coinex
راهنمای خرید تکراتو

تمدید سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل دوازدهم

شبکه HBO رسما از تمدید سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل دوازدهم خبر داد. فیلمبرداری این سریال سیتکام پاییز امسال آغاز می‌شود.

هرچند قبلا لری دیوید، یکی از بازیگران اصلی سریال، از ساخت فصل دوازدهم سریال Curb Your Enthusiasm خبر داده بود، اما اخیرا شبکه HBO به طور رسمی این موضوع را تائید کرده است. طبق آخرین اخبار، مراحل ساخت و تولید این سریال از پاییز شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های سیتکام

تمدید سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل دوازدهم

سریال سیتکام و جذاب Curb Your Enthusiasm در سال 2000 برای اولین بار به روی آنتن رفت و پس از آن، به عنوان یک سریال کمدی و خاص طرفداران خود را دارد.

لری دیوید را می‌توان بازیگر اصلی این مجموعه دانست که در سریال، نقش نسخه‌ای اغراق‌آمیز از خودش را ایفا می‌کند. به بیانی دیگر، این سریال مستندی از زندگی روزمره این بازیگر بوده که در آن، اتفاقات به صورت اغراق آمیز روایت می‌شوند.

تمدید سریال Curb Your Enthusiasm

چیزی که این سریال را نسبت به دیگر مجموعه‌های طنز خاص‌تر می‌کند، نبود فیلمنامه و دیالوگ برای بازیگران است. در واقع، در این سریال چارچوب موضوع به بازیگران داده می‌شود و از آنها می‌خواهند در آن موقعیت بداهه‌گویی کنند.

جالب اینجاست که تمامی سکانس‌های این سریال نیز با دوربین دستی فیلم‌برداری می‌شود. لری دیوید، جف گارلین، سوزی اسمن، جی. بی اسموو، شریل هاینز، ریچارد لویس، وینس وان و تد دنسن بازیگرانی هستند که تاکنون بیشترین حضور را در سریال داشته‌اند.

مجموعه کمدی زیاد ذوق‌ زده نشو تاکنون ۵۱ نامزدی امی داشته که در آخرین دوره خود، توانست ۴ نامزدی دیگر با حضور بیل هیدر به عنوان بازیگر مهمان به دست آورد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره سریال Curb Your Enthusiasm در دسترس نیست.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال زیاد ذوق‌ زده نشو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر