coinex
راهنمای خرید تکراتو

کامل‌ترین مقاله MCU – فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم؟ + [ترتیب دیدن]

مارول به دلیل ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متعدد کار را برای مخاطبین جدید سخت کرده است. در ادامه از ترتیب دیدن فیلم های مارول مطلع شوید.

قطعاً تا به حال نام دنیای سینمایی مارول را شنیده‌اید و احتمالاً قصد تماشای فیلم‌ها و سریال‌های این دنیای سینمایی را دارید. حتی شاید برخی از آن‌ها را تماشا کرده باشید، اما از اتفاقاتی که در فیلم در حال رخ دادن است اطلاعات دقیقی نداشته باشید. به این معنا که ندانید تمام این شخصیت‌ها از کجا آمده‌اند و قصد آن‌ها از هر کار چیست؟

دلیل این مشکل این است که شما فیلم‌های مارول را به ترتیب تماشا نکرده‌اید و از برخی اتفاقات این دنیای سینمایی بی خبر هستید. اگر آثار دنیای مارول را به ترتیب سال انتشار تماشا کنید، متوجه می‌شوید که تمامی اتفاقات درون این فیلم‌ها در نهایت به یکدیگر متصل خواهند شد.

دنیای سینمایی مارول یک جهان بزرگ و غنی ساخت است. هر اثر از آن تنها یک تکه از پازل بزرگی است که شاید هیچوقت تمام نشود. هر فیلم به دیگری مربوط است و ادامه داستان هر فیلم در دیگر فیلم‌ها نهفته است. ترتیب دیدن فیلم‌ها و سریال‌های دنیای سینمایی مارول بسیار مهم می‌باشد و اگر شما هر کدام از آن‌ها را ندیده باشید، داستان برای بسیار گیج کننده خواهد بود. در ادامه نوشتار ترتیب دیدن فیلم های مارول همراه ما باشید.

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

کامل ترین مقاله MCU – فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم؟ + [ترتیب دیدن]

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر