;
coinex

پخش زنده فینال تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده فینال تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 را از بخش ورزشی در وب‌سایت تکراتو تماشا کنید. آلکاراز و استراف در فینال این رقابت‌ها رویارو می‌شوند.

بعد از مسترز مونته کارلو و چند تورنمنت دیگر در اروپا، مسابقات فصل خاک این هفته با برگزاری چهارمین مسابقه ۱۰۰۰ امتیازی سال ۲۰۲۳ یعنی مسترز مادرید در اسپانیا ادامه پیدا می‌کند. رقابت‌های تنیس آزاد مادرید با نام تجاری «موچوآ مادرید اُپن» در دو بخش مردان (ATP 1000) و زنان (WTA 1000) برگزار می‌شود و تفاوت مهم این دوره با ادوار قبلی بزرگتر شدن جدول مسابقات است که موجب شده این تورنمنت مانند دو مسترز ایندین ولز و مایمی دو هفته به طول بینجامد. برای تماشای پخش زنده تنیس مادرید امروز 12 اردیبهشت 1402 با ما باشید.

پخش زنده فینال تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402

امسال ۲۱مین دوره مسترز مادرید با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود چراکه برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌ها هیچ یک از سه غول تنیس یعنی رافائل نادال، نواک جوکوویچ و راجر فدرر در آن حضور ندارند.

پخش زنده فینال تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402
پخش زنده تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده تنیس مسترز مادرید 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده تنیس مادرید 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده تنیس مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فینال تنیس مسترز مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فینال تنیس مادرید امروز 17 اردیبهشت 1402

پیش از شروع فصل خاک تصور می‌شد مصدومیت نادال که از اوپن استرالیا گریبانگیرش شده بهبود یابد و شاهد هنرنمایی وی در خاک رس باشیم، اما اوضاع آن‌گونه که انتظار می‌رفت برای پادشاه خاک پیش نرفت و کناره‌گیری ماتادور از مسترز مادرید به نگرانی‌ها درباره عدم حضور او در گرند اسلم رولان گاروس نیز دامن زده است.

تنیس‌باز ۳۶ ساله اسپانیایی حالا قبل از رولان گاروس فقط فرصت دارد در مسترز رم آمادگی خود را محک بزند و باید دید طی چند روز آینده شرایط برای او چگونه رقم خواهد خورد. اما اوضاع نواک جوکوویچ هم چندان مناسب نیست؛ مرد اول تنیس جهان بعد از حذف زودهنگام در مسترز مونته کارلو، در رقابت‌های بانیا لوکا هم کاری از پیش نبرد و سپس بعلت آسیب‌دیدگیِ دست از مسترز مادرید کنار کشید تا معادلات فصل خاک در فاصله چند هفته مانده به دومین گرند اسلم فصل به کلی بهم بریزد.

در این دوره کارلوس آلکاراس، دنیل مدودف، کسپر رود و استفانوس سیتسیپاس بخت‌های اول تا چهارم محسوب می‌شوند. آلکاراس مدافع قهرمانی که پارسال در راه فتح مادرید نادال و جوکوویچ را کنار زد، امسال آماده دفاع از عنوان خود در این رقابت‌ها است. جهت تماشای پخش زنده تنیس مادرید 17 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقات از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده تنیس مسترز مادرید 17 اردیبهشت 1402 (ساعت 20:0) اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر