشکالی نداردولی اینکه میگویید.غلط کرده.عقده ای ،و…خدالعنت….واقعادورازانصاف است.

    پاسخ

    به سرعت هرچه تمام تر بی صبرانه منتظر برنامه جذاب وعالی عادل هستیم

    پاسخ

    فعلا که تو عقده داری

    پاسخ

    امیدوارم ازتجربه های گذشته پندگرفته باشدازفوتبال وسیله ای برای طرح نظرات سیاسیون خاصی نباشدوبه مخاطب فوتبال دوست احترام بگذارد و۹۰تکراری وخسته کننده شده بودنیازبه تنوع ونوع اوری داردالبته برای احترامی که برای ابشان وسایرمجریان دارم فکرمی کنم عمراجرای اکثرمجریان به پایان رسیده وصداسیما نیازبه مجریان جدیدوسبک نویی دارد مجریان جوان وپرانرژی خلاق

    پاسخ

    از بابت اینکه عادل دوباره به صحنه رسانه برمیگرده خیلی جای خوشحالیه ! ولی ازباب اینکه خیل علاقمندانش که در( روستاها و شهرستانهای دور افتاده ) هستندو مشکل اینتر نت وحتی هزینه های آنرا دارند و از این اقبال محروم هستند جای نگرانی است

    پاسخ

    من ب عنوان یه ایرانی ک سالها با برنامه ی زیبا و مهیج ۹۰ زندگی کردم، بطور قطع استاد عادل فردوسی پور در هر پلتفرمی برنامه ای عرضه کنه حتما حتما حتما او را نگاه میکنم و چندسال پیش هم بخاطر صدای استاد بود ک صفحه ی آ اف سی فارسی رو دنبال کردم )در اینستاگرام( و برای بازگشت استاد لحظه شماری میکنم.

    پاسخ

    خیلی منتظریم تا عادل بیاد

    پاسخ

    به یه روان درمان خودتو نشون بده، اونکه عقده داره تویی

    پاسخ

    غلط کرده این عادل فردوسی پور جوانبخت

    پاسخ

    با توجه به اینکه بازگشت تلویزیون به عادل فردوسی پور رو در شبکه سه تکذیب کرد عادل غلط کرده است که میخواهد برگردد به شبکه سه خاک تو سر عادل فردوسی پور بکنن که شرط دوباره نداشت پس تعطیلی برنامه فوتبال ۳۶۰ و برنامه نود تا ۱۰ سال دیگر تمدید شد‌. بعد عادل فردوسی پور بگه غلط کردم تا دو تا برنامه ها رو تعطیلش نکنه .
    #نه_به_عادل_فردوسی_پور
    #نه_به_برنامه_فوتبال_۳۶۰
    #نه_به_برنامه_نود
    #نه_به_محمد_حسین_میثاقی
    #عادل_فردوسی_پور_حذف_شدنی_نیست
    #محمد_حسین_میثاقی_حذف_شدنی_است
    #خاک_تو_سر_میثاقی_بکنن

    پاسخ

    خودت فهمیدی چی گفتی؟

    پاسخ

    برو پیش یک روانپزشک خوب . خیلی حالت خرابه

    پاسخ

    ایشان با مسخره کردن فوتبالیست های ایرانی لطمه جبران نا پذیری به فوتبال ایران زد در ضمن عقدهiای هم است!!

    پاسخ

    لطفا میخوای شعر بگی واسه خودت نگه دار علاقه ای به شنیدنش نداریم اولا که عادل همچین کاری نکرده دوما اگر هم یک درصد کرده باشه خیلی سطح فوتبالیست های ما بالا هست؟ بازی تیم ملی رو ادم میبینن میخواد سرش رو به دیوار بزنه لیگ هم که هیچی نور علی نور

    پاسخ

    فساد فوتبال رو رو میکرد ،گفتن نذارین کار کنه

    پاسخ

    خدا خودش کمکش کنه والا بنده خدا(مسئولین) هر کاری واسه زمین زدنش انجام میده .در طی این سالها نه مردم برایشان مهم بود و نه خواسته هایشان ،فقط دنبال جنگ سیاسی بین خودشون هستن تا زورشون رو به رخ همدیگه بکشن . مردم کیلویی چند… خدا لعنتشون کنه .

    پاسخ

    به امید هرچه زودتر شروع به کار وشنیدن صدای عادل

    پاسخ