coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما [+فیلم های +18]

ورزش همگانی مختلط در ایران مال در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار فیلم ورزش مختلط در ایران مال این مرکز در اطلاعیه ای به این حواشی پاسخ داد. در اطلاعیه این مرکز تجاری آمده است:در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید.

فیلم منتشر شده از ورزش همگانی مختلط در ایران مال و آقازاده های لاکچری در این مجموعه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان

ایران‌مال که با نام بازار بزرگ ایران شناخته میشود در غرب تهران واقع شده است در این بازار همه امکانات تفریحی و ورزشی و تجاری وجود دارد که مهمترین آنها ۲ هتل پنج ستاره میباشد این بازار در  اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به انجام یوگا با حضور شماری از شهروندان این کشور در یک متجمع ورزشی گفت: اماکن ورزشی ایرانمال تا زمان صدور مجوز و تعهد به اجرای قانون پلمب شده است. اگر قرار باشد برخورد قانونی با مسئولین برگزاری همایش اخیر صورت بگیرد در این زمینه مراجع ذی صلاح باید تصمیمات لازم را اخذ کنند و اداره کل دخالتی ندارد.

در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

در این ویدیو برخی آقازاده ها بدون درنظر گرفتن عرف و شرع حاکم بر جامعه به صورت مختلط حرکات عجیب و غریبی با عنوان «ورزش گروهی» انجام می دهند که به هرچه به جز ورزش شباهت دارد.

فیلم دوم  را در ادامه تماشا کنید:

بخش ورزشی ایران مال پلمپ شد

در پی انتشار فیلمی از مجموعه ورزشی ایران‌مال در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنان و مردان به‌صورت «مختلط» در حال انجام یوگا بودند، برخی از بخش‌های این مجموعه پلمب شد. به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران، واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی در این مجموعه ورزشی و با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان بلافاصله پلمب شد.

همزمان با بالاگرفتن حساسیت‌ها به موضوع حجاب و تشدید برخوردها با به اصطلاح «هنجارشکنان» انتشار تصاویری از ورزش دسته جمعی زنان و مردان در مجتمع «ایران مال» تهران، منجر به پلمپ بخش ورزشی این مرکز خرید شده است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان [+فیلم]

این اقدام به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده و دلیل آن هم «فعالیت ورزشی مختلط و هنجارشکنی» اعلام شده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفته این مجموعه ورزشی تا زمان تعهد مدیران آن به «رعایت قانون» بسته خواهد ماند.

نادر مرادی برگزاری جلسات ورزشی مختلط را از جمله «اقدامات هنجارشکنانه» در حوزه اصناف و اماکن خواند و افزود که «دو نفر از عاملان اصلی» برگزاری این تمرینات تحویل مرجع قضایی شدند. به نظر می‌رسد برون سپاری بسیاری از بخش‌های خدماتی این مجموعه به دلیل عدم توانایی کافی در اداره آنها، باعث بروز این حواشی شده است اما این موضوع هم نمی‌تواند قصور مالکان اصلی را نفی کند.

در این میان سکوت علی انصاری موسس و مالک اصلی و پرآوازه این مجموعه و سایر مدیران ایران مال هم در نوع خود جالب است. ایران مال که یکی از بزرگترین پروژه های ساخت و ساز و تجاری در تاریخ عمرانی کشور و حتی طبق برخی ادعاها بزرگترین بازار سرپوشیده دنیاست، از لحاظ حجم تخلفات شهرسازی رکورد تازه ای برپا کرد، اما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری جریمه پرداخت کرد!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (280 نظر)

    افسار بعضی از مردم باز کنی ، تو شهر کافه کاباره هم تاسیس میکنن، بابا اینجا ایرانه ،این‌چیزها ممنوعه ،خیلی خوشت میاد ،برو خارج کشور انقدر آزاد بگرد تا جونتون دربیاد،خدا کنه حالا حالا ها پلمپ باشه تا دیگه از این غلطها نکنن

    پاسخ

    پولی که ازمون دزدیدین بدین تا بریم

    پاسخ

    حجاب افتخاریه که نصیب هرکس نمیشه و بانوی با حجاب هم جواهریه به این آسانی پیدا نمیشه

    پاسخ

    چندتا اتوبوس بردارید برید همشونو دستگیر کنید🤣🤣🤣

    پاسخ

    خدا خیرشون بده. باید این برنامه‌ها رو بیشتر کنند و در مجتمع‌های شهرهای دیگه هم برگزار بشه که همه مردم از اون استفاده کنند و لذت ببرند.

    پاسخ

    این محیط ها سالم نیست. یعنی فکر میکنیم که این افراد اومدن اونجا و ورزش میکنن. چون به آرامی همینطور که خیلی ارام کاری کردن که زن و مرد مختلط باشن. به آرامی هم فعالیت های دیگه در اون انجام میشه که دیگه راه حلی براش نیست.

    پاسخ

    آهان پشت صحنه هم هست پس
    مردم عادی که ورزش نمیکنن
    باید تو خرافه بغلتن و به یه مشت احمق که فقط 5 کلاس سواد دارن گوش کنن

    پاسخ

    ملت از گرونی تو سلط زباله اند تا کمر . روغن 400هزار تومن سیب زمینی18هزار تومن یه سطل ماست 75هزار تومن پوشک بچه هر هفته باید عوض کنیم 180هزار تومنبعد شما به فکر حجابی بابا گشنه ایم با این همه نفت100دلاری و این همه ذخایر استراتژیک بدبختیم

    پاسخ

    وای😱😱
    مواظب خودت باش

    پاسخ

    سلام زودنبایدآدمهاروقضاوت بکنیداگه اینجوری فکرمیکنیدپس حتمافکروروحیات خودت هم پرازگناه وخطاهست پس هیچوقت زودآدمهاروبدون دلیل عینی مقصرندان وهرگزقضاوتشان نکن‌..

    پاسخ

    من موندم چرا الان یادشون اومده اینا دارن ورزش مختلط میکنن.چرا الان یادشون اومده دهه ۹۰ ها تو پارک دارن بی حجاب دور میزنن یا حجاب رو اجباری کردن..به جان بچم قسم به قران محمد قسم که اینا با این‌کاراشون‌میخان هواس مردم رو از وضع بد اقتصادی پرت کنن .مسئولین دارن واسه ۸۰میلیون‌ادم دستور میدن.اول بچه های خودشون از امریکا و انگلیس برگردونن بعد

    پاسخ

    من چادریم ، خب اصلا اینجور جاها نمیرم ، ولی دلیل نمیشه بیام به یه عده که اعتقادات منو ندارن و فقط دارن یه فعالیت سالم انجام میدن و فکر می کنن زندگی سالم و شادی دارن ایراد بگیرم ، به نظرم این زیاده روی ها کار خودی نیست ، یکی میخواد این نظامو کن فیکون کنه ، بترسید از ظلمی که شیطان بزک کرده براتون و فکر می کنید دارید کار درست انجام میدین

    پاسخ

    دمت گرم زینب خانم

    پاسخ

    درود بر شما، باور بفرمایید این حرکات بیشترین لطمه رو به شما چادری ها زده که نگاه همه به شما ها بد شده متاسفانه.

    پاسخ

    افرین باریکلا گل گفتی

    پاسخ

    هرشخص جزیی ازجامعه ای هست که دران زندگی میکنه پس رفتاروظاهرماهم روی جامعه تاثیرداره..شماهرطورکه درجامعه ظاهربشی خواه یاناخواه همونوترویج میکنی اگه شماواقعاباحجاب و…. هستیدلطفابیشتربه حرفهاتون دقت کنیدمن بانظری که دادین اصلاموافق نیستم.

    پاسخ

    این حرکاتی بوده که فیلمش رو تونستن بگیرن مطمئن باشید پشت صحنه رفتارهای دیگری هم شده. غیرت و ناموس مسلمون اونم تو کشوری که پرچم شیعه بالاست کجا رفته . اونایی که میگید مگه چکار کردن به خودتون بیاید اگه دین و غیرت دارید. یعنی ناموس خودتون هم تو این جمع باشه راضی هستید.

    پاسخ

    بنده دعا میکنم ناموس خدمم تو این جمع باشه ولی مثل شما تا گردن تو خرافه نباشه

    پاسخ

    رو سر و کله‌ی هم که نپریدن احمق. حتما کشورهای اروپایی و آمریکایی و سایر کشور‌های امثال اونا همه بی ناموس و بی‌غیرتن که پوشش اسلامی ندارن و توی بیشتر کارهای مناسب مختلطن. یه غاری پیدا کن برو توش

    پاسخ

    دوست عزیز شما خودتان می‌فرماید اگر ناموس خودت هم بود چی؟ خوب ناموس بقیه به شما چه مربوط؟ شما ناموس خودتان را زحمت بکشید حفظ بفرمایید کار خیلی خوبی هم کرده اید.

    پاسخ

    داداش به بی ناموسی ربطی نداره تو وقتی ببینی ناموست با حجاب راحت نره و تو حجاب رو دوست نداری بازم بهش گیر میدی یا بلعکسش

    پاسخ

    دزدی کردن
    پول مملکت رو بردن کانادا
    چیکار کردن مگه
    ورزش کردن چه بدی داره؟!!!!
    شما بی لیاقت های پاچه خوار وضع اقتصاد رو درست کنید
    مملکت رو ویران کردید
    من به عنوان یه پدر کلا چیزی به نام حجاب رو به دخترم یاد نخواهم داد
    همین باحجابا زیر چادررر چه خرابی ها که نمیکنن
    چادریها تو مشهد صیغه ی عربها میشن

    پاسخ

    دمت گرم اسوار جان

    پاسخ

    خلایق هرچه لایق!

    پاسخ

    اسکول پلشت دنیا داره پیشرفت می‌کنه تو دنبال مجازات خوشی مرمی؟ اروپا و آمریکا کنار هم و مختلط هستن کسی به کسی کاری نداره اونوقت متاسفانه اقتصاد ول کردیم افتادیم به جون هم.خدا شفات بده

    پاسخ

    اسکول پلشت چیه میگی؟
    عزیزم اقتصادی که داری در موردش نطق میکنی و نمیدونی اصلا چی هست مگه فکر می کنی از کجا بایستی درست بشه؟ سهم زیادی در درست شدن اون دست مردم هم هست.
    کسی که فکرش تو… هست دیگه کجا میتونه به اقتصاد فکر کنه؟ همه دنبال دلالی هستن. قطعا مسئول دزد تو مملکت بی نهایت زیاده ولی فکر میکنی اینایی که میان میرن تو ایران مال اونجوری حال میکنن و انقدر هزینه می کنن از کجا دارن میارن؟ همه اقتصاد دان هستن که پولدار شدن یا نه به نظرت خیلی هاشون تو این شرایط ول بشو پولدار شدن و به نون و نوایی رسیدن؟
    یا از یک منظر دیگه از نسل همون مسئول دزده نیستن؟
    از منظر دیگه هم وقتی ما جنبه و فرهنگ نداریم از قوانین پایه‌ ای یک مملکت پیروی کنیم و مدام هنجار شکنی می کنیم، به نظر امکان شکل گیری چهارچوب درست برای اقتصادی هم فراهم هست.
    چی دارید میگید بابا، همین جوری نظر می دید، فقط توک بینی تون رو می‌بینید.
    همه تون زرتی علاف یه مسأله مزخرف میشید.
    پیروز باشی آقا

    پاسخ

    کجا داریم میریم؟واقعا این چی بود که ما مردان بخواییم تحریک بشیم وعملی انجام بدیم که درشان جمهوری اسلامی نباشه….کمی فکرمون روبازترکنیم بدنیست….خیلی ازخانم هاتوی خیابون ازاین بانوان،بازترمیگردن وکسی هم کاری نداره……اینقدرطالبانی نباشیم لطفا….زن ومرد آفریده خداست

    پاسخ

    ایران مال ماس هر کی دوس نداره بره

    پاسخ

    یه لحظه اون وسط عمو جانی رو دیدم😱

    پاسخ

    دفعه‌ی بعد خودت برو😆😆

    پاسخ

    لباس ورزشی دارن دیگه اونیکه ندیدن لباس ورزشی تنگ و چسبانه

    پاسخ

    امثال شما کوتاه فکرای هستید که ایران بزرگ را به گند کشیدید چرا فکر می‌کنید مردا کمبود دارن چرا مردها رابی جنبه جلوه میدید حتما خودتون بی جنبه وندید بدید هستی فکر می‌کنید همه ی مردها دست به…. هستن نه عزیز من همه رو شکل خودت عقب مونده نبین

    پاسخ

    بابا شما بفکر نون مردم باشید مردم دارن ازگرسنگی میمیرن شما بفکر چی هستین یکم تغییر کنید تاکی میخواهید مثل عقب موندها رفتار کنید الان چی شد اسلام به خطر افتاد. هرکسیو تو قبر خودش میزارن هرکسی عقل فهم وشعور داره شما دارین به مردم توهین میکنید. فکر نون باشید که خربزه آبه. به مشکلات مردم برسید پدرا شرمنده ای زن وبچه هاشون هستن سقف بالا سر ندارن نون شب ندارن بدهکارن اجاره خونه ندارن بدن کار نیست همه چی سربه فلک کشیده شما پی این مسخره بازیا هستین لعنت به کسی که حق مردم رو میخوره ونمیده لعنت خدا شرم برشماها

    پاسخ

    بنظر من اگه برخورد نشه دخترای ما هم ی روزی به طرف فحشا میرن چه اگاهانه چه نااگاهانه برخورد نکردن ک الان فحشا تو ایران بیشتر شده الان ببخشیدا ما دختری بدون نزدیکی نمیتونیم پیدا کنیم تا با ی نفر اشنا میشه نزدیکی میکنه چرا چون عرف شده میگن نکنی بی کلاسی چقد اونایی ک این اعتقادو دارن ازادی رو فقط تو اینجور مسائل میبینن و کوته فکرن خارج اگه میبینید اونجوری لباس میپوشن برای اینکه اونا فرهنگ سازی کردن و فرهنگشون از اول اونجوری بود نمیشه ایرانی بودن خودمونو کتمان کنیم

    پاسخ

    خدا کنه دخترای خودتونم این شکلی بشن و مثل خودتون به این دینی که معلوم نیست چیه ایمان نیارن

    پاسخ

    دخترای شما چه ببینن چه نبینن به فساد میرن چون تازه شبیه پدر و مادرشون میشن

    پاسخ

    ببین وقتی که محدودیت های احمقانه‌ای پیش بیاد، اوضاع احمقانه‌ای هم پیش میاد.
    جلوی چی رو بگیرن؟؟؟؟
    ما آدما اگه جهت‌های درستی بهمون ندن یا خودمون نریم، مطمئن باش اوضاع بدتر میشه. ایران مال با این کارش داره درست فرهنگ سازی میکنه، داره میگه که زن و مرد در چارچوب اخلاقی کنار هم فعالیتهای ورزشی، مناسب و…. رو باید انجام بدن. لطفا آگاهانه فکر کن دوست عزیز

    پاسخ

    اسلام میگه زن ومردمثل اتیش وپنبه ان. ایناکه دارن باهم ورزش بحساب میکنن یعنی غریزه ای ندارن؟ البته اگه شمامسلمون باشی که شک دارم

    پاسخ

    سلام فقط بگم بی حجابی زنان ها فقط بهونه هست که دولت گند کاری هاشون را مخفی کنند تا مردم نفهمدند صدای مردم در نیاد همین

    پاسخ

    سلام دوست عزیزهمه دختران رونبایدجمع ببندیداتفاقادخترهای زیادی هم داریم که خیلی سنگین ورنگین هستندچه چادری وچه غیرچادریش..

    پاسخ

    همه مقصر این گوشی بدستانن که فقط فیلم میگیرن و بدرد هیچی نمیخورن،دولت هیچ کاری با اینا نداشت
    ولی چهار تا عوضی فقط میگیرن و پخش میکنن

    پاسخ

    حتی اگه فیلمشونم پخش شده، دولت باید عاقل باشه نه احمق

    پاسخ

    با همین فرمون بریم جلو فقط اسمی از اسلام خواهد ماند وفقط هرکس اسلام را به نفع خودش تفسیر خواهد کرد
    اسلام بدون حجاب یعنی اسلامی که هیچ قید و شرطی وتقیدی به مبانی خودش ندارد
    خداباعث و بانی این وضع پیش آمده را لعنت کم کند ‌
    دولت فکری به حال وضعیت جامعه بکند …اوضاع روز به روز بدتر می شود اگر الان نشود جلوی بی حجابی را گرفت درآینده باید هزینه ی بیشتری پرداخت کرد

    پاسخ

    چون شادن چون دارن میخندن چون دارن ورزش میکنن گناه کردن اگه همینا حالا تو روضه گریه میکردن مشکلی نبود شما فقط مخالف شادی هستین

    پاسخ

    حالا چی شده مگه.چه کاره خطایی انجام دادن.بستگی داره از چه دیدی بهش نگاه کرد

    پاسخ

    امروزه تو مملکتمون خیلی بدتر از اینا داره اتفاق میفته که به این حالت تبلیغاتی ورسانه ای نمیشه حالا اگه خیلی ها دوست دارن گناه ومعصیت کنن در خفا وبدون سروصدا چون نباید انتظار داشته باشیم تو کشور اسلامی بویژه با چند هزار شهید وجانبازوایثارگر بشه النن واشکارا این کارهارو انجام داد وکسی صداش در نیاد.ثانین مگه چیکار میکنن ومگه اختلاس کردن ومگه فلان کردن وازاین دسته حرفا ادله بی سروته است.

    پاسخ

    یابا هرکسی اومده دنیا که راحت و آزادانه زندگی کنه چرا این اسلام میخواد واسه همه تصمیم بگیر نخواستیم به کی بگیم

    پاسخ

    الکی اسلام رو انکار نکن
    اسلام هیچ اسکالی توش نیست
    منتها این دین اسلام نیست
    تا گردن تو خرافه های چرت و پرت گیر کردیم

    پاسخ

    عزیزم شما که داری این مسائل رو بخاطر چهارچوب و برنامه تعریف شده در اسلام میبینی باز چقدر توهم هستی شما و چقدر سطحت پایینه.
    شما چند سال سن داری عزیز؟ هنوز خیلی کوچولو هستی. جدا دارم میگم. زرتی نظر ندید لطفا.
    حتما بدون، شما هنوز خیلی زمان لازم داری که یاد بگیری اسلام و سایر ادیان و یا اصلا به طور کلی دین چی هست و چرا هست.
    بعد که فهمیدی تازه باید ابعادش، وسعتش، آینده نگری هاش و علوم داخلش رو بشناسی.
    امیدوارم خدا توفیق و عمر مناسب و مکفی رو بهت بده، یا فشرده بفهمی این مطالب رو بعد هم و…
    ضمنا این مسائل قوانین مملکت هست و به دین مربوط نمیشه، گرچه نظر من هم اینه ک متاسفانه خود مسئولین سراپا مشکلن و خیلی از قوانین درست و البته بجا اجرا نمیشه.
    در مورد ایران مال، موافقین و مخالفین هم نظری ندارم.

    پاسخ

    خوب رو یه جای دیگه به زندگی انگلی ت ادامه بده

    پاسخ

    حرفت به شدت اشتباه هست برای چی ربطش میدی به دینمون ،اتفاقا دین مل کامل ترین دینه که بهترین دینه و ما از داشتن دینی همچون اسلام باید خوشحال باشیم، وضعیت اقتصادی و اینها مربوط به نحوه ی حکومت داری و دولت ما میشه.
    و این مشکل شماست که این حرکت غیر اخلاقی رو درست میدونی .آره هرکس هرطور دوس داره زندگی میکنه ولی نه اینکه به بقیه ضرر برسونه. اینطور بودن خودش متاثر هست تاثیر منفی داره دید شما نسبت به دین رو عوض میکنه یکی از تاثیرش همین حرف شماست امیدوارم درست فکر کنین

    پاسخ

    خانوم بی کفایتی ما رو گردن اسلام ننداز.اسلام کامله.از هر لحاظ. حجاب هم به نظر من اختیاری بهتره.چون کفر و گناه میشه چیزی که آدم رو از خدا و پیامبر خدا جدا کنه.اما حجاب اختیاری نه مثل آمریکا که بتونی سینه هاتو بندازی بیرون.در حد مو چون مو نه باعث تحریک میشه نه باعث کفر و گناه

    پاسخ

    کسانی که دستور پلمپ دادن یکم در عصر جدید زندگی کنند دیگر 1400 سال قبل نیست ، اگر جنبه لباس چسبان زنان را نداری پس معلومه خیلی سٌست عنصر هستی ، فکر کنم یه سفر خارج برن مسئولان کشور حتماً مثل خروس میشن

    پاسخ

    طرف لخت وچسبان بابرامدگی بدن بگرده اشکال نداره ک ما باید ظرفیت داشته باشیم؟.حرفتون رو باقانون وقران بسنج بفهمی چی داری میگی
    باعقل ومنطق نه بااحساس و قانون کشورای غیراسلامی
    حواست نیس اینجا ایرانه حتما

    پاسخ

    سست عنصر؟
    شوخی میکنی؟
    الان کشورای خارجی که لخت بودن ازاده خیلی قوی عنصرن؟ پس چرا انقدر امار تجاوز و زنازادگی در کشور هایی که لخت میگردن زیاده ؟
    بعدشم این سست عنصری نیست پاک بودن چشمان طرفه
    اونم قوی عنصری نیست عادت کردن به گناهه مثل یک فردی که انقدر دروغ گفته دیگه حرفه ای شده با کسی که تا حالا دروغ نگفته و راحت از لحن صحبتش پیداست

    پاسخ

    مطمئن هستید که آمار تجاوز در ایران کمتر از اونجاست؟
    جهت اطلاع شما معنی تجاوز توی غرب فقط اونی نیست که شما فکر میکنین

    پاسخ

    منظورت از خارج کجاست؟
    تهران خودش صدتا خارجه

    پاسخ

    چرا فک میکنی تو با حیا و عفتی؟واقعا ی دختر داشت میخندید؟پس چرا مث الگوهات سرشو نبریدی؟چرا فک میکنین تو کار همه باید دخالت کنین؟وقتی کسی چادر میپوشه مگه ب زور از سرش درمیارن ک الان شما بقیه رو مجبور میکنین طبق تفکرات شما رفتار کنن؟جوانی ک بادیدن موی دختری ب گناه بیفته پشیزی ارزش نداره،خدا ازتون نگذره ک همه دلخوشی مردم و ازشون گرفتین همه رو افسرده کردین

    پاسخ

    به والله و به بالله اینا مشکل مملکت ما نیست به خود خدا و رسولش و به تمام مقدسات اگر نگران دین هستین بازم این راهش نیست این برخورد فقط و فقط ملت و از حجاب از دین از فرایض دینی دور تر میکنه اگر واقعا غم دین دارین نوع رفتارمون باید به کلی فرق کنه از من نوعی گرفته تا مسئول زیربط

    پاسخ

    چرا هوچی گری میکنید؟ کسی نگفته که چادر سرشون کنن که به قول شما افسرده بشن!!!!!!! اگه دارن تو ایران زندگی میکنن و هر روز کلی شهید داریم میدیم تو بخش های امنیتی که گمنام کار میکنن و متاسفانه به خاطر امنیت خانواده شون رسانه ای هم نمیشه پس باید قانون رو رعایت کنن و گرنه گمش برن هر جای دنیا که دلشون خواست به قول خودشون آزاد باشن بعد اولین باری که بی عفتی کردن تو خیابون یا جمع خصوصی دیگه سالم خونشون برنمیگردن اونوقت خوب میفهمن که حجاب برای خودشون خوب بوده یا مسئولین……..

    پاسخ

    عجیبه که دختری و داری این حرف هارو میزنی و حقوق خودتو زیر پا میذاری
    تو هیچ دینی حجاب به اجبار تحمیل نشده
    پس هیچ دلیلی نداره که کسی بخواهد اون جوری که خودش می خواهد برای همه تصمیم بگیره

    پاسخ

    این مملکتی که میگی نمیخای چون ما شهید دادیم بلند شو برو مال مام هست گرچه دگ جای زندگی نیس با کارایی ک امسال شما میکنن
    ولی اقای تقریبا محترم اینجا خونمه تو خونه خودم نباید حق انتخاب داشته باشم؟ تو خون خودمونم باید تو بگی چیکار باید بکنم؟ و چی بپوشم

    پاسخ

    خواهره من مشکل از خودشونه حجاب و بی حاجابی برایه هیچکی بد نیست تفکراته خرابه که ذهن ها رو درگیر میکنه

    پاسخ

    دلیلی نمیبینم بخوام کشورمو ترک کنم چون شما میفرمایید
    این همه مشکل توی این مملکت داریم چرا خون شهدا فقط به حجاب حساسه؟

    پاسخ

    یعنی دل مردم به لخت بودن خوشه؟شمابروتفکرهاتتودرس کن بعدبیانظربده بحث موی سرنیست. شماغرب زده ای

    پاسخ

    دقیقا مشکل لخت بودن مردم نیست
    مسئله اینه که هر کسی بتونه برای خودش تصمیم بگیره

    پاسخ

    هر کسی هر کاری دوست داره بره تو ملک شخصی خود انجام بده اما در اماکن عمومی نه.گناه کردن در اماکن عمومی یعنی تعرض به حقوق دیگران،یعنی بی احترامی به اون افرادی که به گناه کردن اعتقاد ندارن.

    پاسخ

    اوکی ولی کسی گناه نکرده
    هر دینی رو هم در نظر بگیریم هیچ گناهی صورت نرفته

    پاسخ

    چرا تو نمیری تو ملک شخصیت بشینی که گناه نکنی
    یا چرا تو چشبند نمیزنی یا چرا تو چشاتو نمیبندی

    پاسخ

    پس حق و حقوق بشر چه شد.؟ یعنی ما فقط به فکر خودمون باشیم و بخوایم بی حجاب بگردیم؟؟؟؟ ما حقوق متقابل داریم این حجاب هم از خود انسان محافظت میکنه و هم کمک به بهبود و بهتر زندگی کردن بقیه میشود

    پاسخ

    تا به حال چندبار به مهمونی های توی ملک شخصی حمله کردن؟

    پاسخ

    خوشی بخواهد مثل حیوان زندگی کنیم همان بهتر است زندگی نکنیم ارزش انسانی کجا رفت الکی خدا نیومده انسان هوا رو برای اولین بلا پوشش ازشون بگیره

    پاسخ

    اختلاس که نکردن
    اموال عمومی رو غارت نکردند برن کانادا
    مثل پسر خاوری کارآفرین الهام بخش نشدن
    مثل پسر ابتکار نرفتن آمریکا
    یا مثل دختر حداد
    یا دختر کلید ساز
    یا پسر جاسوس میرسلیم

    فقط و فقط دارن ورزش می‌کنند
    به حکم علم الهدی که روسپیگری برا عراقی ها نکردند

    فقط دارند ورزش می‌کنند

    پاسخ

    ای کاش اعتبار همه اختلاسها پول بود.این که یکی کاری بکنه که فرهنگ تمدن یک کشور یک ملت یک تاریخ غنی تخریب بشه،چیزی از دزدی اختلاس کم نداره

    پاسخ

    بله
    مثل بعضی ها که میخوان فرهنگ اصیل ایرانی را با فرهنگ اعراب جایگزین کنن

    پاسخ

    عزیزم حرف دهنتو بفهم اولن عرب نه اعراب دومندش اگه دین اعرابی رو که میگی نبود تا الان داشتین اتش پرستی میکردین

    پاسخ

    دمت گرم

    پاسخ

    برادر هر چی به اختلاس چرا ربط میدین چون اختلاس هست باید به تخلفات دیگه توجهی نکنیم

    پاسخ

    به تخلفات توجه بکنیم نه به ورزش
    شما خودت با کت شلوار و شلوار پارچه ای ژیمناستیک و فیتنس کار می کنی

    پاسخ

    نه با کت و شلوار ورزش نمیکنیم ولی به خواهر و مادر مردم هم نمیچسبیم و قِر کمرشون رو نگاه کنیم

    پاسخ

    آفرین جایزتو بدم؟
    کساییم ک چنین میکنن بیماری دارن اوکی؟

    مذهب شیعه رو ساختن و کردن تو پاچه مردم برو انسانیت رو به رخ بکش اگه خون شهدا هم در نظر بگیریم خون دادن تا مملکت به تاراج و غارت نره که با اختلاس ودزدی آقازاده ها داره میره حالا هم نشستن مردم درگیر مسائل حجاب کردن تا از اتفاقات مملکت دور نگه دارن

    پاسخ

    دقیقاااا

    پاسخ

    آقا فردین این تخلففففففه؟؟؟؟؟
    رو پشت هم پریدن؟؟؟؟
    حتما کشور‌های اروپایی و آمریکایی و امثال اونا به دید جنابعالی هر روز دارن تخلف میی‌کنن. ایران مال داره فرهنگ سازی درستی رو انجام میده. مرد و زن با رعایت چارچوب اخلاقی و انسانی در کنار هم……
    بیش از اینه؟ لب دریای بعضی کشور‌ها برید ششششیییی میگید؟؟؟؟؟

    پاسخ

    مسائلو نبایدقاطی هم کرد۱کشوراسلامی نباید به این فضاحت باشه.همه چی براساس قانون وقضا وکتاب مقدس قران بایدسنجیده شه چه دزدی چ جاسوسی چه فساداخلاقی چ بدححابی
    هرمسئله ای جدا ازبقیه مسائل باید برخورد شه.قرار نیس چون فلانی اختلاس کرده بگیم بدحجابی هم هیچی

    پاسخ

    یه رفراندوم بذار ببین چند درصد میگن اسلامی چند درصد میگن نه شما فعلا ۹۹ درصد مردمو گروگان گرفتین راستی ناهار بهتون دادن ؟

    پاسخ

    معلوم میشه توایران نیستی ازخارج داری پست میزاری

    پاسخ

    درسته باید طبق کتاب مقدس انجام بشه اما نه کتابی که هر کسی رسید از جمله امثال شما برای اجبار کردن دلخواهشون حرفهایی رو حذف کردن یا کلا محو کردم یا تفسیر اشتباه کرده

    پاسخ

    مثل اینه که بگی چون نمیتونیم جلوی۱۰تادزد رو بگیریم اون یکی و ول کنیم.
    تا میخواد مشکلی برطرف بشه همه میان میگن حالا اونهمه مشکل چرا به این گیر میدید

    پاسخ

    بهتر چطور برای ما ممنوع باشه خخخخه
    البته من ms دارم هیچ کدوم نمیتونم

    پاسخ

    خیلی بدبخت یم
    اخه مگه چیکار کردن دارن ورزش میکنن لباس تنشونه لخت که نیستن
    شما از طالبان بدترید

    پاسخ

    واقعا
    مگه دارن چیکار میکنن!؟
    اینا که دارین میگین کار اشتباهیه
    اگر هول و هوس باز نبودین اینطوری حرف نمیزدید

    پاسخ

    شماو امثال شما چقدر هوس بازید که با دیدن اینا تحریک میشید

    پاسخ

    جامعه چون نمیتونه ازدواج کنه، امپرش زده بالا

    پاسخ

    فعال با همین مملکت اسلامی همه رو هوس باز کردید

    پاسخ

    اگه دوست نداری، هرررررررررری

    پاسخ

    چی داری حرف مفت میزنی هول و هوس باز چه ربطی به حرف این بنده خدا داشت دهنتو قبل اینکه باز کنی فکر کن ببین چی بگی که بهش بخوره یا معنا داشته باشه هول خان

    پاسخ

    آدم چقدر می تونه احمق باشه؟!به وضوح مشخصه واسه خوش گذرونی های شیطانی چنین مراسماتی گرفتن.این اقدامات شیطانی یعنی ترویج و عادی سازی گناه که یه مشت جماعت بی غیرت و نادان که با ۴تا خرافات غربگرایانه خودشون رو گول میزنن به اسم آزادی….به حمایت خودشون از این ناهنجاری ها دامن میزنند

    پاسخ

    تو که انقدر تو کف دین و مذهبی دیگه فکر کنم بدونی که حجاب تو قرآن هم اختیاریه
    ورزش و آمادگی بدنی هم که سفارش شده
    پس چرا چرت و پرت میگی؟

    پاسخ

    میشه دقیقا بگی کجای قرآن نوشته حجاب اختیاریه؟

    پاسخ

    در دین هیچ اجباری نیس …سوره بقره…با خرد تو که دین خودتو نمیشناسی…حرف نزنی …سنگین تری

    حتما بی بی سی بهش گفته وگرنه من که ۳بار قرآن را ختم کردم همچین چیزی ندیدم

    از خودت ایه نازل میکنی؟
    خدا کی گفته اختیاریه

    پاسخ

    همین کارا باعث فقر و خشکسالی شده، وگرنه مسئولین محترم خیلی دارن زحمت میکشند….

    پاسخ

    بله با معده هم به شقیقه مربوطه

    پاسخ

    نکنه خانم میخواستی لباس هم تنشون نباشه لباس که چه عرض کنم اینقدر تنگ و بدن نما

    پاسخ

    یاد پینوکیو افتادم که رفته بود شهر بازی واسه لهو لعب و آخرش خر شد.
    الان حجاب مملکت در وضعیت ضد و نقیض قرار داره.یکی نیمه عریان یکی با چادر بسته فقط بینیش معلومه.کسی هم نمیاد حرف بزنه.و به حال خود رها.آزاد کنین تمام شه هر چی زودتر

    پاسخ

    حالا مثلا چیشد که اومدن بستن اونجارو خب معلومه که دوباره برگزار میکنن خیلیم کار خوبی میکنن که یه همچین ورزش هایی رو راه اندازی میکنن که هم مردم از دل خونه بیان بیرون هم به سلامتی خودشون اهمیت بدن ، حتی همینجا با کلی آدم دوست میشن و باعث میشه روابط اجتماعیشون بالاتر بره

    پاسخ

    سلام به همه اول از همه باید بگم من نه با بی حجابی موافقم نه مخالفبیا چند تا دلیل های حجاب رو باهم مرور کنیم ۱ دیده نشدن زیبایی خانوم ها توسط مرد های نامحرم ۲ کمتر شدن خشونت ها و ازار ها به زن ها ۳ حفظ حیا میان مردم من خودم به شخصه دوست ندارم مادر و خواهرم بدون روسری و مانتو یا چادر بلند برن بیرون نه بخاطر اسلام نه چون مملکت مون اوصاعش خرابه همه ی مردم عقده ای شدن همه ی مردم هوس باز شدن این هم دلیلی نداره جز کمتر شدن ازدواج ها بخاطر شرایط اقتصادی دلیلی نداره جز ترویج عقده ای بودن من خودم وقتی خانومی بیرون با لباس ها کمتر پوشیده میبینم خوشم میاد چون منم با همین شرایط بزرگ شدم پس بهتره بجای اینکه به حجاب گیر بدیم یا ندیم اول رفتار خودمون رو درست کنیم اول فرهنگ قدیمی خودمون رو ترویج بدیم نه فرهنگ های قدیمی و راهکار های قدیمی رو هرکس نظری داشت بگه شاید ازش بهره ای بردم

    پاسخ

    با عرض سلام خدمت مسئولان عزیز این جور حرکات در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست عاحزانه در خواست برخورد قاطع با چنین افراد بی حیا و بی عفت را دارم همچنین خواهشمند هستم شاهد برخورد قاطع و صریح گشت ارشاد با متخلفان باشیم تا هر ار خدا بی خبری جوانان مردم را به گناه نکشاند
    امروز در شتر ما قشنگ دختری را دیدم روسرس را زکسن کذاشته بود و با صدای بلند میخندید امیدوارم شاهد برخورد قاطع با چنین بی اصالت های بی فرهنگ که خود را با فرهنگ میدانند باشیم
    احرکم عند الله

    پاسخ

    عجیبه برام واقعا که انقدر بی فکری

    پاسخ

    شما گوشتو بگیر چشماتم ببند

    پاسخ

    مگه میشه چه حرفا می زنین شما
    من که می گم باید یک بی حجاب رو زندونی کنن البته اگه این کارو هم کنن اون خارجی های احمق باز تو کارای کشورمون فضولی می کنن و حاشیه سازی می کنن
    چون اون بی حجابا وقتی راه می رن تو خیابون اون زن و شوهری هم که دارن راه می رن مگه زنش چه گناهی کرده که شوهرش نگاهش به اون زن بی حجاب میفته و آخرشم طلاق به نظر من باید همه بی حجابا اعدام بشن
    یا بمیرن
    خدایا چه قدر دوست دارم اونارو توی جهنم ببینم که به موهاشون وصل هستن و داد می زنن
    ۱۳ ساله از دیار ایران

    پاسخ

    آقا علی، عزیزم! شما برید در غار زندگی کنید…. اینجا همه لختن، یه موقع دیدین مورد تجاوز وحشیانه‌ای قرار گرفتید!

    پاسخ

    بله درست و به علاوه از مسئولین عزیز این درخواست را هم دارم که لطفا توجه ای به بانویی که برای سیر کردن شکم بچه‌هایش در سطل زباله میگردد .رسیدگی‌کنید، جوانان کشور که به علت نداشت شغل و اوضاع مناسب همسر و زندگی ندارند به اینهم رسیدگی شود.مردی که در روی خانواده و زن و بچه اش خجالت میکشد به اینهم رسیدگی شود.اکثریت جامعه کم کم به پیرسالان و بزرگسالان میرود چرا چونکه والدین به علت های مداوم و همیشگی فرزندداشتن بسیار کم شده است رسیدگی شود خیلی

    پاسخ

    حاظرم به جرات بگم تو و امثالت کسانی هستین که فردا حکومت عوض بشه سریع رنگ عوض میکنین و میگین حجاب چیه فلان چیه بسیج چیه نماز چیه و این ادمهای بیسواد و بی فرهنگ کین میگن حجاب رعایت کنین، امثال تو نون به نرخ روز خورین خدا نسلتون و از رو کره ی زمین پاک کنه مردم یه نفس راحتی بکشن انشالله

    پاسخ

    از مسولیت بخواه که ناموس تو را بپوشانند مبادا دچار لغزش شوی ، واقعا این جور آدمها وجود دارند یا دارید ادا در میارید ، حیف اسم علی که به خودت گذاشتی از صاحب اسمت خجالت بکش به خاطر اینهمه عقب ماندگی بی عدالتیت

    پاسخ

    لعنت بشما که تمام حال و روز مردم رو رها کردید دنبال چی هستید زنهاتون زیر چادر فاحشه گری میکنند وشما انتقامش رو از مردم میگیرید

    پاسخ

    👌کو گوش شنوا

    پاسخ

    ایران تنها کشوری هست در دنیا که ازادی حجاب در ان ممنوع است .. معنایش مشخص و واضح است ….عقب ماندگی تمام …. یا به عبارتی عقب مانده ها کشور را اداره می کنند …

    پاسخ

    آخه بی سواد برو یه نگاه به همون کشورهای غربی مثل فرانسه بنداز ببین چطور دارن باحجاب ها رو از دانشگاه ها بیرون میندازن.
    پس آزادی نیست. طبق قانون خودشون رفتار میکنن.
    اینجا هم قانون داشتن حجاب هستش.
    اگه دوست ندارید، هرررررررررری

    پاسخ

    سلام من یک شخص متدین یاروحانی نیستم ولی به شخصه بامسله کشف حجاب شدیدن مخالفم دقیقا عین واقعیت گفتین قانون کشورهای بقیه باروسری اخراج میکنن ماهم قانون داریم باید به قانون احترام گذاشت دوستان نمیدونن شدیدترین نوع حجاب دنیا توی اسراییل هست جوری که حتی مرد صورت زنش تاسالها نمیبینه مسله حجاب از نظر دینی وعلمی به سلامت زنان کمک میکنه ولی کو گوش شنوا کلیپهایی هست که درواون خانواده که تصلی ترین رکن جامعه هست هدف قرار میدن تاجامعه ای متزلزل وکشوری ظعیف جلوشون باشه ولی مردم فکرشون به جشمشون همونطور که بافیلمهاشون حیونات به خونه مسلمانان راه دادن همونطور که همجنس گرایی دارن رواج میدن فساد هم بااول کشف حجاب فردا کشف شلوار پس فردا لخت تو خیابان یک انسان باید به عاقبت کاری که میکنه هم فکرکنه همیشه یک ماشین شخصی برای یک اون شخصه ولی تاکسی همه سوارش میشن سسعی کنیم زنمون خواهرمون یک شخصی باه تا همگانی ولی باکلمه اخر شما هرررری مخالف داداش نظرها متفاوته باید احترام بزاریم به دوستمون اونم با اخلاق وادبمون باید نهی ازمنکر بکنیم وسلام

    هرکی ملتشو دوس داره ،دلیلی نداره برای دولت بی کفایت ملتشو ترک کنه

    اقای اشکان
    من خودم چادری هستم و واقعا متاسفم برای شما و امثال شما که فکر کردید با این لحن تند و غیرمودبانه میتونید در اصلاح جامعه نقشی داشته باشید.از خدای بزرگ براتون لحنی نرم خواستارم تا که شاید به واسطه وجود این نعمت روزی توفیق نهی از منکر رو بدست بیارید.

    لایک

    لعنت بشه به تموم روحانیان که میگن حجاب مهم اصلا اینطوری نیست الان بگید تو کدوم کشور چادر و روسری هست بگید ببینم شماهایی که میگید ایران حجاب نداره الان تو ترکیه چادر هست روسری هست یا تو امریکا

    هررری به توی بی ادب که امثال توی بی سواد بی تربیت عقب مانده تر زدین به این مملکت

    چرا پرت و پلا میگین اولا نه تو فرانسه و هیچ کشوری کسی رو بخاطر حجاب بیرون میکنن از دانشگاه و از همه مسخره تر کجا تو اسراییل کسی صورت زنشم نمیبینه اخه مسخره ها عقب مانده ها الان ۴۰ سال پیش نیس میگفتی خمینی تو ماه شب نگاه ماه کنین میبیننش😁😁 مردم باور کنن

    باید مسببینو گرفت و شدیدا تنبیه کرد

    هرررری بابات

    خب اینجا هم بی حجاب ها را از دانشگاه بیرون بندازن

    خدا باعث و بانیشو لعنت کنه ،پر واضحه پشت این قضیه یک خیانت بزرگه،باید مسئولین این قضیه رو جدی بگیرن آسون ا کنارش بگذرن مدیون خون پاک هزاران هزار پیر و جوونن که جونشونو دادن تا این ملت در دل این نظام اسلامی با امنیت زندگی کنن،خدایا نگذر

    اگ یه جمعی بخان ماه محرم عزاداری کنن وتوی خیابون مزاحم دیگران بشن مانعی ندارولی اگ بخان شادباشن ازشون جلوگیری میشه قطرداره جام جهانی روبرگزارمیکنه ماگیری مشت ادم عقب افتاده زیرخاکی هستیم بایدمغزشونوپاشوندبه زمین بااین افکارعقبمانده ابروی ایران متمدن۲۵۰۰ساله شاهنشاهی روبردن بایدریختشون بیرون کی خدامیدونه

    شما به حجاب می گی عقب موندگی
    واقعا که براتون متاسفم شما عقب مونده هستین که قانون رو یاد ندارین و از قانون سرپیچی می کنین معلوم میشه آدم بی سوادی هستین
    واقعا که من تا آخر برای ملتم و قانوناش می جنگم

    پاسخ

    شما هم میتونی زن خود را در خلوت بفرستی فاحشه گری و کسی به شما کار ندارد چون شخصی است و نه قانون کشور رو زیر پا می‌زاره و نه برای دیگران ضرری دارد. ولی این کارها در مکان های عمومی و تهیه کلیپ و انتشار آن ممنوع است . تاثیر حجاب هم مثل ماسک زدن در دوران کرونا است و شما بگی من ماسک نمی‌زنم . شما مراقب باش کرونا نگیری . بالاخره اختلاط زن و مرد تاثیر گذار است .

    پاسخ

    زمان شاه اختلاط بود و هر کس میخواست حجاب رو رعایت می‌کرد و هر کس هم نمی‌خواست رعایت نمی‌کرد. این همه هم فقر و فحشا و جنایت و دوقطبی‌سازی جامعه نبود. تربیت کرده‌های زمان شاه انقلاب کردند و همونها ۸ سال جنگیدند. مثال کرونا هم بد نبود ولی توجیه اون این میشه که اگر جامعه رو واکسینه کردی دیگه نیاز به ماسک نیست و میشه ماسک‌ها رو برداشت و به زندگی عادی برگشت.

    پاسخ

    اونهایی که هنوز اعتقاد به حجاب اجباری دارند واقعا نباید باهاشون بحث کرد. چون این موضوعی کاملا واضح و روشن هست امروز. قانون اشتباهی که فقط باعث دور شدن هرروزه مردم از اعتقادات میشه و یک فشار احمقانه رو بر مردم ایجاد کرده

    پاسخ

    اختلاط زن و مرد رو چی تاثیر گذاره؟؟
    مست که نشدن، خودشونو به گند بکشن. اختلاط داریم تا اختلاط. اون اختلاطی که شما می‌گید، اونو باید برای سایت‌های پورن بفرستن.
    یه کمی خردمندانه بروز شیم بهتره

    پاسخ

    معلومه فقط هرررررری رو از صدای خر الهام گرفتی والا معلومه اینقدر سواد نداری که بدانی تو هیچ کجای دنیا مسایل خصوصی رو جرم نمیدونند و کسی رو واسه حجاب از جایی اخراج نکردند احتمالا اینم از دروغ های سیمای میلی ماست که باورت شده والا چرا هیچ کجا و هیچ دینی که همه از یک خدای واحد است با بی حجابی هیچ دینی متزلزل نمیشه الا دین آخوندا که آنهم فقط تو ایران ، یکم مطالعه کن یکم گوشت و چشمت رو باز کن و دهن مبارکت رو کمتر خسته کن شاید چیزی یاد گرفتی ، امیدوارم قبل از ترک دنیا چیزی ارزشمندی یاد بگیرین

    پاسخ

    سما صب برو پازپرک محل هزاران خانم درحال ورزش میبینی مکان هم مکان عمومیه چرا اونجا تحریک نمیشه کسی مریضی شما؟

    پاسخ

    بله همینطوره

    پاسخ

    چقدر تو عقب مونده ذهنی هستی وای به کشوری که امثال تو دارن حق همه رو میخورن یعنی ۶ ۷ میلیارد ادم دیگه راه خطا میرن شما درست میری اگه ذهن امثال تو خراب نیست پست چیه برو خودتو درست کن مردک

    پاسخ

    وا تو واقعا مغزت مشکل داره اونایی که هشت سال جنگیدن دقیقا همونایی هستند که حکومت پهلوی رو شکست دادن بعد اگه اون زمان همه چی خوب بود مردم براچی باید ناراضی بشن که انقلاب کنن؟

    پاسخ

    تو بیسوادی ، که از رو تبلیغ اینا حرف میزنی تو کشورهای اروپایی یا همون فرانسه که تو فقط اسمشو شنیدی قانون اینه که هیچ دینی و فرقه ایی نباید در اجتماع عمومی عقاید و نشان خودشو به افراد دیگر تبلیغ کنه چادر هم نشان مسلمین متهجره ، و اونا همونقدر جلو چادر را میگیرند که یه مسیحی با لباس کشیشی بره مدرسه یا یه یهودی و یا یه شیطان پرس نشان خودشو بیاره مدرسه

    پاسخ

    چرا به بقیه کاری نداریم که دارن مملکت رو به گند میکشن

    چرا دنبال این کسایی که دارن هزار میلیاردی از مملکت و حق مردم میدزدن اینجور پیگیر نیستین

    یه زن یک ثانیه روسریش تو ماشین از سرش بیوفته هزار تا پیامک بی حجابی و بد حجابی براش میاد و اینکه ماشین بره پارکینگ و جریمه و اینا ولی دنبال اون نیستین که دارن از مملکت دزدی میکنن پیگیر اونا باشین نه اینا

    یه خبرنگاری از یه نفر پرسید اگه یه زن خارجی بیاد ایران شما حجاب رو براش اجبار میکنید گفت بله اون وقت یکی نیست بگه اگه زن خودت بره خارج دوست داری بی حجابی و بی روسری بودن رو براش اجبار کنن؟؟

    به جای اینکه اینقدر دنبال حجاب باشین دنبال خوشبختی مردم کشورتون باشین

    پاسخ

    کاملا مشخص هست فیلم گرفته شده عمدی وبرای پخش شدن عمدی گرفته شده

    پاسخ

    برای کی روزه میخونی ؟؟

    پاسخ

    سلام، من با حجاب اجباری موافق نیستم، چون دلایل خودم رو دارم، منتها شما که میفرمایید با کسانی که چند هزار میلیارد دزدی میکنند کاری ندارند، این جمله غلطه، چون حتی خاوری که سالها تو کانادا زندگی میکرد رو تونستن بیارنش ایران و الان تو ایرانه، این نشون میده اولویت دولت فقط حجاب نیست، بلکه موضوعات دیگه هم هست

    پاسخ

    اون کارها سخته و گریبان گیر مهره‌های بزرگ میشه، اما اینایی که به مردم مربوطه راحته، پول شومنی میگیرن آقایون وگرنه خانواده خودشون تو مهمونی‌هاشون کاملا غربی تیپ میزنن.

    پاسخ

    بنده خدا سلام . چرا اینقدر راحت قضاوت میکنین و تهمت میزنین واقعا این حرفتون زشته که همه رو به یک چشم ببینین چه چادری و چه غیر چادری . خواهشا بی انصافی نکنین در مورد خانمها

    پاسخ

    دقیقااا اینطورههه افرین همشون عقده بیش نیستن بیسواد و عوضی. دونیا ایرانو ب‌گند فسلد کشید دخترا اذیت کنن. و مزاحم میشن خودشو همه کاره هسن ب مولا

    پاسخ

    این کشور قانون داره و همه موظف هستند اونو رعایت کنن بی حجابی به جای خود و دزدی و اختلاس جای خود باید محاکمه بشن شماها که مخالف حجاب هستین هر چی میشه ربطش میدین به اختلاس که چی شما دوست داری زنان لختو عور بیان بیرون که لذتشو ببری بیچاره نمی‌فهمی به جای لذت از نگاه به نامحرم ،آه و حسرت و هزاران گناه از چشم ناپاکت از جمله خودارضایی و زنای خیالی نصیبت میشه نه چیز دیگه ای

    پاسخ

    اهان توسوریه وافغانستان وپاکستان هم به اون صورت حجاب ندارن یعنی ایناپیشرفته ان الان ازدیدشماادم بیسوادپیشرفته گی به برهنه گیه؟

    پاسخ

    من مخالف حجاب اجباری هستم،به نظرم نه آزادی کامل و لخت بودن و نه اینقدر محدودیت و بگیر و ببند
    چه اشکالی داره خانم ها بتونن بدون روسری و با یک تیشرت و شلوارک بیان تو جامعه
    من به شخصه که تحریک نمیشم….
    در کل نه چادر اجباری نه لختی با شورت و سوتین یه حد وسط باشه خوبه

    پاسخ

    قانون اشتباه نباید پیروی بشه. همونطور که قانون بی حجابی زمان رضا خان احمقانه بود این قانون هم احمقانه است.

    پاسخ

    شماها که فکرتون خراب و هوس باز هستید فکر میکنید بقیه مردم مثل شما خرابن شما این مملکت ب گند کشیدید تمام جونا هوس باز کردید جونهای کشورهای غربی هر روز یه اختراع جدید دارند مملکت ما دنبال بیححاب میگرده تا حالا شیعه چی اختراع کرده که ب درد ملت بخوره هیجی هرچی اختراع از برق از تلفنن اینترتت ماشین هست مال به اصطلاح کفار هست شماها ی مشت هوس باز فکر خراب هستید که فکر میکنی ملت هم مثل شمان

    پاسخ

    اگه قانون باید رعایت بشه چرا سال ۵۷ انقلاب کردین؟
    انقلاب شکستن قانون اون زمان نبود؟

    پاسخ

    بدبختا دارن ورزش میکنن چه ایرادی داره یسری پست فطرت میخوان ایرانو مثل افغانستان طالبان کنن و موفقم شدن دستشون درد نکنه دستشونم تو دست آقایون هست بودجه های عظیم میگیرن برای تو سری زدن به همین مردم مظلوم جم کنین جور و پلاستونو اونی که از مملکت باید بره شمایید جمع کنین این بساط اسلام دروغینو

    پاسخ