coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمال افزایش قیمت بنزین رد شد؛ «شوک درمانی نمی‌کنیم»

احتمال افزایش قیمت بنزین به طور کامل رد شد. رئیس برنامه و بودجه کشور عنوان کرد که در این‌گونه مسائل اقتصادی مهم شوک درمانی نمی‌کنیم.

داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با انتشار توییتی در توییتر خود نسبت‌به شایعاتی مبنی‌بر احتمال افزایش قیمت بنزین که چندوقتی است کشور را فرا گرفته، عنوان کرد که یکی از تصمیمات سخت اقتصادی، دوری از شوک‌درمانی است. بنابراین باید اعلام کنیم که موضوع افزایش قیمت بنزین به طور کامل رد شده است. در ادامه نوشته با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ارزش بنزین مصرفی ایرانیان در یکسال برابر با 300 فروند از جدیدترین مدل ایرباس است!

احتمال افزایش قیمت بنزین رد شد

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، به تازگی رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است، اعلام کرده است: «باید این تصمیمات را بگیریم و پای آن بایستیم و بفهمیم که این تصمیمات قابل اجراست.»

در همین راستا داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به این موضع گیری نوشت:

یکی از تصمیمات سخت پیش روی تیم اقتصادی دولت، تقویت ثبات و پیش بینی پذیری در اقتصاد و پرهیز از هرگونه شوک درمانی است.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین با رد شایعات افزایش قیمت بنزین تاکید کرده است: «سیاست‌های غیر‌قیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک کند.»

این اظهار نظر رییس سازمان برنامه و بودجه به این معناست که دولت برخلاف شایعات فضای مجازی به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست و راهکارهای غیرقیمتی را در راستای تقویت ثبات اقتصادی دنبال میکند.

احتمال افزایش قیمت بنزین رد شد

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص رد شدن احتمال افزایش قیمت بنزین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر