coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو با ماژول دوربین جدید منتشر شد

با وجود اینکه گوگل به هیچ عنوان تمایلی به افشای اطلاعات محصولات خود پیش از معرفی رسمی ندارد اما تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو و مشخصات آن فاش شده است.

دیروز سه‌شنبه، تعدادی از تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو در ردیت انتشار یافت که بلافاصله این تصاویر و حساب کاربری منتشرکننده‌ آن‌ها حذف شدند و از همین رو احتمالاً بتوان با اطمینان زیادی نسبت به واقعی بودن عکس‌ها صحبت کرد.

این در حالی است که عموماً شرکت‌ها هیچ تمایلی به افشای اطلاعات محصولات آن‌ها پیش از معرفی رسمی ندارند و گوگل طی سال‌های گذشته تا حدی با این مشکل روبرو بوده که حالا تلاش می‌کند تا پیش از افشای اطلاعات گوشی‌های آینده‌اش، خود از برخی مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها رونمایی کند؛ اما حتی این اقدام پیشگیرانه و تشویقی هم نتوانسته جلوی افشای بیشتر اطلاعات محصولات غول جست‌وجوی اینترنت را بگیرد. هم‌اکنون تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو حاکی از ساخت نمونه‌ اولیه‌ این دستگاه بوده که صرفاً جهت آزمایش و ارزیابی به تولید رسیده است.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از باتری پیکسل 8 منتشر شد

تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو و مشخصات آن

مسلماً پیکسل 8 پرو از زبان طراحی مدل‌های پیشین خود الهام گرفته و از سه دوربین پشتی استفاده خواهد کرد. ظاهر این دستگاه همچنان مصل نسل قبلی شامل جزیره‌ دوربین خطی بوده که از لبه‌ سمت چپ تا سمت راست امتداد یافته است. افزون‌براین کلمه‌ «هاسکی» روی برچسب گوشی دیده شده که درواقع بیانگر نام رمز آن است. این نسخه اولیه مجهز به 12 گیگابایت رم LPDDR5 ساخت سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS ساخت SK Hynix است.

تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو

از دیگر مشخصات احتمالی پیکسل 8 پرو باید به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با وضوح 2992 در 1344 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر ISOCELL GN2 سامسونگ، دوربین اولتراواید 64 مگاپیکسلی با حسگر IMX787 سونی و دوبین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال پنج برابری اشاره داشت. همچنین گوشی مذکور احتمالاً دارای دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی خواهد بود.

به‌هرحال باید توجه داشت مشخصات افشا شده از پیکسل 8 پرو به نسخه‌ آزمایشی آن مربوط بوده و شاید در نسخه‌ نهایی محصول مذکور تغییراتی را در آینده ببینید. از طرفی نزدیک ماندن طراحی پرچم‌دار بعدی گوگل به مدل کنونی این گوشی، موضوع امیدوارکننده‌ای برای طرفداران این محصولات بوده است. البته فعلاً زمان زیادی تا معرفی رسمی سری پیکسل 8 باقی مانده و در همین‌ راستا باید منتظر انتشار جزئیات دقیق‌تر و کامل‌تری از این محصولات در آینده‌ نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر واقعی پیکسل 8 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر