coinex
راهنمای خرید تکراتو

واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی ؛ «بی‌انصاف نباشید!»

واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی مردم توجهات زیادی را برانگیخته است. این شرکت با استثنا خواندن موارد اینچنینی از مردم خواسته بی‌انصاف نباشند!

مدتی پیش به‌دنبال گزارشی از خبرگزاری فارس، نارضایتی مشتریان نسبت به آسیب‌دیدن مرسولات پستی مورد بازتاب وسیعی قرار گرفت که درست طبق انتظارها، صدای نارضایتی مشتریان نیز با آن همراه شد. هم‌اکنون نیز خبرگزاری فارس به واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی پرداخته که به‌نوعی باید این جوابیه را عذری بدتر از گناه بدانیم.

بیشتر بخوانید: سرویس تپسی پک برای ارسال انواع بسته‌ پستی راه‌اندازی شد

واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری فارس طبق انتظارات همگی این پیش‌فرض را دارند که شرکت پست با حساسیت بسیار بالایی با اموال و اسناد مردم رفتار می‌کند و لذا در انجام وظایف خود کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی مرسولات را نیز تحمل نمی‌کند، بااین‌حال در بیانیه رسمی این شرکت ضمن اشاره به ابتلای بیش از 2000 نفر از کارکنان شرکت پست به ویروس کرونا و حتی جان باختن 20 تن از آن‌ها، شرایط کنونی را به‌نوعی یک موفقیت قلمداد کرده‌اند.

واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی

در بخشی از این بیانیه ذکر شده است: «از این رو انتشار تصاویر معدودی که دچار خطای فرایندی یا اشتباهات سهوی نیروی انسانی است از میان میلیون‌ها مرسوله‌ای که شرکت ملی پست به صورت روزانه در سطح کشور جابجا می‌کند، رعایت انصاف نیست و این امر پاسخ مناسبی به خدمات پستچیان عزیز که در گرما و سرما همراه همیشگی مردم هستند تلقی نمی‌شود.»

همچنین در بخش پایانی این بیانیه ضمن تاکید بر لزوم کنترل و ارزیابی مستمر در شرکت پست، مشتریان ناراضی به سامانه 193 و eop.post.ir ارجاع داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شماهم تجربه دریافت مرسوله آسیب‌دیده را داشته‌اید؟ نظر شما در خصوص واکنش پست به آسیب‌دیدن مرسولات پستی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر