coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات: با دستور مستقیم رئیس جمهور اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد

وزیر ارتباطات طی اظهاراتی تأکید کرد که دیگر اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد چراکه این خواسته و دستور مستقیم رئیس جمهور کشور است. حال باید دید آیا واقعا در ساختار حاکمیتی ایران، زور حرف رئیس جمهور بیشتر است یا برخی نهادهای ناشناس و بالادستی!

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 24 خرداد ماه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا سرانجام امسال نیز اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد یا خیر، بیان داشت: «رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه دولت تاکید کرد که سلامت آزمون کنکور بسیار مهم است و باید متولیان برگزاری این آزمون همه تدابیر لازم برای ارتقای سلامت آن را اتخاذ کنند.»

البته در کنکور سال پیش هم با وجود اینکه وزیر ارتباطات وعده عدم قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور را داده بود، اما داده‌های نت‌بلاکس حاکی از قطع اینترنت همراه به صورت کامل در کشور بود.

بیشتر بخوانید: مخالفت رئیسی با قطع اینترنت برای برگزاری کنکور ؛ سلامت آزمون را از مسیر دیگری تامین کنید!

وزیر ارتباطات: اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه درباره مسئله قطعی اینترنت در جریان برگزاری کنکور در کشور اعلام داشت: «امسال به هیچ وجه قطعی اینترنت در ایام برگزاری کنکور نخواهیم داشت و این دستوری بود که رییس‌جمهور در این باره صادر کرد.»

اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد

او در این زمینه اضافه کرد: «آقای رئیس جمهوری در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت تاکید کردند که سلامت آزمون برای ما مهم است و همه تدابیر را باید متولیان امر برای اراتقاء سلامت کنکور به عمل بیاورند، ولی اینترنت به هیچ وجه قطع نخواهد شد .این دستور رئیس جمهوری است و ما مطابق آن عمل خواهیم کرد.»

این اظهارات در حالی مطرح شده که مدتی پیش دبیر شورای امنیت کشور اعلام کرده بود که قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور در صورت نیاز به تصویب خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه اینترنت برای کنکور قطع نخواهد شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر