;
coinex

مالیات خانه های لوکس قسط بندی می‌شود

پس از اتمام مهلت یک ماهه سازمان امور مالیاتی به مالکان خانه های لوکس برای پرداخت مالیات، به نظر می رسد دولت نحوه دریافت مالیات خانه های لوکس را تغییر داده و طی بخشنامه‌ای امکان تسویه حساب قسطی این بدهی را فراهم آورده است.

پس از گذشت ده روز از زمانی که سازمان امور مالیاتی برای مالکان خودروها و خانه‌های لوکس مبنی بر پرداخت مالیات تعیین کرده بود، هنوز خبری از پرداخت منظم این بدهی توسط مالکان در دسترس نیست. در همین راستا دولت بخشنامه‌ای مبنی بر پرداخت اقساطی مالیات خانه های لوکس صادر کرد و فرصتی دوباره برای مالیات دهندگان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:‌ افزایش مالیات بر حقوق کارمندان ؛ نتیجه موافقت رئیسی با افزایش درآمدها!

مالیات خانه های لوکس قسط بندی می‌شود

در بخشنامه مذکور، برای تسویه حساب بدهی مالیات خانه های لوکس فرصت شش ماهه داده شده است، همچنین این بخشنامه شامل خودروهای لاکچری نیز می‌شود و مالکان خودروهای لوکس نیز می‌توانند از این فرصت شش ماهه برای تسویه حساب بدهی مالیاتی اقدام کنند.

مالیات خانه های لوکس قسط بندی می‌شود

در سال 1401، میزان مالیات خانه‌های لوکس که بیش از ده میلیارد تومان قیمت‌گذاری شوند، یک تا پنج درصد ارزش ملک تعیین شده که این مبلغ برای خودروهای لاکچری نیز که بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند بین یک تا چهار درصد ارزش خودرو متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قسط بندی مالیات خانه های لوکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر