coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما [+فیلم های +18]

ورزش همگانی مختلط در ایران مال در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار فیلم ورزش مختلط در ایران مال این مرکز در اطلاعیه ای به این حواشی پاسخ داد. در اطلاعیه این مرکز تجاری آمده است:در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید.

فیلم منتشر شده از ورزش همگانی مختلط در ایران مال و آقازاده های لاکچری در این مجموعه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان

ایران‌مال که با نام بازار بزرگ ایران شناخته میشود در غرب تهران واقع شده است در این بازار همه امکانات تفریحی و ورزشی و تجاری وجود دارد که مهمترین آنها ۲ هتل پنج ستاره میباشد این بازار در  اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به انجام یوگا با حضور شماری از شهروندان این کشور در یک متجمع ورزشی گفت: اماکن ورزشی ایرانمال تا زمان صدور مجوز و تعهد به اجرای قانون پلمب شده است. اگر قرار باشد برخورد قانونی با مسئولین برگزاری همایش اخیر صورت بگیرد در این زمینه مراجع ذی صلاح باید تصمیمات لازم را اخذ کنند و اداره کل دخالتی ندارد.

در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

در این ویدیو برخی آقازاده ها بدون درنظر گرفتن عرف و شرع حاکم بر جامعه به صورت مختلط حرکات عجیب و غریبی با عنوان «ورزش گروهی» انجام می دهند که به هرچه به جز ورزش شباهت دارد.

فیلم دوم  را در ادامه تماشا کنید:

بخش ورزشی ایران مال پلمپ شد

در پی انتشار فیلمی از مجموعه ورزشی ایران‌مال در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنان و مردان به‌صورت «مختلط» در حال انجام یوگا بودند، برخی از بخش‌های این مجموعه پلمب شد. به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران، واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی در این مجموعه ورزشی و با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان بلافاصله پلمب شد.

همزمان با بالاگرفتن حساسیت‌ها به موضوع حجاب و تشدید برخوردها با به اصطلاح «هنجارشکنان» انتشار تصاویری از ورزش دسته جمعی زنان و مردان در مجتمع «ایران مال» تهران، منجر به پلمپ بخش ورزشی این مرکز خرید شده است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان [+فیلم]

این اقدام به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده و دلیل آن هم «فعالیت ورزشی مختلط و هنجارشکنی» اعلام شده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفته این مجموعه ورزشی تا زمان تعهد مدیران آن به «رعایت قانون» بسته خواهد ماند.

نادر مرادی برگزاری جلسات ورزشی مختلط را از جمله «اقدامات هنجارشکنانه» در حوزه اصناف و اماکن خواند و افزود که «دو نفر از عاملان اصلی» برگزاری این تمرینات تحویل مرجع قضایی شدند. به نظر می‌رسد برون سپاری بسیاری از بخش‌های خدماتی این مجموعه به دلیل عدم توانایی کافی در اداره آنها، باعث بروز این حواشی شده است اما این موضوع هم نمی‌تواند قصور مالکان اصلی را نفی کند.

در این میان سکوت علی انصاری موسس و مالک اصلی و پرآوازه این مجموعه و سایر مدیران ایران مال هم در نوع خود جالب است. ایران مال که یکی از بزرگترین پروژه های ساخت و ساز و تجاری در تاریخ عمرانی کشور و حتی طبق برخی ادعاها بزرگترین بازار سرپوشیده دنیاست، از لحاظ حجم تخلفات شهرسازی رکورد تازه ای برپا کرد، اما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری جریمه پرداخت کرد!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (280 نظر)

    هدف اینها از اولش هم ورزش نبوده رواج هرزگی وبی بند وباری بوده

    پاسخ

    وای اسلام بخطر افتاد. دینی که با این چیزها بخطر بیافتد لای جرز دیوار می خوره.
    واقعا این حضرات دارند دقیقا دستورات انگلیس را پیاده می کنند.
    ۴۴ ساله که انگلیس داره به این ها دستور می دهد. از خمینی بگیر تا به امروز.

    پاسخ

    اهان توسوریه وافغانستان وپاکستان هم به اون صورت حجاب ندارن یعنی ایناپیشرفته ان الان ازدیدشماادم بیسوادپیشرفته گی به برهنه گیه؟

    پاسخ

    با مختلط بودنش مشکلی ندارم ولی چرا این فیلمه بیشتر خانم‌ها رو نشان میده و روی خانم‌ها بیشتر زومه؟

    پاسخ

    نمی‌تونیم برای مردم نظر بدیم هر کسی حق داره برای پوشش خودش تصمیم بگیره

    پاسخ

    اینجاقوانین خودشوداره شهرهرت که نیست که هرکی هرجورخواست بگرده.

    پاسخ

    حق نداره تو جامعه بچه های مارا گمراه کنه،وگرنه تو خونش هر کار که میخواد بکنه به ما ربطی نداره
    اگر کسی هم تو جامعه عریان شد همین میگید،به ما ربطی نداره

    پاسخ

    چیکار دارین بده خدا هارو. چه عیبی داره مگه

    پاسخ

    خوب نون ارشاد تواین کاره که خودشون بیشتر ازمردم نیازبه ارشاد دارن

    پاسخ

    اینها لابد فرزندان همین هایی هستند که زمان شاه لخت در کنار دریا شنا می‌کردند

    پاسخ

    لابد پدرومادرشما هم روضه خونی بودن وشما هم خیلی الان دینو مذهب حالیته چشاتوبگیرزرررت

    پاسخ

    فساد هرچه بیشتر…
    ضربات عاطفی بیشتر…طلاق بیشتر…خود ارضایی بیشتر…
    هر ۳ ازدواج یک طلاق..
    خیلی ها هم که ازدواج نمیکنن

    یکم بفکر کشورمون باشید و فساد رو نگذارید بیشتر بشه

    پاسخ

    صدرحمت به فاحشه خونه

    پاسخ

    بذارید اقازاده ها راحت باشن.بروز بودن به اختلاط نیست

    پاسخ

    کاملا مشخص هست فیلم گرفته شده عمدی وبرای پخش شدن عمدی گرفته شده

    پاسخ

    چه ورزشی! 😒 یه سری از حرکاتشون که قشنگ عین قر دادنه به بی حجابی یا با حجابیش کاری ندارم

    پاسخ

    به نظر من اگر که یکم بیشتر رعایت میکردن و حداقل یک مرزی بین زن و مرد قرار میدن مثلا مرد ها صف بندی بشن جلو ورزش کنن و بانوان هم صف بندی بشن و عقب ورزش کنن و اونم با لباس گشاد تر و آزادتر هیچگونه ایرادی نداره بلکه کار سالمی هم انجام میدن ولی با اینم موافقم که اگر به سایر مشکلات و سختی های جامعه هم همینقدر توجه میکردن و به علاوه اینها روی سایر موارد هم متمرکز میشدن الان جامعه بهتری داشتیم و با اصول شئونات اسلامی و درست شدن مشکلات در کنار یکدیگر زندگی میکردیم

    پاسخ

    هر کس توی خونهٔ خودش هر غلطی دلش خواست می تونه بکنه.
    یعنی چی توی مملکت اسلامی….، ورزش همگانی برگزار می کنید.
    نماز هم که بخوان بخونن، یک پرده بین زن و مرد می کشن، تازه برای عبادت میرن نماز…

    وای به حالتون که بارها دل آقا صاحب زمان رو شکستید.

    فکر کردین دلیل این همه بلایای طبیعی و غیر طبیعی چیه مردم..، سیل و زلزله و فرو ریختن ساختمان.
    برین توبه کنین.
    وای به حال ما که بارها با اعمالمون سیلی زدیم به مهدی زهرا.

    خداا رحم کنه

    آخر زمان که میگن همینه

    پاسخ

    وای
    اشک در چشمانم حلقه زد

    پاسخ

    حضرت محمد(ص) فرمودند: در آخرالزمان مردم عریانند در حالی که لباس بر تن دارند
    یکدفعه چرا لباس می کنید؟این زن ها که تمام جونشون معلومه

    پاسخ

    بابا خندم گرفت ورزش میکنن دمتون گرم ورزش سلامت

    پاسخ

    کسانی که دوست دارند فساد در میان مومنین شیوع پیدا کند،در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت.
    سوره نور

    پاسخ

    مردم حواستان باشد فضای تخریبی تحریفی در کشور جا انداختن گروهی را مجبور به کشف حجاب اجباری می کنند می دانند برخورد انجام می گیرد
    کشف حجاب رو دستجمعی کردن مانند ایران مال مانند شیراز بعد گروهی دیگر رو می فرستند توی پیام رسانه‌ها پیام میزارن میگن خدا لعنتتون کند جایی دیگر دارن دزدی می‌کنند به چهارتا زن که دارن آزادانه ورزش می کنن گیر می‌دهید
    یادتان باشد این‌ تبلیغات چیا همانهایی هستند که در هشت سال گذشته کشور را غارت کردن یادتان هست پایان دولتشان هیچ خودپردازی پول نقد نمی‌داد همه راننده تاکسی ها سرگردان شده بودن ؟؟

    پاسخ

    آفرین، اگر همینطور به کارهای عبس و خاله زنکی ادامه بدیم حتماً تا هزار سال دیگه به جاهایی بالایی می‌رسیم. دغدغه های کشور های پیشرفته چیه، دغدغه های ما چیه 🙂

    پاسخ

    ب همه احترام بزارید
    پوشش هرکی به خودش ربط داره
    بعدم اینا همشون آقازاده و کله گنده هستن
    من خودم زیاد با حجاب راه نمیام

    پاسخ

    الان اونجا رو پلمپ کردند چی ارزون شد؟؟؟

    پاسخ

    خوب مشکل همینه ایران قبل اینطور نبود هرهنگ مون کامل بود که اسلام اومد فرهنگم خوبمون رو با یه فرهنگ قدیمی و راهکار های قدیمی عوض شد این اسلام برای این به وجود اومد که عرب های وحشی که دختر ها رو زنده چال میکردن چال نکن این فرهنگ ما نیست باید از همین دوره فرهنگ سازی کنیم و مثل قدیممون بشیم

    پاسخ

    چه جالب اسمت رو گذاشتی عقل و منطق و بعد به یه قومی توهین میکنی که با هشت سال جنگیدن نزاشتن یه وجب از خاک ایران بره تا شمایی که با بیفکری تمام میاید این حرف رو بزنید در ارامش باشید. و درباره فرهنگ مثلا کاملتون اگه دین همون اعراب وحشی نبود تا الان خود شما داشتی اتش پرستی میکردی مثل هندوها که مثل بی عقلها گاو رو میپرستن امیدوارم وجود شما ادمهای نژاد پرست از دنیا پاک بشه

    پاسخ

    مرگ بر لباس اجباری اصلا
    چرا اینا مجبور میکنن ملت لباس بپوشن
    آزادی میخوایم ما
    مرگ بر شورت اجباری

    پاسخ

    تف به غیرتت که از ابلیس هم پیشی گرفتی

    پاسخ

    حالا مگه چی شده؟
    هر که دوست داشته رفته هر که دوست نداشته نرفته. به زور که کسی را نبردن.
    اونایی که اذیت هم میشن نبینن مثل همه مشکلات مملکت که نمیبینن…

    پاسخ

    لعنت به عقب مانده‌های احمق فرهنگی این کشور که برای زندگی در غار یا در جنگل مناسبن. درود بر ایران مال
    #ایران_مال_آزادی

    پاسخ

    درود برشرفت

    پاسخ

    بله من هم موافقم خیلی کار درسته که قانون باشه دیگه بی حیا بازیها زیاد شده و بیفرهنگی و ظرفیتها کمه متاسفانه مردم مملکت ما در بی حجابی افراطی گری کردند یعنی زیاده روی کردند دیگه حد و مرزی مشخص نیست در بی حجابی من تو فکرم آیا بی حجاب بودن نمایشی شده اگر درست میگی تفسیر اسلام را برای ما معنا کنند این حجابه که امنیت برای حریم خانواده و خود شخص مونث ایجاد می‌کنه/کمی برید وصیت نامه ی شهداء را گوش بدید و خجالت بکشید برید کمی بدونید کجا و کی و اهل کجا هستید و مدیون کیا هستید/ای کسایی که بی حجاب هستید بترسید از رفتارها و کارهایی که باعث آلوده شدن و بی راهه رفتن هزاران جوان شده/اگر بگیم طرز و فکر غربیهاست دروغه چون که قانون واداره و حدود مرز میشناسند تازه کشور اسلامی هم نیستند //نمی‌دونم هر کی میخواد یک جوری خودشان تبرعه کنه و حرف بهانه کنه آقا تو چیکار داری به دزدی یا کارهای دیگه تو و من و مشایه دیگهسعی کنیم خوب باشیم روی بقیه تاثیر مثبت میزاریم/یک شعری داریم»گر تو با بد ,بد کنی پس فرق چیست

    پاسخ

    درکل کلاس بازیگری دست به دست بودن به قول کارشناس ورزشی هرجالختی پختی باشن ورزشون پیشرفت میکنه.ولی اگه دهه شصتیها مثل ما چنین کلاسهای مختلطی میبود بهتون قول میدادم توی کل رشته هاپیشرفت میبود ولی نسل جدید نسل گوشی بدستهاهست زمان قدیم کوچه خاکی فوتبال همه ورزش میکردن اون نسل بااین امکانات اگر میبود پیشرفتشون زیاد بود بیشترم بخاطرمختلط بودن چشم وهم چشمی بهترین بایدمیشدن،،خخخخح البته مذاح بود

    پاسخ

    باید سرشون رو برید و تقدیم شیطان کرد
    و خونشان را نوشید و تقدیم به مولوخ کرد

    پاسخ

    لعنت به تمام مسولین بی عرضه که در راس امور فرهنگی هستند ولی برنامه ایی برای مهار بی حجابی و بی عفتی ندارند.حقوقی که دریافت می کنید از گوشت سگ هم حرام تر است.الهی که عاقبت بخیر نشید

    پاسخ

    اختلاس که نکردن
    اموال عمومی رو غارت نکردند برن کانادا
    مثل پسر خاوری کارآفرین الهام بخش نشدن
    مثل پسر ابتکار نرفتن آمریکا
    یا مثل دختر حداد
    یا دختر کلید ساز
    یا پسر جاسوس میرسلیم

    فقط و فقط دارن ورزش می‌کنند
    به حکم علم الهدی که روسپیگری برا عراقی ها نکردند

    فقط دارند ورزش می‌کنند

    شاید یکی مسیحیه باید طبق دینش زندگی کنه

    پاسخ

    حضرت مریم و حضرت عیسی بی حیا نبودند

    پاسخ

    من خودم حجاب را دوست دارم و افرادی که حجاب دارند را هم احترام میگذارم , ولی به هیچ وجهه دستور و اجبار تو کتم نمیره و اصلا برام قابل قبول نیست ، هر کسی خودش باید انتخاب کنه ، من میگم ما باید با رفتار انسانی و محبت مثال نزدنی باعث بشویم حجاب خودش ترویج بشه ، نه اجبار ،کجا خداوند حکم به اجبار داده ، خداوند فرموده حجاب مث یه سد محکم از زن نگهبانی میکنه و فرموده براش بهتر هست ، هیچ وقت اجبار نکرده ، ما یا هر کس دیگه ای اقدام به اجبار کنیم شک نکنید نتیجه ی دلخواه نخواهد داشت ، زنده باد انسانیت ، زنده باد پاک سرشتی ، زنده باد آزادی ، زنده باد حرمت داری ، زنده باد وجدان آسوده، و زنده باد حجاب اسلامی

    پاسخ

    خارج از ساعات کاری انگار مسیله ساز شده ، چون ورزش مختلط و پخش اون در فضاهای مجازی زیاد هست . احتمالا اینکه چطور این امتیاز به این گروه تعلق گرفته که از این امکانات خارج از ساعت اداری استفاده کنن ، مورد سوال هست و حتما مسایل مالی پشت پرده وجود دارد که به توافق نرسیدن .

    پاسخ