;
coinex

جاستین بیبر به سندرم رمزی هانت مبتلا شد [+ویدیو]

اخیرا ویدیویی از ستاره پاپ کانادایی، جاستین بیبر منتشر شده که وضعیت صورت او را در حالت عجیبی نشان می‌دهد. جاستین بیبر به سندرم رمزی هانت مبتلا شده و در این ویدیو، بیماری خود را توصیف کرده است.

بیماری عجیب جاستین بیبر یا همان سندرم رامسی هانت، نوعی بیماری ویروسی است. این ویروس در بدن همه افرادی که به آبله مرغان مبتلا شده‌اند، وجود دارد؛ اما درصورتیکه دوباره فعال شود، می‌تواند به شکل سندرم رامسی هانت ظاهر شود و مشکلاتی همچون فلج موقت صورت و ناشنوایی را ایجاد کند.

جاستین بیبر به سندرم رمزی هانت مبتلاست

جاستین بیبر در ویدیوی زیر به فالورهای خود می‌گوید که می‌خواهد آنها را از وضعیت خود باخبر کند. او توضیح می‌دهد که به سندرم رمزی هانت مبتلا شده است. بیماری ویروسی که عصب‌های گوش و صورت او را درگیر کرده و باعث فلجی سمت راست صورت او شده است. او می‌گوید: «همانطور که می بینید، این چشمم پلک نمی‌زند. از این سمت صورتم نمی‌تواند لبخند بزنم. سوراخ بینی‌ام حرکت نمی‌کند. سمت راست صورت کاملا فلج شده است.»

جاستین بیبر به سندرم رمزی هانت مبتلا شد؛ ماجرای بیماری عجیب جاستین بیبر چیست؟ [+ویدیو] جاستین بیبر رمزی هانت

ابتلای جاستین بیبر به رمزی هانت باعث شده اجراهای بعدی این خواننده کنسل شود. او در این ویدیو به همین موضوع اشاره کرده و گفته است که این بیماری جدی است و نمی‌تواند اجرا داشته باشد. «کاش اینطور نمی‌شد؛ اما بدنم به من می‌گوید باید کمتر فشار وارد کنم (استراحت کنم)؛ امیدوارم درکم کنید. از این فرصت برای استراحت استفاده می‌کنم تا دوباره به حالت اول برگردم.»

در ادامه ویدیوی بیماری عجیب جاستین بیبر را مشاهده می‌کنید:

«تور جهانی عدالت جاستین» که از فوریه آغاز شده، اوایل هفته گذشته اعلام کرد که سه برنامه را به تعویق انداخته است. او از هوادارانش خواست که صبور باشند و درباره برنامه‌های آینده‌اش گفت که از نظر فیزیکی، بدیهی است که قادر به انجام آن‌ها نیست. بیبر گفته است که برای «بازگشت به حالت عادی» تمرینات صورت انجام داده، اما نمی‌داند چقدر طول می‌کشد تا بهبود یابد.

.

نظر شما درباره جاستین بیبر رمزی هانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام شخص خودم با همی ویروس مبتلا شدم که یک نیم سال از کذشت این ویروس شده آیا قابل تداوی است تداوی دارد این ویروس ممنون

    پاسخ