coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو ؛ آیا صرافی اکسکوینو کلاهبرداری می‌کند؟

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو بسیاری از سرمایه‌گذاران این صرافی را نگران کرده است که مبادا سرمایه‎‌شان به یغما رفته باشد. در ادامه نوشتار با تکراتو همراه باشید.

طی چند هفته گذشته مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو (Excoino) نگرانی‌هایی را از این بابت که شاید موضوع کلاهبرداری باشد برای سهامداران این صرافی که عمدتاً ایرانی هستند بوجود آورده است.

مشتریان اما طبق معمول نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی کرده و اگر کمی در وب‌سایت‌های اعتبارسنجی مانند Motabare بگردید، متوجه می‌شود که فقط تعدادی از مشتریات توانسته‌اند سرمایه خود را از این صرافی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

طی چند هفته گذشته برخی از کاربران صرافی مبادله رمزارز اکسکوینو (Excoino) با مشکل عدم امکان برداشت ریالی مواجه شده و گزارش داده‌اند که حتی با مراجعه به پشتیبانی این پلتفرم نیز نتوانسته‌اند مطالبات ریالی خود را دریافت کنند.

پس از داغ شدن بازار رمزارزها و فراهم شدن امکان استخراج کریپتو با استفاده از کارت گرافیک، به دلایل مختلف از جمله ارزان بودن قیمت برق و درآمد دلاری، فرایند ماینینگ یا همان استخراج رمزارز در بین شهروندان ایرانی به شدت محبوب شد.

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

با این وجود، افزایش تحریم‌های ایالات متحده علیه شهروندان ایرانی در زمان دونالد ترامپ باعث شد تا تعداد زیادی از صرافی‌های بزرگ خارجی حساب کاربران ایرانی را مسدود کرده و از برداشت رمزارز توسط آن‌ها جلوگیری کنند.

برای رفع این مسئله، تعداد قابل توجهی صرافی مبادله رمزارز ایرانی راه‌اندازی شد تا کاربران ایرانی بدون هرگونه مشکل و ترس از بسته شدن حساب‌های کریپتو خود، به این صنعت سودآور و در حال رشد وارد شوند.

یکی از این صرافی‌های ایرانی اکسکوینو (Excoino) نام دارد که با شعار ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات حوزه رمزارز و بلاک‌چین کار خود را آغاز کرد.

اکسکوینو نیز طی چند سال گذشته مانند بسیاری از صرافی‌های ایرانی امکان واریز و دریافت ارز ریال را فراهم کرده و در واقع پلی واسط است که کاربران بتوانند با استفاده از آن به تبادل دارایی‌های رمزارزی یا خرید و فروش در این بازار بپردازند.

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

در حالیکه وبسایت و کلیه امکانات بر پایه اینترنت این شرکت (ولو به ظاهر) در حالت عادی قرار دارند، از یک هفته پیش گزارش‌های معتددی از کاربران و مشتریان این صرافی مبادله رمزارز حاکی از آن است که طی یک ماه گذشته روند برداشت ریالی اکسکوینو با مشکل مواجه شده و حتی پیگیری از طریق پشتیبانی سایت نیز در بسیاری موارد منجر به نتیجه نمی‌شود.

بررسی پیام‌های مشتریان اکسکوینو در وب‌سایت‌های اعتبارسنجی مختلف مانند Motabare نیز نشان می‌دهد که طی چند هفته گذشته روند درخواست واریز بسیاری از مطالبات ریالی کاربران با مشکل مواجه شده و تنها تعداد انگشت‌شماری از مشتریان توانسته‌اند با پیگیری مداوم بخشی از سرمایه خود را از حساب‌های این صرافی خارج کنند.

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

به گفته برخی کاربران، صرافی مبادله رمزارز مذکور از تاریخ ۱۵ خرداد تمام فعالیت‌های ریالی خود را متوقف کرده و وضعیت ادامه فعالیت آن نامشخص است.

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

با این حال، تا به این لحظه هیچ سند و مدرک معتبری برای تصدیق این گزارش‌ها وجود نداشته یا به دست رسانه‌ها نرسیده است.

مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو کماکان پابرجاست

بیشتر بخوانید:

در صورتی که از کاربران اکسکوینو هستید، آیا شماهم با مشکل واریز وجه صرافی اکسکوینو مواجه شده‌اید؟ تجربیات یا اطلاعات خود در این باره را با ما در میان بگذارید. دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    سلام
    من مدتی هست که ارزهای دیجیتال خود را از کیف پول مارکت به اکسکوینو منتقل کردم ولی با وجود تکمیل فرآیند و دادن کد پیگیری هنوز منتقل شده و کیف پول خالی میباشد هرچقدر هم تماس میگیرم و پیام میدم کسی پاسخگو نیست
    آیا مرجعی برای رسیدگی هست؟ یا باید شکایت کنیم؟

    پاسخ

    متاسفانه امروز که تاریخ دهم اسفند ماه 1402 هست.چند روز هست که مقدار 5000 تتر رو از کیف پولم خارج کردن و مشخص نیست کجا هست.هر چی تماس میگیرم و زنگ میزنم فقط جواب تکراری که مشکل در حال برسی هست رو میدن و اصلا واسشون مهم نیست که دارن با زندگی و روح و روان آدما چه رفتار خطرناکی انجام میدن.به نظر من به هیچ عنوان سمت این صرافی نرید.صرافی که این همه تبلیغات داره انجام میده.(مثل کوروش کمپانی)حتما پشت پرده خطرناکی میتونه داشته باشه

    پاسخ

    سلام
    من هم این مشکل رو داشتم ولی بعد از ۱۹ روز واریز شد

    پاسخ

    چقدر شماها ساده اید هنوز نفهمیدین که تو مملکت ما پولتو دادین دست این ارگان ها چه دولتی و چه خصوصی دیگه باید قیدشو بزنی. پولتون رو دست خودت باشه خودت براش تصمیم بگیر که باهش چی کار کنی.

    پاسخ

    بله کلاهبردارن چند روزه میگن ثبت نام کنید احراز هویت کنید ۱۰۰ هزار شیبا میدن همش دروغ بود من انجام دادم میکن تو ۴۸ ساعت انجام ندادین واسه اینه بهتون ندادیم ولی دروغ میگن اس ام اس ش هست که تو ۴۸ ساعت انجام شده،خلاصه از همون اول حسن انجام کارشون دستم اومد کلاه بردارن

    پاسخ

    سلام بنده ازتاریخ1402/03/02مبلغ20میلیون درخواست وجه داد وفارغ از اینکه بارها باپشتیبانی تماس گرفتم ودلایل بی منطق وواهی شنید وهمچنین چنذین تیکت دادم هنوز پول واریز نشده

    پاسخ

    سلام
    متاسفانه برداشت ریالی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ بلاتکلیف مانده است پشتیبانی فقط توصیه به شکیبایی می کند .لطفا راه حلی برای بازیابی سرمایه امون ارائه دهید .درخواست ِلغو برداشت ریالی و برداشت از طریق لرز رمز هم تا کنون بی نتیجه مانده است .

    پاسخ

    من از هشتم تیر درخواست برداشت ریالی دادم ولی واریز نشده ، و هر چی با پشتیبانی تماس میگیرم حرفهای تکراری که شکیبا باشید ، باید چکار کنیم؟

    پاسخ

    مخاطب عزیز. ما اطلاعی نداریم. اکسکوینو جواب پیگیری‌های ما رو نداده اما به بقیه رسانه‌ها از حل شدن سریع مشکل گفته.

    پاسخ

    مشکل واریز انتقال ارزی ندارن.کار من تو ۲ روز انجام شد

    پاسخ

    باسلام.کلاهبرداره والسلام . حدود ۴۰ روزه برداشت زدم در جواب تنها چیزی که می‌گویند تشکر از شکیبایی مالباخته هست فقط مسئله زمان مطرحه که چه وقت گندشون در بیاد.

    پاسخ

    با سلام خواهرم ۳ ماهه که ارز تبدیل کرده به ریال ولی تا به امروز که ۲۲ مرداد هست خبری ندادن و هر چی زنگ میزنیم جوابگو نیستند.نمیدونیم چکار کنیم

    پاسخ

    من چن ساله با اکسکوینو کار میکنم کمو بیش مشکلاتی از قبل هم داشته اما اخیرا خیلی بیشتر شده . تراکنش برادشت من بعد از 26 روز انجام شد و بحسابم واریز شد و چند تراکنش برداشت دیگر هم داشتم که هنو انجام نشده و مطمانم انجام میشه. در کل میخواستم بگم درسته تاخیر زیاد تو برداشت های ریالی هست اما اینکه کلاهبرداری بشه اصن قابل قبول نیست

    پاسخ

    با سلام . حدود ۳۵ روز هست که برداشت ریالی زدم فقط جوابهای تکراری و بی نتیجه
    با پلیس فتا تماس گرفتم گفت طرح شکایت
    کنید رسیدگی میشه کاش میشد با کاربران اکسکوینو در تماس بود و طرح شکایت دسته جمعی کرد قبل از اینکه دیر بشه اینطور میشه ادعای خسارت و ضرر و زیان هم بکنیم هزینه وکیل و دادرسی و غیره هم سر شکن میشه.اگه کسی میتونه کمک کنه لطفا بگه.

    پاسخ

    من هم مقداری اتریوم و بیت کوین جمعا به مبلغ 322 میلیون تومان تو سایت اکسکوینو برای انجام کاری ضروری واریز کردم و به ریال تبدیل کردم ولی برداشت ریالی من از تاریخ 1402/04/24 بصورت در حال بررسی قفل شده و هر چی تماس میگیرم جواب تکراری شکیبا باشید می دهند و زمان هم مشخص نمی کنند نمیدونم چیکار کنم معامله خرید خونه ام هم فعلا رو هوا مونده است

    پاسخ

    خیلی ناراحت کننده است جاهای دیگه سریع چنج می کنند اما از امسال اکسکوینو خیلی بد شده من هم از اردیبهشت ماه مقداری خرید رمز ارز کردم یکی از ارزها پلمپ کرد فروختم ولی برداشت ریالی چند هفته طول کشید با تاخییر زیاد و برداشت رمز ارزی هم انگار باختیار خودشان هست بعضی ها سریع و بعضی ها حدود سه ماه هست معلق نگه داشتند به بهانه های مختلف امنیتی و جالبه برای کنسل کردن انتقال رمز ارز هم ایراد های مختلف می گیرند و بعضی از رمز ارزها که پارسال خرید و فروش می شد الان نه اجازه برداشت میدهند نه چنج و انتقال یعنی غیر رسمی بلوکه کردند

    پاسخ