coinex
راهنمای خرید تکراتو

کودکان آمریکایی با استفاده از باگ نرم‌افزاری اپل، محدودیت‌های استفاده از گوشی را دور می‌زنند!

به‌تازگی تعدادی از کاربران محصولات اپل از دور زدن محدودیت‌های استفاده از گوشی توسط فرزاندانشان به شکل مرموزانه‌ای خبر داده و گله کرده‌اند.

براساس گزارشی از نشریه وال استریت ژورنال، ماه‌ها است که برخی کودکان و نوجوان با بهره‌گیری از یک باگ موجود در دستگاه‌های اپل، توانایی دور زدن محدودیت‌های استفاده از گوشی به‌صورت زمانی تحت عنوان Screen Time پیدا کرده‌اند. در همین راستا به‌نظر تعدادی از محدودیت‌های زمانی استفاده از دستگاه‌ها از طریق مشکلات سیستم «اشتراک گذاری خانواده» (Family Sharinig) به راحتی برطرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت حضور کودکان در متاورس ؛ ورود به متاورس مشروط می‌شود!

دور زدن محدودیت‌های استفاده از گوشی

سیستم اشتراک‌گذاری خانواده به والدین این امکان را خواهد داد تا برای مدت زمانی، میزان استفاده کودکان از دستگاه‌ها ا محدود کنند. از طرفی یکی از گزینه‌های این قابلیت کنترل توانایی بررسی و محدودسازی میزان استفاده از اپ‌ها و دستگاه‌هایی خاص است.

محدودیت‌های استفاده از گوشی

ظاهراً اما یک بخش خاص از تنظیمات تحت عنوان «Downtime» که دسترسی به کل دستگاه را مسدود می‌سازد، دستورهای ارائه شده را به شکل صحیحی ذخیره نمی‌کند. به عنوان نمونه یک فرد در این راستا مجبور به ذخیره‌سازی محدودیت Downtime به صورت 3 مرتبه شده تا این درخواست به صورت کامل ثبت شود. اپل قرار بود این مشکلات را در ماه می رفع کند اما به نظر کماکان این چالش به قوت خود باقی است.

اپل درواقع اختلال مذکور را تایید و حتی اعلام کرده که در حال انجام بررسی‌هایی جهت رفع آن است، بااین‌حال هنوز هیچ موعد خاصی جهت برطرف کردن آن اعلام نشده است. تنها در بیانیه شرکت برای وال استریت ژورنال ذکر شده است: «ما آگاهیم که برخی کاربران هنگام تنظیم ScreenTime با مشکل مواجه هستند. ما این گزارش‌ها را به دقت بررسی و همچنان برای بهبود وضعیت آپدیت‌هایی ارائه خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص دور زدن محدودیت‌های استفاده از گوشی برای کودکان در محصولات اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ایتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر