coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما [+فیلم های +18]

ورزش همگانی مختلط در ایران مال در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار فیلم ورزش مختلط در ایران مال این مرکز در اطلاعیه ای به این حواشی پاسخ داد. در اطلاعیه این مرکز تجاری آمده است:در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید.

فیلم منتشر شده از ورزش همگانی مختلط در ایران مال و آقازاده های لاکچری در این مجموعه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان

ایران‌مال که با نام بازار بزرگ ایران شناخته میشود در غرب تهران واقع شده است در این بازار همه امکانات تفریحی و ورزشی و تجاری وجود دارد که مهمترین آنها ۲ هتل پنج ستاره میباشد این بازار در  اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به انجام یوگا با حضور شماری از شهروندان این کشور در یک متجمع ورزشی گفت: اماکن ورزشی ایرانمال تا زمان صدور مجوز و تعهد به اجرای قانون پلمب شده است. اگر قرار باشد برخورد قانونی با مسئولین برگزاری همایش اخیر صورت بگیرد در این زمینه مراجع ذی صلاح باید تصمیمات لازم را اخذ کنند و اداره کل دخالتی ندارد.

در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

در این ویدیو برخی آقازاده ها بدون درنظر گرفتن عرف و شرع حاکم بر جامعه به صورت مختلط حرکات عجیب و غریبی با عنوان «ورزش گروهی» انجام می دهند که به هرچه به جز ورزش شباهت دارد.

فیلم دوم  را در ادامه تماشا کنید:

بخش ورزشی ایران مال پلمپ شد

در پی انتشار فیلمی از مجموعه ورزشی ایران‌مال در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنان و مردان به‌صورت «مختلط» در حال انجام یوگا بودند، برخی از بخش‌های این مجموعه پلمب شد. به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران، واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی در این مجموعه ورزشی و با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان بلافاصله پلمب شد.

همزمان با بالاگرفتن حساسیت‌ها به موضوع حجاب و تشدید برخوردها با به اصطلاح «هنجارشکنان» انتشار تصاویری از ورزش دسته جمعی زنان و مردان در مجتمع «ایران مال» تهران، منجر به پلمپ بخش ورزشی این مرکز خرید شده است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان [+فیلم]

این اقدام به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده و دلیل آن هم «فعالیت ورزشی مختلط و هنجارشکنی» اعلام شده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفته این مجموعه ورزشی تا زمان تعهد مدیران آن به «رعایت قانون» بسته خواهد ماند.

نادر مرادی برگزاری جلسات ورزشی مختلط را از جمله «اقدامات هنجارشکنانه» در حوزه اصناف و اماکن خواند و افزود که «دو نفر از عاملان اصلی» برگزاری این تمرینات تحویل مرجع قضایی شدند. به نظر می‌رسد برون سپاری بسیاری از بخش‌های خدماتی این مجموعه به دلیل عدم توانایی کافی در اداره آنها، باعث بروز این حواشی شده است اما این موضوع هم نمی‌تواند قصور مالکان اصلی را نفی کند.

در این میان سکوت علی انصاری موسس و مالک اصلی و پرآوازه این مجموعه و سایر مدیران ایران مال هم در نوع خود جالب است. ایران مال که یکی از بزرگترین پروژه های ساخت و ساز و تجاری در تاریخ عمرانی کشور و حتی طبق برخی ادعاها بزرگترین بازار سرپوشیده دنیاست، از لحاظ حجم تخلفات شهرسازی رکورد تازه ای برپا کرد، اما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری جریمه پرداخت کرد!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (280 نظر)

    تو زمانی که این روانیا زندگی میکنند هنوز یوگا اختراع نشده بوده و حدیث نداشتن که دقیقا چی باید. بپوشن .

    پاسخ

    ای بابا در تمام پارک‌ها ورزش مختلط هرروز صبح زود انجام می‌شود ودر فضای مجازی هم پخش می‌شود وهیچ اعتراضی به آن نمی‌شود عده‌ای مغرض که به بانک آینده حسودی می‌کنند چون مالک آن دزد نیست ومثل دیگر بانک‌های خصوصی مال مردم را بر نداشته ا ز کشور فرار کند کمر به قتل حاج آقا انصاری بر داشته‌اند وهمه جوره میخوان این بانک را ورشکسته کنند تا مردم بناچار پو. لهاشون به بانک‌های سپه وملی منتقل کنند چون بزرگترین اختلاسها توسط این دو بانک صورت گرفته نمونه آن آقای خاوری است بخاطر خدا جلوی این جو سازی‌ها را بگیرید واجازه نفس کشیدن به افراد سالم بدهید که باعث اشتغال هزاران جوان ایرانی شدن در این نوع جوسازی‌ها سودا گران مرگ که خواهان بیکاری زمینه اعتیاد جوانان را فراهم می‌سازند نیز دخیلند.

    پاسخ

    بدبخت تو خودت مریضی .برین درمان کنید امسال شماها .یامی خوایین کلا زن جماعت رو زنده به گور کنن شما ها راحت شین .واقعا نمی دونم چرا تمام دنیا آدم شدن ما هنوز در خم کوچه اولیم.

    پاسخ

    این بیچاره ها نمی‌دانستند که اسلام درکشوربه بادی متزلزل میشودوبه خطر می‌افتد .

    پاسخ

    لعنت خدابه شماهاکه بی عفتی وبی حیایی وبی دینی رودارین ترویج میکنین.

    پاسخ

    جدای از این انصاری کیه کسانی که دم از حساسیت فرهنگی میزنند یه مشت آدم عد بوغی هستند که نمیتونند خودشون اصلاع کنند .و همیشه جلوی تعقیرات جبهه میگیرند. در واقع تمام فلاکتهای موجود را اونها بوجود آورده اند.یه مشت آدمهای انحصار طلب و سودجو و خود خواه اند.

    پاسخ

    واقعاآدم نمیدونه تواین شرایط چطوریه عده هنوزاینقدرسطحی نگروساده ان.من خودم به عنوان یک زن نه اینجوربرنهمه هاشرکت میکنم ونه تااین حدآزادی وقبول دارم چون مردان ماهمیشه چشمان ناپاکی دارن همونایی که میان اعتراض میکنن خودشون هزارمرتبه بدترن که بایه عکس یایه خنده ویالباس معمولی تحریک میشن ولی هیچ وقت چادرسرم نمیکنم متنفرم ازاین اجبار،چرافکر میکنیداجبارجواب میده ؟هیچ وقت توهیچ مملکت ودوره ای اجبارجواب نداده .ببینیدچه بلایی سراعتقادات مردم آوردین !خدانگذره ازاونایی که به اسم دین دیانت وازملت مون گرفتن خدانگذره ازشون که مردم وسرگرم این چیزهاکردن تاخودشون وبچه های حروم زاده شون هرکاری میخوان تواین مملکت بکنن وحق یه ملت وبه تاراج ببرن.خداظهورامام زمان ونزدیک کنه وریشه ظلم تونوبخشکونه.

    پاسخ

    ایولا درود بر شرفتون😁♥

    پاسخ

    سلام چرا مگه چی شده که با یه ورزش ترس به دلتون افتاد زود یا دیر بلاخره این اتفاق میوفته

    پاسخ

    چرا چرت و پرت میگی حجاب یک چیز اختیاری نه اجباری زن مال هیچکسی نیست و نخواهد بود بدنش موش اختیارش دست خودشه لباسی که میپوشه مربوط به خودشه زن خودشو محدود کنه تا یکسری ها تحریک نشن اونا جلوی چشماشون بگیرن برای مثال کرونا هم باید بگم الان دیگه همه واکسن زدیم برای یک سری موصوع ها هم باید فصایی برابری در جامعه صورت بگیره نه خیلی خودمو محدود کنیم و نه وابدیم قانون هم از یک جایی به بعد باید اصلاح بشه و هیچ کسی در جای که قرار میگیری و زندگی میکنه اختیاری نداره

    پاسخ

    آمیختگی در جشن غدیر و سلام فرمانده آزاده اینجا نه

    پاسخ

    نادان همرو به یه چوب نمی‌زنن هر چی باشن بهترن از صدتا بی حجابو بد حجابی که آشکارا هرزه گی میکنن

    پاسخ

    دمشون گرم به امید روزی که به اسم دین و مذهب و اسلام دهن مردم و سرویس نکنن و مردم همیشه آزاد و بی دقدقه زندگی کنند.

    پاسخ

    خواهر گلم فرمایشتون درست ولی جوابی برای قران و شهدا دارین که تو وصیت نامه هاشون گفتن کسانی که حجابشونو رعایت نمی کنند او دنیا باید جوابگو باشند ؟؟؟

    پاسخ

    ..ایرانی ها ب خوبی نشون دادن حرف زور تو‌کتشون نمیره دیگه مردم تحمل زورگویی ندارن برید دزدا رو بگیرید بفکر مردوم‌باشید کم‌حجاب حجاب کنید ..این سرزمین مال ماست شما از کجا اومدین رخنه کردین دارین نابود میکنید ایرانو اجنبی ها

    پاسخ

    تا یه ذره شادی و نشاط از مردم میبینن سریع مقابله میکنن مردم این کشور فقط باید عزاداری و گریه کنند اگه همینا الان سلام فرمانده رو میخوندن همه تشویقشون میکردن

    پاسخ

    تو معلومه ار همونایی هستی که نوک دماغشون رو می بینن . تواین مملکت اینقدر زنهای چادری هستند که زنهای بدون چادر توش گم می شن . تازه همین عده کم اگه به حرفای انور آبیا تحریک نمی شدن وکلیپ آنچنانی نمی زاشتن و درصدد رواج بی حجابی نبودند کسی کاری به کارشون نداشت اونا فتنه راه می اندازن وخودشون یک گوشه ریشخند می زنن

    پاسخ

    اهان بگو پس برای شهرداری ۵۰۰ میلیارد کم بوده برای جریمه.چیکار میکنید چقدر میخورید،چند نفر میخورید.

    پاسخ

    عیسی به دین خود موسی به دین خود

    پاسخ

    یجوری بزرگش کردید انگار فیلم پورن پخش شده.کاری نکردن که خانوادگی ورزش کردن

    پاسخ

    خوب معلوم برای ورزش کردن لباس چسبون میپوشن دشداشه که تنشون نمیکنن عجب گیری دادید به فرهنگ فکر اقتصاد باشید که خربزه له شده

    پاسخ

    اول برید جلو تورم بگیرید بعد اینجا حرف از هوس بازی بزنید که خود جمهوری اسلامی راه انداخته

    پاسخ

    والا دسته جمعی ورزش کردن جرم نی
    یه مشت بدبخت مردم دارن ورزش میکنن میشه بپرسم با همین گشت ارشاد این احمق بازی ها کردید کجا رو گرفتید نماز بارون میخونید اروپا بارون میاد مرگ بر امریکا میگید در صورتی که امریکا تو ژاپن بمب اتم انداخت اون وخت اونا به جا مرگ بر امریکا چسبیدن به کارشون نه عین احمقا مرگ بر امریکا

    پاسخ

    پس چرا اینجا از گشت ارشاد و مثلا حجاب و اینا خبری نیست چون مردم عادی نیستند ؟ یا دستشون به دهنشون میرسه هر کاری دوست دارن میتونن بکنن!

    پاسخ

    واااااای اسلام به خطر افتاد😂😂

    پاسخ

    آقا وخانم عزیز مملکت اسلامی قانون خاص خودش رو داره وجای برای این بی ناموس بازی ها توش نیست اگر کسی .علاقه داره وتآیید میکنه این کار رو صد درصد این فرد عقده داره .تمام تو خود کشور های یهودی هم این مسائل نیست
    بابا زنا سینه بند نبستن داره بالا پائین میشه .چقدر یه عده بی شعور هستن .

    پاسخ

    وای خدا حالم بد شد مشکل اصلی کشور پیدا شد درود بر شما اینقد سوپر انقلابی هستین

    پاسخ

    اینا فقط بهانه است تا با لباس زیر تو جامعه تردد نکنند قانع نمیشن حرف اول و آخر این جماعت آزادی در حد بی بند وباری است

    پاسخ

    کار خوبی کردن چون همشون اقازاده بودن مطمعنا ادمای عادی مثل ما نمیتونه اونجور جاها ورزش کنه البته این یه نمونشه که با فیلم برداری خودشون رسانه ای شد اونایی که دم از قانون میزنن بدونن بر ای اینجور ادما قانونی وجود نداره اگه راست میگن روزای جمعه برن لواسان ببینن چه پارتیایی تو ویلاهاشون میگیرن

    پاسخ

    آخه به تو چه ربطی داره دوست عزیز، شما فکرتو درست کن ،

    پاسخ