coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانشگاه مجازی سالمندی ایران با هدف بهبود کیفیت زندگی سالمندان راه‌اندازی شد

دانشگاه مجازی سالمندی ایران راه‌اندازی شد تا بتواند بهبود کیفیت زندگی سالمندان را به ارمغان آورد.

رئیس اداره سالمندان وزارت بهداشت خبر از راه‌اندازی دانشگاه مجازی سالمندی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با هدف بهبود کیفیت زندگی سالمندان داد. اینکه بتوان روشی را پیدا کرد که زندگی افراد سالخورده را بهبود بخشد و شرایط محیطی را براساس علایق آنها چیدمان کرد، یقیناً باعث آرامش‌خاطر آنها خواهد شد. مطمئناً با راه‌اندازی این دانشگاه سطح آگاهی آنها نسبت‌به محیط اطراف خود بالاتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: فقرای ایران دو برابر شده‌اند ؛ سقوط آزاد ایران در رده‌بندی فاسدترین کشورها!

دانشگاه مجازی سالمندی ایران راه‌اندازی شد

رئیس اداره سالمندان وزارت بهداشت گفت:

دانشگاه سالمندی به صورت مجازی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی خواهد شد و این کار با هدف ارتقای سطح آگاهی سالمندان در زمینه‌های مختلف برای زندگی بهتر انجام شده است.

محسن شطی بیان کرد: «سالمندی فعال و سالم یکی از موضوعات مهم در کشورها محسوب می‌شود. اگر فرزندان سالمندان شاداب و مستقل ببینید، این مسأله تبلیغی برای ازدواج و ترویج فرزند‌آوری خواهد بود.»

دانشگاه مجازی سالمندی ایران راه‌اندازی شد

شطی ادامه داد:

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که جمعیت سالمند کشور تا سال ۱۴۲۰ دو برابر شده و به ۲۰ درصد خواهد رسید؛ بنابراین کیفیت جمعیت سالمند موضوع مهمی محسوب می‌شود.

رئیس اداره سالمندان وزارت بهداشت افزود: «اگر سالمندان کشور سالم و فعال باشند، هزینه‌های کمتری در حوزه سلامت بر خانواده‌ها و نظام سلامت کشور وارد می‌شود و الگویی برای ازدواج و فرزند‌آوری هستند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ دانشگاه مجازی سالمندی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر