;
coinex

کارزار سهامداران بورسی برای حل مشکلات بازار سرمایه

در روزهای گرم تابستان 99، بورس روند نزولی پیدا کرد و هنوز هم ادامه دارد و حالا به تازگی، کارزار سهامداران بورسی برای حل مشکلات بازار سرمایه راه اندازی شده است.

از سال 99 تاکنون، سهامداران بورس به دنبال روشی برای خارج شدن بورس از روند نزولی هستند و اخیرا هم تصمیم به درخواست از رهبر کشور، برای بررسی وضعیت بورس گرفتند.

بیشتر بخوانید: راه اندازی بورس بین الملل با موافقت شورای عالی

کارزار سهامداران بورسی برای حل مشکلات بازار سرمایه

بورس از سال 99 شروع به ریزش کرده است و هم اکنون نیز روند نزولی ادامه دارد. در سال 99 با شروع ریزش بورس، سهامداران شروع به تجمع در جلوی درب سازمان بورس کردند و از این طریق می‌خواستند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، ولی این روش، کاری از پیش نبرد.

کارزار سهامداران بورسی

به دنبال این اعتراض‌ها در زمان انتخابات، 10 وعده توسط رئیس مجهور جدید در تالار بورس داده شد ولی هنوز هیچ یک از وعده‌ها به صورت کامل تحقق پیدا نکرده است. برخی از کارشناسان این حوزه ادعا می‌کنند که عمق ریزش بورس با شروع دولت سیزدهم بیشتر شده است.

دولت دوازدهم با توان کامل، مردم را به تشویق به سهامداری در بورس کرد و اکنون همین مردم دچار زیان مالی شده‌اند. بعد از اعتراضات گوناگون، هم اکنون کارزار سهدامداران بورسی با نام «درخواست جدی مردم از رهبر برای ورود ویژه به موضوع بورس» راه اندازی شده است.

در قسمتی از کارزار نوشته شده است، پیر فرزانه و رهبر گران‌قدر، لطفا برای کاهش بدبینی مردم و سهامداران به نظام جمهوری اسلامی، به موضوع بورس هر چه سریع‌تر رسیدگی کنید.

درخواست شرکت کنندگان در این کارزار به این صورت است که از مهندسی شاخص بورس و معاملات الگوریتمی جلوگیری شود تا سهام‌ها سرکوب نشوند و فرار سرمایه‌ها اتفاق نیفتد.

همچنین این گروه، درخواست صدور دستور تشکیل هیئت ویژه در راستای بررسی سهام و صحبت با حقوقی‌ها و ناظرین با هدف به ارزش واقعی رساندن سهام نسبت به دارایی و تولید فروش را دارند تا ضرر مردم تا حدودی جبران گردد.

سهامداران می‌گویند، مطمئن هستیم که ورود رهبر معظم به موضوع بورس تاثیر گذار خواهد بود و مشکلات بورسی تا حد زیادی حل می‌شود و مردم دوباره به بورس اعتماد می‌کنند و به این ترتیب، پول‌های مردم در جهت سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر استفاده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کارزار سهامداران بورسی برای حل مشکلات بازار سرمایه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر